گلیم طرح گزل زمینه سرمه ای

گلیم طرح گزل از جمله جدیدترین فرش های عرضه شده توسط فروشگاه در سال 1402 می باشد که از جنس نخ تار و پود و همچنین نخ خواب با کیفیت درجه یک برخوردار می باشد.

در صورتی که شما به دنبال یک گلیم با طرح جدید و زیبا هستید به شما خرید جاجیم 320 شانه طرح گزل را پیشنهاد می دهیم. این گلیم دارای کیفیت بافت فوق العاده لوپ بوده و قادر است تا سال های سال به عنوان کفپوش فرش ماشینی در منزل شما عمر کند.

قیمت قرار داده شده برای محصول گلیم گزل به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه بسیار مناسب و ارزان برای خرید شما می باشد. در صورتی که قصد خرید گلیم فرش درجه یک کاشان را پیدا کرده اید بدون شک انتخاب طرح گل برای شما ایده آل می باشد.

نقشه طراحی شده برای بافت این محصول به صورت بی نظیر و همانند طرح های فرش کلاسیک بافته شده بر روی فرش 700 شانه می باشد.

ادامه مطلبShow less
130,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

محصول جدید گلیم گزل به صورت 320 شانه با تراکم 750 به بافت رسیده است و دارای طراحی نوینی برای بافت می باشد. طرح و نقشه به کار رفته شده برای بافت فرش گزل به صورت مدرن بوده و قادر است نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب نماید.

در طراحی گلیم گزل از طرح ، نقش و نگار اصیل اسلیمی ایرانی به کار رفته شده است. و در مرکز این فرش نیز از لچک و گل فرشی زیبا استفاده شده است که باعث شده ، طراحی این گلیم بیش از بیش برای شما جذابتر و دلرباتر بشود.

محصول فرش جدید گزل مشابه با طرح های دیگر محصولات گلیم مانند طرح ایکس می باشد که دارای طرفداران زیاد و پرفروش نیز است.

از ویژگی های اصلی محصول گلیم گزل می توان به استفاده از بافت لوپ و دستگاه آلفا 400 برای بافت آن اشاره داشت. که این موارد باعث شده است ، گلیم فرش مد نظر ما دارای عمری بسیار طولانی بوده و سال های سال به عنوان کفپوش منزل شما در خانه ای که دارید پهن باشد.

در صورتی که برای شما این پرسش مطرح شده است که کدام محصول فرش ارزان است. باید گفت که قالی های عرضه شده فروشگاه در شاخه فرش ارزان و گلیم که دارای طرح فرش ماشینی می باشد از جمله محصولات فرش ارزان می باشد.

.

قیمت و خرید فرش فانتزی طرح گزل

فرش فانتزی قرار داده شده دارای طراحی و رنگبندی تیره می باشد. در آن رنگ های سرمه ای ، قرمز لاکی و آبی کاربنی به کار رفته شده است که این ترکیب رنگبندی باعث شده فرش بیش از بیش زیباتر جلوه کرده و در دکور خانه شما به خوبی بدرخشد.

طراحی حاشیه های به کار رفته شده در قالی و همچنین گل مرکزی به کار رفته شده در آن باعث شده است. این فرش کاملا مشابه با طرح های فرش ماشینی سنتی 700 ، 1000 ، 1200 و 1500 شانه بگردد.

نا گفته نماند از این گلیم می توانید برای ست کردن با انواع مبل های رنگ تیره مانند سرمه ای استفاده کنید. همچنین برای ست کردن به صورت متضاد به طور مثال با مبل و پرده کرم رنگ نیز مناسب خواهد بود.

برای بافت گلیم گزل از 6 رنگبندی استفاده شده است که باعث شده طراحی فرش به صورت درخشان و خاص شده است. این گلیم قادر است خیلی سریع نظر شما را این طرح و نقش به کار رفته شده در گلیم به خود جذب نماید.

زیبایی و جلوه به کار رفته شده برای بافت محصول گزل هنگام پهن شدن در خانه شما نمایان خواهد شد و حتی این فرش انتخابی ایده آل برای فرش اتاق خواب نیز خواهد بود.

.

ویژگی گلیم گزل چیست !

در صورتی که بعد از مقایسه قیمت جاجیم فرش از فروشگاه های مختلف هم اکنون از فروشگاه تصمیم به خرید فرش فانتزی با این قیمت مناسب را پیدا کرده اید. می توانید ابتدا سایزبندی مورد نظر خود را برای سفارش انتخاب نمایید و بعد از مشاهده قیمت نهایی در ابعاد فرش مد نظرتان اقدام به سفارش کالا کنید.

توجه داشته باشید که گلیم گزل دارای محبوبیت بین المللی نیز می باشد و از جمله محصولاتی است که صادرات فرش بر روی آن به صورت زیاد اتفاق می افتد. پس در انتخاب این طرح و پهن کردن آن در دکور پذیرایی ، آشپزخانه و فرش اتاق خواب خود شک نداشته باشید.

محصول گلیم گزل از طرح های بسیار محبوب و پر فروش فروشگاه زر فرش کاشان می باشد. این محصول دارای ریز بافتی بالایی بوده و به همین دلیل نقشه و نگار پیاده سازی شده برای بافت این فرش به صورت فوق العاده ایده آل می باشد.

می توان گفت طرح گزل از نقشه های بسیار محبوب عرضه شده توسط زر فرش برای خریداران می باشد. علت فروش بالای این محصول نیز کیفیت ایده آل به کار رفته شده و همچنین نقشه خاص آن که مشابه محصولات فرش ماشینی به تولید رسیده شده است می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5 / 3X4
شانه
320
تراکم
650
ماشین بافت
alpha 400
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
دیگر ویژگی ها
مناسب برای آشپزخانه ، پذیریی و اتاق خواب
کد محصول
an 463
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست