فرش طرح دینا طوسی سیلور برای اتاق

فرش اتاق طرح دینا از گلیم های مناسب برای اتاق خواب است . این نوع گلیم اتاق خواب 400 شانه می باشد و تراکم 960 است. ماشین بافت فرش اتاق خواب طرح دینا شونهر است و کیفیت بافتش ممتاز درجه یک است و از دوامی بالا برخوردار می باشد.

قیمت قرار داده شده برای فرش دینا به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه بسیار مناسب و ارزان می باشد. شما می توانید این محصول را از کارخانه با کیفیتی عالی و با قیمتی بسیار مناسب و ارزان برای اتاق خواب خود تهیه کنید.

توجه داشته باشید که کیفیت قرار داده شده برای این محصول به دلیل جنس نخ به کار رفته شده برای خرید شما ایده آل و عالی می باشد.

ادامه مطلبShow less
250,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

قبل از خرید فرش اتاق اگر با فرش طرح دینا آشنا باشید ، می تواند انتخاب شما را تحت تأثیر قرار دهد. مسلمآ اگر بخواهید برای اتاق خوابتان یک فرش استفاده کنید ، طرح دینا یک طرح بسیار مناسب است .

شما اگر می خواهید فرش ارزان قیمت بگیرید و با کمترین هزینه برای اتاق خواب خود و یا فرزندتان فرشی تهیه کنید. فرش طرح دینا ایده آل و زیباست . از طریق مراجعه به سایت زر فرش و کمک گرفتن از کارشناسان ما 

خرید اینترنتی فرش فرش طرح دینا بسیار راحت می شود. از ویژگی های فرش های شرکت زر فرش ، کیفیت فوق العاده آن هاست و ابعادی که دارند.

از این محصول علاوه بر اینکه می توانید داخل اتاق خواب ها استفاده کنید ، انتخابی ایده آل برای فرش پذیرایی نیز می باشد. طراحی نقش و نگار فرش دینا به صورت ایده آل می باشد و می تواند نظر هر مشکل پسندی را خیلی سریع به خود جلب نماید.

این محصول یک جایگزین عالی و ایده آل برای گلیم فرش می باشد.

.

مشخصات و ویژگی های فرش اتاق دینا

ابعاد مختلف فرش اتاق دینا به صورت 80*50 ، 1*1.5 ، 1.5*2.25 ، 2*3 ، 2.5*3.5 و 3*4 هستند که برای استفاده های متنوع مناسبند. این محصول به دلیل کیفیت نخ به کار رفته شده از دوام و طول عمری بالا نیز برخودار می باشد.

همانطور که می دانید محیط اتاق خواب از مکان های پر رفت و آمد می باشد. به همین دلیل فرش اتاق باید دارای کیفیتی بالا باشد و فرش دینا دارای ویژگی گفته شده برای انتخاب ایده آل فرش می باشد.

این محصول به صورت 400 شانه و با تراکم 960 به تولید و بافت رسیده شده است. به همین دلیل از ریز بافتی فوق العاده ای برای خرید شما برخوردار می باشد.

زمینه طوسی به کار رفته شده برای این محصول باعث شده است، این فرش انتخاب ایده آل برای فرش کودک نیز باشد.

ریز بافتی به کار رفته شده برای فرش دینا باعث شده است که طرح و نقشه این محصول به زیبایی هر چه تمامتر پیاده سازی شده باشد. همچنین جنس نخ به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت هیت ست شده برای خرید شما می باشد.

نخ هیت ست شده به کار رفته شده برای تولید این محصول باعث شده است که این فرش دارای ویژگی عدم پرزدهی باشد. همچنین این محصول بدون هیچ گونه حساسیت بوده و از ثبات رنگی و نرمی و لطافت نیز برای خرید شما برخوردار می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5 / 3X4
شانه
400
تراکم
960
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
پلی پرو پیلن
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست