فرش مهرگان لیدا دودی ، طوسی ، سیلور 700 شانه

فرش لیدا سرمه ای 700 شانه کاشان محصولی خاص با طراحی جذاب و پر فروش می باشد که توسط کارخانه زر فرش کاشان به طراحی و تولید رسیده شده است. در صورتی که از طرح های تکراری فرش ماشینی خسته شده است و به دنبال خرید فرش 700 شانه کاشان با طراحی جدید هستید بدون شک فرش لیدا برای شما انتخابی ایده آل می باشد.

این محصول با تراکم 2550 به تولید رسیده شده است و به همین دلیل از ریز بافتی فوق العاده ای برخوردار است. ریز بافتی به کار رفته شده برای محصول فرش ماشینی لیدا آنقدر عالی است که باعث شده طرح و نقشه این فرش به خوبی نمایان شود.

فرش ماشینی طرح لیدای کاشان به صورت درجه یک به طراحی و بافت رسیده شده است . جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید فرش لیدا از آکریلیک هیت ست شده بوده و به همین دلیل دارای کیفیت و طول عمری بالا برای خرید شما می باشد.

ادامه مطلبShow less
6,350,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش مهرگان لیدا دودی ، طوسی ، سیلور 700 شانه کاشان محصولی جدید با طراحی فوق العاده و پر فروش سال 1402 می باشد. فرش ماشینی طرح مهرگان لیدا بافته شده به وسیله نخ آکریلیک هیت ست شده بوده و به همین دلیل از کیفیتی بی نظیر و دوامی بالا برخوردار می باشد.

این محصول فرش ماشینی کاشان که به صورت ریز بافت و دستباف گونه به تولید رسیده شده است از طراحی بی نظیری برخوردار می باشد. ریز بافتی به کار رفته شده برای محصول فرش لیدا باعث شده ترنج و لچک و قسمت های دگیر فرش به خوبی نمایان شود و زیبایی فرش دو چندان شده باشد.

این محصول به وسیله جدیدترین دستگاه های روز دنیا به تولید و بافت رسیده شده است و به همین دلیل از طول عمری بالا هم برای خرید شما برخوردار خواهد بود. در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش جدید و شیک برای منزل خود هستید بدون شک انتخاب فرش 700 شانه مهرگان لیدا ایده آل می باشد.

در صورتی که به دنبال خرید فرش ارزان و قیمت مناسب هستید و می خواهید بدانید فرش ارزان از کجا بخرید می توانید لیست محصولات فرش ارزان فروشگاه را نیز مشاهده کنید.

.

مشخصات فرش مهرگان لیدا دودی ، طوسی ، سیلور کاشان

محصول فرش مهرگان لیدا به وسیله نخ صد در صد آکریلیک هیت ست شده به تولید رسیده شده است. به همین دلیل از طول عمری بالا برخوردار بوده و از دوامی بی نظیر برای خرید شما برخوردار است.

به دلیل ویژگی هیت ستینگ به کار رفته شده برای تولید نخ فرش ماشینی طرح مهرگان لیدا این محصول دارای ویژگی های متعددی می باشد. این محصول دارای مزیت عدم پرزدهی ، دارا بودن ثبات رنگی ، بدون حساسیت بودن و همچنین نرم و لطافت می باشد.

طراحی به کار رفته شده برای تولید فرش ماشینی لیدا به صورت خاص و بی نظیر می باشد. نقش و نگار این فرش آنقدر زیبا می باشد که با پهن کردن فرش مهرگان لیدا داخل دکوراسیون منزل می توانید زیبایی خانه را دوچندان کنید.

توجه داشته باشید که فرش ماشینی لیدا به صورت درجه یک به طراحی و بافت رسیده شده است. به دلیل کیفیت بالای به کا رفته شده برای محصول مهرگان لیدا شما می توانید از این فرش برای مکان های پر رفت و آمد حتی برای آشپزخانه و یا فرش اتاق خواب نیز استفاده کیند.

.

مزیت های فرش 700 شانه کاشان طرح مهرگان لیدا

محصول فرش ماشینی مهرگان لیدا به صورت 700 شانه اصل و با تراکم 2550 و به صورت 10 رنگ به تولید رسیده شده است. در کنار هم قرار گرفتن این مشخصات نشان دهنده یک فرش با کیفیت و با طول عمر بسیار بالا را نشان میدهد ( پس در خرید این محصول شک نکنید ).

محصول فرش لیدای کاشان در ابعاد اصلی و استاندارد 6 ، 9 و 12 متری برای مشتریان عرضه شده است. همچنین قابلیت سفارش این محصول در ابعاد دلخواه شما به صورت سفارش وجود دارد که می توانید به صورت جفت در ابعاد دلخواه خود این فرش را خریداری کنید.

همانطور که گفته شد این محصول به صورت 10 رنگ به تولید رسیده شده است که این موضوع باعث افزایش وضوح طراحی نقش و نگار فرش لیدا نیز شده است. این محصول به دلیل طراحی خاص و زیبایی که دارا می باشد قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون را داشته و یک انتخاب ایده آل برای چیدمان فرش می باشد.

.

چرا فرش 700 شانه مهرگان لیدا را خریداری کنیم !

☑️ قیمت بسیار مناسب و ارزان به دلیل حذف واسطه ها و کیفیت عالی
☑️ جنس نخ آکریلیک هیت ست شده صد در صد
☑️ به صورت 700 شانه و با تراکم 2550 به صورت ریز بافت و ریز نقش برای خرید شما
☑️ دارای ویژگی ثبات رنگی ، نرمی و لطافت ، بدون حساسیت بودن ، بدون پرزدهی ، قابل شست و شو بودن
☑️ جایگزین ایده آل برای فرش 1200 شانه با قیمت ایده آل تر و همان کیفیت
☑️ طراحی بی نظیر و خاص با زمینه دودی ، طوسی ، سیلور و با استفاده از رنگ لایت
☑️ کیفیت عالی با دوام بالا برای استفاده در مکان های پر رفت و آمد
☑️ بافته شده در ابعاد اصلی و استاندارد  6 ، 9 و 12 متری
☑️ ارسال سریع فرش مهرگان لیدا دودی ، طوسی ، سیلور به سراسر کشور از طریق پست و باربری
☑️ کیفیت ایده آل برای یک کفپوش با طول عمر فوق العاده بالا


ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
10
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
HCP
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
arg lida
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست