فرش لاکی کاشان 700 شانه ارزان

فرش لاکی کاشان با همان طرح قدیمی از جدیدترین قالی های عرضه شده به صورت 700 شانه با نخ ورجین هیت ست شده می باشد . این فرش ارزان دارای طراحی قرمز لاکی سنتی و محبوب می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید فرش ماشینی لاکی با قیمت ارزان هستید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این فرش را خریداری کنید.

در فرش لاکی کاشان ارزان قیمت از نخ ورجین هیت ست شده استفاده شده است. به همین دلیل فرش مد نظر دارای عمری طولانی بوده و فاقد پرز دهی نیز است. از این قالی لاکی می توانید برای مکان های مختلف خانه استفاده کنید.

این محصول دارای تراکم 2550 بوده و به صورت ریز بافت و ریز نقش به تولید و بافت رسیده شده است. کیفیت به کار رفته شده برای تولید فرش طرح لاکی کاشان به صورت ایده آل و بسیار مناسب برای خرید شما می باشد.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

از محصولاتی که در گذشته و امروز طرفداران خود را داشته است فرش کاشان با طرح لاکی می باشد که بسیار محبوب و پرفروش نیز می باشد. فرش ارزان ماشینی طرح لاکی کاشان به صورت 700 شانه می باشد و از تراکم 2550 برخوردار می باشد که به همین دلیل برای نشستن و برخاستن انتخابی عالی است.

از ویژگی های فرش لاکی می توان به رنگبندی به کار رفته شده در آن که به صورت سنتی و قرمز می باشد اشاره داشت. رنگ قرمز به کار رفته شده در فرش باعث ایجاد جنب و جوش در فرش می گردد که باعث آماده بودن همیشگی شما می باشد.

این محصول فرش ارزان به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه و تخفیف ویژه قرار داده شده دارای طول عمری بالا برای خرید شما می باشد.

در صورتی که قصد خرید فرش 700 شانه درجه یک کاشان را پیدا کرده اید بدون شک انتخاب طرح لاکی کاشان ایده آل برای خرید شما خواهد بود.

.

قیمت و خرید فرش لاکی کاشان 700 شانه

از فرش لاکی کاشان می توانید در خانه های ایرانی با طراحی سنتی نیز استفاده کنید و یک طرح خاص سنتی به خانه اضافه کنید. از ویژگی های به کار رفته شده در این فرش می توان به نخ هیت ست شده در آن اشاره داشت که باعث شده فرش در برابر گرما مقاوم بوده و پرزدهی نیز برای شما نداشته باشد.

این فرش ارزان توسط ماشین بافت hcp به تولید رسیده است. به همین دلیل دارای کیفیت بافتی فوق العاده می باشد و عمری طولانی برای دکور خانه شما می باشد. می توانید این فرش لاکی ارزان قیمت را سال های سال به عنوان کفپوش خانه خود پهن کنید.

در صورتی که طرفداران فرش لاکی هستید ، به شما پیشنهاد میدهم محصول فرش هریس لاکی ارزان را نیز مشاهده کنید.

طراحی به کار رفته شده در این قالی لاکی به صورت اصیل می باشد. از نقشه های اسلیمی برای بافته شدن این فرش به کار رفته شده است که به همین دلیل این قالی ماشینی انتخابی بسیار عالی برای سخت پسندان و خاص پسندان است.

.

ویژگی فرش ماشینی لاکی کاشان

محصول فرش ماشینی لاکی کاشان از جمله محصولات فرش خاص و لاکچری فروشگاه می باشد که خریداران می توانند از این محصول به عنوان یک کفپوش زیبا استفاده کنید.

کفپوش فرش ارزان ماشینی طرح لاکی کاشان دارای ابعاد استاندارد 6 ، 9 و 12 متری می باشد. می توانید در فرایند خرید این سایزبندی را انتخاب کنید . همچنین فرش لاکی دارای قابلیت سفارش فرش در ابعاد دلخواه را دارا می باشد که شما می توانید برای سفارش این فرش در اندازه های خاص با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

همچنین در پایان توضیحات این محصول باید اشاره داشت که این فرش دارای گارانتی 1 ساله می باشد. همچنین در صورتی که هزینه سفارش شما بالای 5 میلیون تومان باشد ، شامل ارسال رایگان است.

 توجه داشته باشید قیمت فرش لاکی کاشان به دلیل تخفیف قرار داده شده بسیار مناسب و ارزان می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2250
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
ورژین هیت ست
کد محصول
an lakikashan
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
5,490,000 تومان

فرش برکه 700 شانه درجه یک محصولی جدید از کارخانه زر فرش کاشان می باشد که به صورت درجه یک به تولید و بافت رسیده و قیمت قرار داده شده بر روی این محصول نیز بسیار مناسب و ارزان است.

در صورتی که شما قصد خرید فرش درجه یک ارزان کاشان را پیدا کرده اید بدون شک برای شما محصول فرش برکه ارزان قیمت که به صورت درجه یک نیز به تولید رسیده است انتخابی ایده آل می باشد.

توجه داشته باشید فرش خیلی ارزان برکه به صورت عالی به تولید و بافت رسیده شده است و علت ارزانی این محصول تخفیفی بودن این محصول است و این موضوع نشان میدهد که شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید کنید.

در صورتی که نمیدانید از کجا فرش ارزان تهیه کنید ، محصولات فرش ارزان قیمت فروشگاه زر فرش که به صورت تخفیف خورده می باشد و انتخابی مناسب برای خانه شما خواهد بود.

5,490,000 تومان

فرش طرح فلورام 700 شانه محصولی جدید و خاص می باشد که به وسیله دستگاه hcp به تولید رسیده است و جنس نخ به کار رفته شده است که در رنگبندی محبوب کرم به تولید رسیده است و شما می توانید این محصول درجه یک را با قیمتی بسیار مناسب و ایده آل خریداری کنید.

کیفیت به کار رفته شده برای فرش ارزان کاشان با طرح فلورام به صورت بسیار مناسب و ارزان می باشد و قیمت قرار داده شده بر روی این محصول نیز قیمت کارخانه است ، پس در صورتی که قصد خرید فرش ارزان و با کیفیت را پیدا کرده اید با خیال راحت این محصولات را خریداری کنید.

این محصول جزو محصولات فرش 700 شانه می باشد و برای بافت آن از تراکم 2550 استفاده شده است ، پس در صورتی که قصد خرید یک فرش با کیفیت را پیدا کرده اید بدون شک برای شما این محصول که هم فرش اصل می باشد و هم دارای قیمتی بسیار مناسب است برای شما انتخابی ایده آل خواهد بود.

5,490,000 تومان

فرش طرح بیجار ارزان 700 شانه از محصولات جدید فروشگاه زر فرش کاشان هست و این محصول دارای تراکم 2550 بوده و به صورت ریز بافت و ریز نقش به تولید رسیده است ، این محصول به صورت 12 متری دارای وزن 40 کیلیو گرم می باشد و دارای کیفیتی ایده آل برای خرید شما می باشد.

فروشگاه بر روی این محصول گارانتی بهترین کیفیت و قیمت را قرار داده است و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به خرید فرش بیجار بکنید. فرش بیجار کاشان از محصولات پر فروش فروشگاه بوده و رنگ لاکی به کار رفته شده در این فرش به آن یک ساختار زیبا و سنتی را ارائه داده است.

در صورتی که به دنبال خرید فرش ارزان قیمت کاشان هستید می توانید این محصول با کیفیت را خریداری کرده و آن را خیلی سریع درب منزل تحویل بگیرید.

7,300,000 تومان

فرش ماشینی 1000 شانه طرح گلشن تراکمی قابل قبول 3000 را دارد و دارای 8 رنگ مختلف در طراحی می باشد . این محصول دارای ابعاد 6 ، 9 و 12 متری است . ماشین بافت آن HCIX1 می باشد که این ماشین بافت ، زیرانداز با کیفیت عالی تولید می کند . جنس نخ خاب که این فرش از آن تولید می شود اکریلیک است و با فناوری امروزی هیت ست شده است . جنس نخ تار و پود به کار رفته ، پنبه است.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست