بلاگ » مرکز فروش پادری ماشینی | خرید عمده پادری عمده و تکی (ارزان)

مرکز فروش پادری ماشینی | خرید عمده پادری عمده و تکی (ارزان)

بروز شده در 21 تیر 1401 ساعت 04:32 ب.ظ

مرکز فروش پادری ماشینی

فروشگاه زر فرش از جمله مجموعه های تولید کننده و مرکز فروش پادری ماشینی می باشد که محصولاتش را به صورت عمده و تکی در این مرکز به فروش می رساند.

محصولات فرش پادری دارای سایزبندی های کوچک و بزرگی می باشند و عموما به صورت 50 در 70 ، 20 در 1000 و سایز 70 در 100 به تولید رسیده اند.

در مرکز فروش پادری فروشگاه زر فرش محصولات به صورت 500 ، 700 ، 1000 و 1200 شانه به تولید رسیده اند و به علت عرضه مستقیم پادری ها از مرکز فروش قیمت های فروشگاه بسیار مناسب و ارزان می باشد.

در صورتی که قصد خرید پادری ماشینی را از فروشگاه اینترنتی دارید به شما پیشنهاد می کنیم از نمایندگی فرش کاشان که فروشگاه زر فرش می باشد خریداری کنید ، زیرا که محصولات فروشگاه دارای بهترین کیفیت و قیمت ممکن می باشد.

.

مرکز تولید پادری


باید گفت مرکز فروش پادری در تهران نیست و شما باید به صورت مستقیم از کاشان خرید کنید.

از پادری ماشینی می توانید برای ورودی آشپزخانه ، منزل و همچنین تراس استفاده کنید ، توجه داشته باشید که محصولات پادری توسط فروشگاه به صورت فروش عمده پادری ماشینی و تکی می باشد که با توجه به نیاز خود می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

از پادری ماشینی برای آسانتر کردن زندگی در خانه های مدرنیته استفاده می‌شود و پادری باعث می‌شود خانه شما بسیار زیباتر و قشنگتر دیده بشود.

سوالی که پیش می آید این است که چگونه از مرکز فروش پادری اقدام به خرید محصولات پادری فانتزی ، معلومی و اسلیمی کاشان نمایید که ما در ادامه این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم.

آدرس و مشخصات مرکز فروش پادری ماشینی


در پاسخ به سوال اینکه پادری از کجا بخرم باید گفت فروشگاه زر فرش کاشان در شهر کاشان بوده و جزء نخستین فروشگاه های عرضه کننده فرش ماشینی پادری در کشور می باشد.

محصولات این فروشگاه به صورت 700 ، 1000 ، 1200 شانه می باشد.

 

در صورتی که به دنبال آدرس کارخانه فرش کاشان هستید :

آدرس دفتر مرکزی : کاشان ، خیابان امیر کبیر ، مجتمع امیر کبیر ، طبقه سوم ، شرکت زر فرش

آدرس کارخانه : کاشان ، آران و بیدگل ، شهرک سلیمان صباحی ، کارخانه زر فرش

شماره تماس برای سفارش پادری عمده : 09100593093

قیمت مرکز فروش فرش پادری کاشان

محصولات فرش پادری ماشینی به صورت 700 شانه و 1000 شانه قیمت گذاری شده و قیمت گذاری پادریها در صورتی که سفارش به صورت عمده و یا تک باشد متفاوت خواهد بود.

به همین دلیل ما قیمت مرکز فروش فرش پادری کاشان را به صورت عمده و تکی به صورت جدا گانه قرار داده ایم که به صورت زیر می باشد :

قیمت عمده پادری :

قیمت فرش 700 شانه : 50.000 هزار تومان

قیمت فرش 1000 شانه : 100.000 هزار تومان

 

قیمت پادری تک :

قیمت 700 شانه : 100.000 هزار تومان

قیمت 1000 شانه : 170.000 هزار تومان

برای دیدن لیست قیمت پادری ماشینی کاشان کلیک کنید

 

نحوه خرید عمده پادری ماشینی

در صورتی که قصد خرید عمده پادری ماشینی را دارید می توانید طرح های مد نظر خود را برای خریداری به پشتیبانی سایت به همراه سایز و تعدادی که می‌خواهید ارسال نمایید.

شماره تماس پشتیبانی سایت 09100593093 می باشد و بعد از ارسال مشخصات مورد نظر ، پشتیبانی سفارشات با توجه به تعداد سفارشات شما یک پیش فاکتور در اختیار شما قرار می دهد.

بعد از تایید کردن پیش فاکتور شما می توانید سفارش خود را نهایی کرده و مبلغ بیعانه را پرداخت کنید.

بعد از واریزی مبلغ بیعانه در صورتی که پادری های ماشینی در نمایشگاه کارخانه موجود باشد بلافاصله برای شما به وسیله باربری ارسال می‌گردد و مابقی مبلغ نیز پس از تحویل و حاصل شدن از کیفیت فرش گرفته می‌شود.

در صورتی که سفارش شما موجود نباشد ، سفارش برای بافت ارسال می گردد که بافت پادری ماشینی به صورت سفارش و عمده ممکن است بین 4 الی 7 روز به طول بینجامد.

بعد از انجام بافت مانند مرحله قبل به وسیله باربری برای شما ارسال خواهد شد.

در صورتی که تعداد سفارشات شما بالا باشد قیمت پادری عمده نیز تغییر پیدا خواهد کرد.

توجه داشته باشید که قیمت های قرار داده شده بر روی عرف عمده فروشی پادری می باشد و در صورتی که سفارشات شما به صورت تعداد خیلی بالا باشد.

بدون شک قیمت نیز خیلی مناسبتر و پایینتر خواهد بود و برای شما حاشیه سود بالاتری را نیر برای خرید عمده پادری ماشینی خواهد داشت.

صادرات پادری ماشینی به کشور های خارجی

در صورتی که قصد خرید عمده پادری ماشینی و صادرات پادری ماشینی را به کشور های خارجی دارید ، فروشگاه زر فرش در این عمر پشتیبان شما خواهد بود.

گروه زر فرش با داشتن اعتبار چند ساله توانسته اند خیلی آسان محصولات را به خارج از کشور صادرات کنند و قیمت محصولات این فروشگاه نیز بسیار مناسب و ارزان در بخش عمده فروشی می باشد.

در صورتی که قصد صادرات پادری ماشینی را پیدا کرده اید می توانید با شماره تماس 09100593093 تماس حاصل بفرمایید و همچنین می توانید مقاله صادرات فرش را نیز که پیش از این دربراه صادرات انواع محصولات فرش ماشینی قرار داده ایم را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.