گلیم طرح سنتی خورشید سرمه ای و لاکی

گلیم فرش 320 شانه طرح خورشید محصولی جدید می باشد که با دو رنگبندی سرمه ای و نقره ای توسط گروه زر فرش کاشان روانه بازار شده است. شما می توانید این محصول گلیم فرش را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کرده و آن را خریداری کنید.

این طرح از نقشه های جدید سنتی عرضه شده 1402 می باشد که از محصولات پر فرش می باشد.

توجه داشته باشید که محصولات فروشگاه زر فرش کاشان دارای کیفیتی ایده آل بوده و قیمت قرار داده شده بر روی محصولات برای خریداران بسیار مناسب و ارزان می باشد. شما می توانید این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرده و درب منزل تحویل بگرید.

طرح گلیم خورشید از پر فروش ترین گلیم فرش های کاشان می باشد که به همین دلیل برای خرید شما بسیار مناسب و ایده آل است. در صورتی که به دنبال یک گلیم برای فرش مخصوص آشپزخانه خود و یا اتاق خواب هستید بدون شک این محصول یک خرید مناسب برای شما باشد.

ادامه مطلبShow less
130,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

طرح و نقشه به کار رقته شده برای بافت گلیم فرش 320 شانه طرح خورشید به صورت ایده آل و بسیار زیبا می باشد. به صورتی که این گلیم فرش قادر است خیلی سریع نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب کرده و زیبایی دکوراسیون خانه شما را از آنچه که هست زیباتر و به گویی متحول کند.

توجه داشته باشید که محصول گلیم طرح خورشید به صورت ایده آل طراحی شده است. این موضوع به این معنی است که این گلیم قادر به ست شدن با انواع دکوراسیون خانه شما می باشد.

 کافی است که شما با هر ست دکوراسیونی که دارید این گلیم فرش ماشینی کاشان را خریداری کنید. از این محصول در منزل خود که می تواند برای پذیرایی ، اتاق خواب و یا فرش اتاق خواب باشد خریداری کنید.

طراحی به کار رفته شده با زمینه سرمه ای این فرش آن را یک انتخاب ایده آل برای خانواده های شلوغ و پر رفت و آمد نیز کرده است.

همانطور که مشخص است رنگ سرمه ای و تیره دیرتر کثیف می شود و همچنین نقشه خاص به کار رفته شده برای این فرش آن را بهترین انتخاب قرار داده است.

هنگام خرید در بخش توضیحات رنگ مد نظرتان از این فرش که به صورت سرمه ای و لاکی می باشد ذکر کنید.

مزیت های گلیم خورشید سرمه ای کاشان چیست !

گفتنی است که گلیم فانتزی طرح خورشید دارای دو رنگبندی سرمه ای و نقره ای ( فیلی ) می باشد. همچنین شما می توانید با توجه به این رنگبندی که می خواهید این فرش را خریداری کنید.

برای انتخاب بهتر رنگبندی گلیم خورشید باید گفت در صورتی که قرار است این گلیم در یک محیط بسته پهن بشود. این محیط دارای ابعاد کوچکی است بهتر است از رنگ روشن که فیلی می باشد خریداری شود.

( در صورتی که اتاق شما بزرگ می باشد می توانید هر رنگی که دوست دارید را برای فرش اتاق خواب از این محصول انتخاب کنید ). زیراکه رنگ روشن محیط اتاق را بزرگتر و رنگ تیر محیط را کوچیکتر نشان میدهد.

همچنین در صورتی که می خواهید کثیفی ها بر روی فرش دیر به دیر قابل مشاهده باشد. شما می توانید رنگبندی تیره گلیم طرح خورشید را از فروشگاه در ابعادی که مد نظر شما می باشد را خریداری کنید.

.

مشخصات و ویژگی های گلیم فرش طرح خورشید چیست !

گلیم فرش سرمه ای خورشید

از دیگر ویژگی های گلیم فرش کاشان با طرح زیبای خورشید که از طرح های فرش فانتزی نیز می باشد. می توان به ریز بافتی و ریز نقشی به کار رفته شده برای تولید این محصول اشاره داشت که این فرش به صورت 320 شانه بوده و دارای ریشه در بالا و پایین گلیم نیز می باشد.

پس با خیال راحت این محصول را شما می توانید خریداری کنید.

در ادامه ویژگی های این محصول باید گفت که گلیم خورشید به وسیله برو ترین دستگاه های روز دنیا به بافت رسیده است. برای بافت این محصول از 6 رنگ اصلی استفاده شده است.

این گلیم در دو رنگ زمینه اصلی سرمه ای و نقره ای برای خرید شما آماده فروش گلیم قرار داده شده است.

همچنین این محصول دارای ابعاد مختلف می باشد و شما می توانید این گلیم را از سایز پادری تا سایز 12 متری که ابعاد استاندارد نیز می باشد. خریداری کرده و آن را درب منزل خانه خود تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که ارسال توسط گروه zarfarsh به سه طریق ارسال با پست ، باربری و اتوبوس رانی صورت میگیرد. انتخاب روش ارسال هم به انتخاب خریدار خواهد . سریعترین روش ارسال ارسال با اتوبوس رانی می باشد که در کسری از روز مرسوله شما به دستتان خواهد رسید.

( به طور مثال ارسال از کاشان به تهران با اتوبوس دارای زمان 4 ساعته خواهد بود ).

اما ارسال به وسیله باربری یا تیپاکس یک روز کاری برای تهران و 2 تا 3 روز کاری برای شهر های دیگر خواهد بود.

ارسال اتوبوس برای مراکز استان ها سریعتر خواهد بود.

.

روش خرید و قیمت گلیم فرش خورشید

گلیم فرش کرم خورشید

در صورتی که قصد سفارش گلیم با طرح خورشید را پیدا کرده اید می توانید این محصول را از ابعاد اصلی قرار داده شده خریداری کنید. ( قیمت گلیم فرش هم بر اساس ابعاد نمایش داده خواهد شد ).

بعد از اینکه ابعاد را انتخاب کردید می توانید این گلیم را به سبد خرید خود اضافه کرده و با پر کردن مشخصات خود خریدی که دارید را نهایی کنید.

بعد از اینکه مشخصات شما برای خرید نهایی شد ، تیم پشتیبانی سایت سفارش شما را از طریق تماس تلفنی تایید خواهد کرد. ( وارد کردن شماره تماس در فرایند خرید الزامی می باشد ). بعد از اینکه اطلاعات شما تایید شد گلیم فرش خریداری شده توسط شما برای شما ارسال خواهد شد.

توجه داشته باشید که تیم پشتیبانی سایت همواره همراه شما می باشد. در صورتی که در فرایند خرید این محصول گلیم فرش سوالی دارید می توانید با شماره های پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

این محصول دارای سبک طراحی جدید می باشد و در صورتی که شما به دنبال یک جایگزین مناسب از فرش شگی هستید و می خواهید بدون پرز باشد بدون شک گلیم برای شما مناسب خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
6
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5 / 3X4
شانه
320
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
کد محصول
kh 417s 1608n khorshid
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
3.6
2 نظرات
کیفیت
(4)
طراحی
(4)
ارزش خرید
(2.5)
میزان تراکم
(4)
من رنگ لاکی این فرش رو خریداری کردم با ابعاد 6 متری برای مطبخ و از کیفیتش واقعا راضی هستم.
قبل از اینجا از یه فروشگاه دیگ تهیه کرده بودم واقعا کیفیتش پایین بود، ولی فرش شما با کیفیت بود پشتیبانی برام فیلم ازش فرساد و واقعا پسندیدم الان هم 2 ماهه دارم استفاده میکنم و چنبار شستم.

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست