فرش طرح خرس خوابالو و درب چوبی

محصول فرش طرح خرس خوابالو و درب چوبی از جدیدترین کالاهای اتاق خواب عرضه شده توسط فروشگاه می باشد که از قیمتی بسیار مناسب هم برخوردار است. این فرش به صورت 500 شانه بوده و برای بافت آن هم از نخ خاب پلی پروپیلن استفاده شده است.

فرش خرس خوابالو در سایت زر فرش موجود بوده و می توانید در ابعاد دلخواه خود این قالی پرفروش را خریداری کنید. محصول فرش خرسی اتاق کودک از طرح های محبوب سال 1402 بوده است و توانسته است رکورد فروش محصولات عروسکی را بزند.

در صورتی که به دنبال یک فرش ایده آل هستید بدون شک برای شما خرید فرش خرسی اتاق کودک ایده آل ترین انتخاب خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
290,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

در فرش اتاق خواب خرس خوابالو از طرح و رنگبندی های جذابی استفاده شده است که می توان به رنگبندی قهوه ای که برای طراحی خرس ، رنگ آبی برای رنگبندی قلب ها و رنگ طوسی برای تنه درختی که خرس بین آن است اشاره داشت.

محصول قالی خرس خوابالو که از جدیدترین محصولات فرش ماشینی فروشگاه نیز می باشد به صورت 500 شانه بوده و از تراکم 1000 نیز برخوردار می باشد. در صورتی که قصد فرش کودک نرم با قیمت مناسب را دارید ، قالی خرس خوابالو انتخابی عالی خواهد بود.

توجه داشته باشید که فروشگاه زر فرش کاشان محصولاتش را با قیمت بسیار مناسب از کارخانه برای شما ارسال میکند و محصولات عرضه شده دارای گارانتی و تضمین قیمت برای خریداران می باشد.

.

مشخصات فرش اتاق کودک طرح خرس خوابالو

فرش خرس خابالو از دنیای کودکان بهره گرفته است و دارای طراحی شاد و مدرن برای اتاق کودک شما خواهد بود که در زمان پهن شدن در اتاق فرزند شما یک جلوه ی جدید و زیبا را خواهد داد.

در صورتی که شما به دنبال یک فرش جدید و مدرن کودکانه برای اتاق فرزند خودتان هستید که از نرمی و لطافت بالایی نیز برخوردار باشد ، خب ما به شما بدون شک خرید فرش اتاق خواب خرس خوابالو را پیشنهاد خواهیم داد.

این محصول دارای ریز بافتی بی نظیری بوده و به مانند محصولات فرش 700 شانه به تولید رسیده شده است.

از دیگر مشخصه های این فرش ماشینی کودکانه دخترانه می توان به 8 رنگ بودن بافت به کار رفته شده برای تولید این فرش اشاره داشت. استفاده از هشت رنگ برای بافت این فرش باعث شده است که نقشه های به کار رفته شده به صورت شیک و زیبا نمایان بگردد.

.

علت خرید فرش خرس خوابالو

این طرح کودکانه از نقشه های محبوب تولید شده برای پرده و روتختی نیز می باشد ، پس اگر به دنبال یک ست ایده آل برای اتاق کودک هستید بدون شک برای شما این محصول ایده آل می باشد.

ضخامت به کار رفته شده برای این محصول دارای نرمی و لطافت بی نظیری بوده و دارای دوامی فوق العاده برای خرید جهت استفاده در اتاق فرزند شما می باشد.

این محصول دارای ابعاد گرد کودک خرس خوابالو نیز می باشد که در این بخش می توانید خریداری کنید.

طرح خرس خوابالو دارای نقشه ای اسپرت و زیبا برای گرما بخشیدن به اتاق فرزند شما خواهد بود.

همچنین نرمی این محصول از آسیب رسیدن به پای کودک شما هنگام بازی کردن جلوگیری خواهد کرد و باعث افزایش فعالیت های فرزند شما نیز میگردد.

در صورتی که به دنبال یک هدیه مناسب برای فرزند خود هستید و می خواهید کودک خود را غافلگیر کنید بدون شک این طرح انتخاب مناسبی برای شما می باشد.

.

قیمت و خرید فرش خرسی اتاق کودک

در صورتی که این طرح فرش مورد پسند شما بوده است به شما پیشنهاد میکنیم که طرح جدید فرش طرح خرس و ستاره را نیز مشاهده کنید که از نقشه های کودک دخترانه و پسرانه جدید سایت می باشد.

محصولات فرش ماشینی کودک انتخابی بسیار عالی برای پهن کردن در کنار تخت و زیر تخت می باشند ، باید به این نکته توجه داشته باشید که ابعاد فرش را آنقدری بزرگ سفارش ندهید که فضای کل اتاق را پوشش بدهد و زیبایی اتاق کودک شما از بین برود.

ابعاد عرضه شده برای فرش کودک خرس خوابالو به صورت  2.90*2و 2.20*1.5 و 1.5*1 می باشد که شما می توانید با توجه به ابعادی که اتاق فرزند شما دارد اقدام به خرید این فرش اتاق خواب کودکانه نمایید.

در صورتی که به دنبال قیمت این محصول فرش ماشینی هستید می توانید ابعاد مورد نظرتان را انتخاب کنید و قیمت نهایی ابعادی که میخواهید خریداری کنید را مشاهده کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
ابعاد
2.90*2و 2.20*1.5 و 1.5*1
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
پلی پروپیلن
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
350,000 تومان

فرش طرح لی لی محصولی جدید با طراحی فوق العاده برای خرید و پهن کردن داخل اتاق کودک می باشد.

این محصول دارای طراحی بی نظیر و دارای دو طرح در یک نقشه می باشد. کودک شما از این فرش هم می تواند برای لی لی بازی کردن استفاده کند و هم از ماشین بازی آن استفاده کند.

این محصول به همین دلیل انتخابی ایده آل برای پهن کردن داخل اتاق کودکانه دختر و پسر می باشد.

فرش طرح لی لی و خیابان به صورت درجه یک 1000 شانه به صورت چاپی و با تراکم 3000 به وسیله نخ فیلامنت و درجه یک به تولید رسیده شده است.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست