بلاگ » فرش وینتیج ماشینی | قیمت و خرید فرش پتینه + تخفیف

فرش وینتیج ماشینی | قیمت و خرید فرش پتینه + تخفیف

بروز شده در 20 تیر 1401 ساعت 03:06 ب.ظ

فرش وینتیج

فرش وینتیج دارای طراحی جدیدی بوده که خیلی زود توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند.

طراحی به کار رفته شده در وینتیج ماشینی به صورت کهنه نما بوده و شباهت زیادی به فرش های کهنه خواهد داشت.

از ویژگی که در فرش وینتیج قرار داده شده است شدت رنگها می باشد که کاهش پیدا کرده است.

به علت وجود طرفداران زیاد برای محصولات فرش کهنه نما باعث شده است که این فرش به خارج نیز صادر بگردد.

البته فرش کهنه نمای اصلی به صورت دستباف بوده و به علت گذشت زمان است.

رنگ‌بندی خود را از دست داده است و عده ای از تاجران با دستکاری کردن فرش های دستباف آن را به خارج صادر می‌کنند که البته شناخت این فرشها تشخیص از کهنه نما نبودن آن کاری بسیار آسان خواهد بود.

برای خرید فرش وینتیج ( کهنه نما )

با شماره 09100593093 تماس بگیرید

جدیدترین طرح ها رو دریافت کنید.

فرش وینتیج چیست !


محصولات فرش ماشینی وینتیج دارای طراحی جدیدی بوده و با شدت رنگ کم طراحی شده است که قادر است دکور خانه خود را به شکی زیبا و مدرن قرار دهد.

فرش وینتیج به علت طراحی خاصی که دارا می باشد نسبت به دیگر محصولات فرش ماشینی دارای قیمتی بالاتر خواهد بود و قیمت فرش وینتیج حدودا 30 درصد از دیگر محصولات بالاتر می باشد.

فرش سنگ شور چیست : فرش سنگ شور همانند محصولات فرش وینتیج می باشد ولی طراحی آن متفاوت بوده و مانند فرشی می باشد که در جای جای آن بر خورد با سنگ داشته و از این طریق قدیمی به نظر می رسد و نام سنگ شور را به خود گرفته است.

فرش پتینه همان وینتیج است : نام دیگری که بر روی محصولات وینتیج قرار داده شده است ، فرش ماشینی پتینه است که دارای پرز هایی کوتاه بوده و از طراحی رنگ رفته و نقش و نگار های قدیمی بر روی آن می باشد. ( در صورتی که قصد خرید فرش پتینه را دارید طرح های آن را از پشتیبانی سایت می توانید دریافت کنید ).

فرش کهنه نما

فرش کهنه نما چیست !


فرش دستباف کهنه نما به فرشی گفته می‌شود که دارای عمری طولانی بوده و از قدمت بالایی برخوردار می باشد که به همین دلیل دارای ارزش بسیار بالایی خواهد بود. توجه داشته باشید که هر چقدر عمر فرش افزایش پیدا نماید قیمت فرش کهنه دستباف نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

نحوه کهنه نما شدن فرش این فرش اینگونه است که فرش در مرور زمان دچار ساییدگی شده و رنگ‌بندی خود کاهش پیدا کرده است که علت آن می تواند پاخوردن فرش در مرور زمان باشد.

فرش های کهنه نما قادر هستند زیبایی بسیار خیره کننده ای را به خانه شما هدیه بدهند و علت این موضوع به علت خاص بودن طراحی فرش کهنه نما که مانند محصولات فرش مدرن می باشد است.

در صورتی که شما می‌خواهید هزینه کمتری را برای خرید فرش کهنه نما بپردازید پیشنهاد ما به شما خرید فرش وینتیج خواهد بود.

تفاوت فرش کهنه نما و وینتیج چیست


در صورتی که قصد خرید یک فرش با طراحی کهنه نما و وینتیج را دارید شاید برای شما این سوال پیش بیاید که این دو فرش چه تفاوتی دارند و علت تفاوت قیمتی بسیار بالای آن چیست که به صورت زیر تفاوتها را بیان کرده ایم :

  • فرش وینتیج مختص محصولات ماشینی می باشد و فرش کهنه نما مختص فرش دستباف می باشد.
  • فرش کهنه نما به علت عتیقه بودن دارای ارزش بسیار بالایی بوده و قیمت آن چندین برابر وینتیج ماشینی می باشد.
  • فرش کهنه نما به مرور زمان به این شکل در آمده است ولی فرش وینتیج با این طرح بافته شده است.

راهنمایی کهنه نما کردن فرش دستباف


برای کهنه نمایان دادن فرش دستباف از دو روش می توانید استفاده کنید.

از این روشها نیز در گذشته استفاده می شده است و علت این بود که برخی از خانواده ها از رنگ شفاف و روشن دستباف خوششان نمی آمد و طرفدار فرش کهنه نما بودند.

.

مراحل کهنه نما کردن فرش دستباف به صورت زیر است :

روش اول (استفاده در گذشته ) : فرش را در جایی که رفت و آمد با کفش صورت می‌گیرد مانند کوچه و بازار قرار دهید تا روی آن عبور مرور صورت بگیرد و آفتاب بر روی آن بوخورد. بعد از اینکه فرش ساختار کهنه به خود گرفت می توانید برای رفع کثیفیها آن را بشویید.

روش دوم ( استفاده در گذشته و حال ) : فرش دستباف را جایی که به خوبی آفتاب خور است پهن نمایید و سپس با خاکستر ، چوبک و آب بشویید تا فرش ساختار کهنه نما به دست بیاورد.

شما با کهنه نما کردن فرش دستباف کسب درامد نیز می‌توانید داشته باشید.

روش دواشور کردن (استفاده در حال حاضر ) : برای کهنه نما کردن فرش در این روش از یک ماده شیمیایی که نامش هیپوکلریت کلسیم است استفاده می‌شود . که با استفاده از هیپوکلریت کلسیم می توان فرش را کلرینه کرد که فرش بعد از انجام و استفاده از این محصول ساختاری صیقل وارد دست میابد

از روش دواشور کردن بیشتر توسط تاجران استفاده می‌شود تا فرشی که به خارج از کشور صادر می‌کنند ارزشی بالاتر پیدا کرده و قیمتی بالاتر بتوانند فرش کهنه نمای درست شده را به فروش برسانند.

ویژگی فرش کهنه نما چیست !


فرش کهنه نما دارای محبوبیتی بسیار بالاتر نسبت به دیگر محصولات فرش دستباف بوده و علت آن طرفداران پر و پا قرص اروپایی می باشد .

در اروپا محصولات کهنه نما وینتیج نیز گفته می‌شود ، در صورتی که فرش های وینتیج در ایران مختص فرش های ماشینی می باشد.

از ویژگی که فرش وینتیج و یا کهنه نما برای منزل شما خواهد داشت دادن اصالت هنر ایرانی به دکور خانه شما به شکل فوق العاده زیبای باشد.

در صورتی که از طرفداران طرح های سنتی ایرانی هستید پیشنهاد ما به شما خرید فرش کهنه نما می باشد.

طول عمر فرش کهنه نما چقدر است


محصولات فرش کهنه نما و همچنین وینتیج دارای عمری بسیار طولانی می باشند.

علت این موضوع مراحل بسیار پیچیده و پیشرفته ساخت و بافت فرش کهنه نما می باشد.

توجه داشته باشید طرح های فرش کهنه نما به صورت متنوعی بوده و طرح های مختلف آن نیز دارای عمری طولانی بوده و میتواند سال های سال به عنوان کفپوش خانه شما عمر کند.

ویژگی صادرات فرش کهنه نما


در صورتی که قصد صادرات فرش را دارید یکی از صادرات های پر طرفدار برای اروپاییان می باشد که از ویژگی های صادرات فرش کهنه نما می باشد :

  1. این فرش دارای عمری طولانی بوده و به علت طرفداران زیادی که دارد می تواند فروش بسیار بالایی برای شما داشته باشد.
  2. در فرش های دستباف معمولی ممکن است به علت تند بودن رنگ مورد پسند برای صادرات قرار داده نشوید ، در صورتی که فرش کهنه نما از نظر رنگ‌بندی به علت کاهشی که به وجود آماده است دارای اهمیت نخواهد بود و آسانتر فروش خواهد رفت.
  3. به علت دسته دوم بودن فرش های دستباف کهنه نما می تواند دارای بخشندگی هزینه گمرک نیز باشد.

استفاده از فرش وینتیج برای دکور خانه


در صورتی که طرفدار یک دکور شیک و کلاسیک هستید انتخاب محصولات فرش وینتیج برای شما بهترین انتخاب خواهد بود . محصولات فرش وینتیج به علت طراحی خاصی که دارا هستند.

می توانند زیبایی فوق العاده محصولات فرش دستباف را نیز به خانه شما هدیه داده باشند و انتخاب عالی برای ست فرش با دکوراسیون می باشد.

شست و شوی فرش وینتیج و کهنه نما نیز بسیار آسان بوده و به قالی‌شویی ها نیز می توانید برای تمیز کردن این فرش آن را با هزینه ای بسیار پایین بسپارید.

قیمت فرش وینتیج و کهنه نما


قیمت فرش وینتیج

محصولات فرش وینتیج بر اساس سایزبندی و تعداد شانه به کار رفته شده قیمت گذاری می‌شود و لیست قیمت به روز این محصول به صورت زیر می باشد که به صورت خرید فرش ۷۰۰ شانه با تراکم 2100 است :

لیست قیمت فرش وینتیج 700 شانه تراکم 2100 :


6 متری : 1.400.000 تومان

9 متری : 2.150.000 تومان

12 متری : 2.800.000 تومان

منبع : فرش کهنه نما ، ویکی‌پدیا

3/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.