فرش طرح فیل بامزه بچه کاشان

فرش طرح فیل بامزه از جدیدترین محصولات کارخانه می باشد که در دو رنگ صورتی و آبی برای دختران و پسران شما عرضه شده است این محصول فرش کودک کاشان دارای بالاترین درجه کیفی می باشد.

توجه داشته باشید با توجه به رنگبندی به کار رفته شده برای این فرش شما می توانید با توجه به سلیقه کودک خود این محصول را با رنگبندی که می خواید خریداری کنید. ولی به طور کلی رنگبندی آبی طرح فیل بامزه مناسب برای فرزند پسر شما و طرح صورتی آن مناسب برای دختر شما می باشد.

پس در صورتی که شما هم دارای فرزند دختر و هم پسر هستید. می توانید با خرید رنگ صورتی و آبی این فرش یک ست بسیار جالب برای منزل خود ایجاد کنید و زیبایی دکوراسیون اتاق کودک فرزند خود را دو چندان کرده باشید. به همین دلیل این محصول از فرش های کودک از پرفروشترین فرش های کودک شرکت می باشد.

ادامه مطلبShow less
295,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • آبی
  • صورتی
اندازه
توضیحات

در صورتی که به دنبال خرید فرش طرح فیل اتاق کودک هستید و می خواهید یک محصول مناسب برای اتاق فرزند دختر و پسر خود خریداری کرده باشید. بدون شک محصول فرش کاشان طرح فیل بامزه که از طرح ها مدل های جدید فرش 1402 می باشد برای شما انتخابی ایده آل در خرید فرش ماشینی کودک کاشان می باشد.

توجه داشته باشید که طرح و نقشه به کار رفته شده در این فرش به صورت مدرن ، شاد ، زیبا و خلاقانه است. همین موضوع باعث شده است که فرش طرح فیل کاشان از بروز ترین و خاصترین محصولات این شرکت باشد.

محصول فرش فیل بامزه کودکانه کاشان دارای 500 شانه و تراکم 1000 است.  همین موضوع نشان دهنده کیفیت بالای این محصول می باشد ، همچنین باید گفت که این فرش بچه دخترانه و پسرانه با استفاده از نخ پلی پروپیلن به تولید رسیده است.

ریز بافتی این محصول بی نظیر بوده و با قیمت فرش ارزان و ایده آل آماده سفارش گذاری در دو رنگ اصلی کلاه آبی برای پسر و کلاه صورتی برای اتاق دختر می باشد.

به همین دلیل این فرش فاقد هر گونه حساسیت و پرز دهی است و کودک شما می تواند با خیال راحت بر روی این فرش به بازی کردن بپردازد.

کیفیت به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت ایده آل بوده و قیمت قرار داده شده. قیمت فرش کارخانه کاشان می باشد و شما با خرید این محصول از کارخانه بسیاری از واسطه ها را حذف کرده اید و با خیال راحت یک فرش با کیفیت و قیمت مناسب را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرده اید.

این محصول دارای ابعاد استاندارد 1 در 1.5 ، 1.5 در 2.25 و 2 در 3 است که در دو رنگبندی آبی و صورتی عرضه گردیده شده است و شما می توانید به صورت مستقیم این محصول فرش ماشینی را از کارخانه با توجه به ابعاد و رنگبندی که می خواهید خریداری کنید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش طرح فیل بامزه !

فرش کودک فیل بامزه

از ویژگی های به کار رفته شده برای این محصول می توان به قیمت بسیار مناسب آن و همچنین کیفیت عالی به کار رفته شده اشاره داشت. این فرش ماشینی کودکانه به صورت ریز بافت می باشد و طرح فیل بامزه به کار رفته شده برای آن به زیبایی هرچه تمامتر پیاده سازی شده است.

همانطور که مشخص است یک کفپوش با کیفیت می تواند عمری طولانی داشته باشد. به همین دلیل این فرش نیز از این قاعده پیروی میکند و شما می توانید با خرید فرش فیل بامزه تا سال های سال آن را در اتاق فزرند خود پهن نگاه دارید.

طراحی به کار رفته شده برای این فرش به صورت سرگرم کننده و عالی می باشد. به همین دلیل کودک شما بر روی این فرش ساعت های طولانی ای را به بازی کردن خواهد پرداخت و از مکان های جذاب برای بازی کردنش داخل اتاق خودش خواهد بود و دیگر نیاز نخواهد بود به کودک خود بگویید که حتما در اتاقش بازی کند.

همچنین یک طراحی و نقشه مناسب برای اتاق کودک می تواند باعث ایجاد کننده بازی های گروهی شود. پس شما می توانید با داشتن این محصول کودک خود را خلاق و فردی که دوست دارد در فعالیت های گروهی شرکت کند ایجاد کرده باشید.

.

قیمت و خرید فرش طرح فیل بامزه

در صورتی که قصد خرید اینترنتی فرش ماشینی فیل بامزه در رنگبندی صورتی و آبی را پیدا کرده اید. می توانید این محصول را در ابعادی که مورد نظرتان می باشد و همچنین در رنگبندی که دوست دارید به سبد خرید خود اضافه کرده و در نهایت خرید خود را نهایی کنید.

توجه داشته باشید که قیمت قرار داده شده برای این محصول فرش اتاق خواب بر اساس ابعاد می باشد. شما می توانید برای دیدن قیمت نهایی این محصول ابعاد مورد نظرتان را انتخاب کنید و با مشاهده کردن قیمت قرار داده شده خرید خود را از فروشگاه زر فرش کاشان نهایی کنید.

در صورتی که به دنبال طرح دیگری از نقشه های فیل هستید می توانید محصولاتی که دیگران خریده اند را نیز مشاهده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
جنس نخ خاب
پلی پروپیلن
کد محصول
an 5030 b - s
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
4
2 نظرات
کیفیت
(4)
طراحی
(4)
ارزش خرید
(4)
میزان تراکم
(4)
وای چ قدر اینا نازن مرسی از سایت خوبتن موفق باشید

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
290,000 تومان

فرش دختر کفشدوزکی کودک محصولی جدید و پر طرفدار از کارخانه زر فرش کاشان می باشد. طراحی به کار رفته شده برای این محصول فرش کودک بر گرفته شده از کارتون و انیمیشن افسانه دختر کفش دوزک و گربه سیاه ( لیدی باگ ) گرفته شده است.

در صورتی که قصد خرید کفپوش کودکانه با قیمت مناسب و با طراحی دخترانه را پیدا کرده اید. بدون شک برای شما انتخاب و خرید فرش دختر کفشدوزکی و گربه سیاه یک انتخاب ایده آل برای فرزند شما می باشد.

فرش لیدی باگ دارای طراحی بی نظیری با رنگبندی شاد و زنده می باشد. همانطور که می دانید انتخاب یک فرش عروسکی مناسب کودک دارای تاثیر مستقیم بر روی فعالیت های کودک شما داخل اتاق خواهد بود.

پس با انتخاب فرش طرح دختر کفشدوزکی که یک فرش شاد با رنگبندی جذاب می باشد. فرزند خود را به شادی و نشاط رسانده و فعالیت های گروهی کودک خود را نیز افزایش بدهید.

290,000 تومان

محصول کودک دختر توت فرنگی با 2 طرح جذاب برای مشتریان عزیز آماده شده است. برای خرید این محصول با طرح مورد نظرتان می توانید باش شماره پشتیبانی تماس بگیرید.

این محصول از نقشه های جدید و پر فروش فرش کودک می باشد که شما می توانید در ابعاد 1 در 1.5 / 1.5 در 2.20 ( چهار متری ) و 2 در 2.90 ( شش متری ) خریداری کنید.

برای خرید فرش اتاق دخترتان ، پیشنهاد ویژه ما فرش طرح توت فرنگی است و دلیل آن هم با دیدن تصویرش کاملاً واضح و مشخص است .

این فرش هم کیفیت تضمین شده دارد و هم آن زیبایی را که یک فرش باید داشته باشد ، دارد .

350,000 تومان

فرش طرح لی لی محصولی جدید با طراحی فوق العاده برای خرید و پهن کردن داخل اتاق کودک می باشد.

این محصول دارای طراحی بی نظیر و دارای دو طرح در یک نقشه می باشد. کودک شما از این فرش هم می تواند برای لی لی بازی کردن استفاده کند و هم از ماشین بازی آن استفاده کند.

این محصول به همین دلیل انتخابی ایده آل برای پهن کردن داخل اتاق کودکانه دختر و پسر می باشد.

فرش طرح لی لی و خیابان به صورت درجه یک 1000 شانه به صورت چاپی و با تراکم 3000 به وسیله نخ فیلامنت و درجه یک به تولید رسیده شده است.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست