فرش طرح تیارا آبی و نارنجی برای اتاق خواب

فرش طرح تیارا یک نوع فرش وینتج ایده آل است که نخ تشکیل دهنده ی آن سوپربرایت می باشد . کیفیت محصول فرش اتاق خواب با طرح تیار بسیار بالاست و از انواع ممتاز درجه یک می باشد . شرکت زر فرش علاوه بر سایر انواع فرش ها ، این نوع فرش را نیز با ضمانت کیفیت سلامت و قیمت عرضه می کند .

این محصول به دلیل استفاده از نخ های سوپر برایت که از کلکسیون کهنه نما نیز می باشد ، دارای نرمی و لطافتی به مانند نخ مخمل می باشد. همچنین به دلیل نوع نخ استفاده شده این فرش دارای لطافت بی نظیری بوده و به صورت برجسته می باشد.

در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ماشینی لوکس و جدید برای اتاق خواب هستید بدون شک برای شما انتخاب فرش تیارا که با رنگ آبی و نارنجی به تولید و بافت رسیده شده است انتخابی ایده آل برای خرید شما خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
420,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح تیارا یکی از طرح های متفاوت فرش های مناسب برای اتاق خواب است . ابعاد فرش تیارا که برای سفارش گذاری به صورت متنوع در سایزبندی و ابعاد 80*50 ، 1*1.5 ، 1.5*2.25 ، 2*3 می باشد ، همچنین این محصول در ابعاد 9 و 12 متری به صورت جفت قابلیت سفارش گذاری را دارا می باشد.

ساختار فرش طرح تیارا به صورت درجه یک و با بهترین الیاف هیت ست شده می باشد. محصولات کلکسیون پاییزه وینتج از جمله تیارا دارای ویژگی خاص در آهار پشت فرش می باشند که مطمئنن از این نظر نیز نظر شما را به خوبی به خود جلب میکند.

این محصول دارای ریز بافتی بی نظیری بوده و به مانند فرش ماشینی 700 شانه ریزنقش و زیبا برای خرید شما می باشد.

.

مشخصات و ویژگی های فرش تیارا چیست !

فرش ماشینی تیارا دارای رنگ آمیزی بی نظیری می باشد و شما می توانید این فرش را در دو رنگبندی اصلی آن که به صورت آبی و نارنجی و به سبک پاییز به تولید رسیده شده است خریداری کنید.

در صورتی که به دنبال خرید یک فرش با کیفیت و با سبکی جدید برای اتاق خواب خانه خود هستید بدون شک خرید محصول فرش تیارا نیاز شما را بر طرف خواهد کرد.

سفارش گذاری این محصول از طریق شرکت زر فرش این امکان برای خواستاران فرش تیارا فراهم شده است. که خرید فرش اتاق طرح تیارا را با کمترین قیمت به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه می توانید تهیه کنید.

خدمت ویژه ی دیگری که شرکت زر فرش انجام می دهد ، ارسال سریع فرش طرح تیارا به درب منازل شماست در هرجای کشور که هستید می باشد . ما می توانید محصول فرش تیارا را به وسیله باربری و تیپاکس به انتخاب شما ارسال کنیم.

طراحی و نقشه به کار رفته شده برای فرش تیارا دارای اشکال هندسی مانند خورده سنگ می باشد که می تواند سبک دکوراسیون اتاق خواب شما را مدرن و لاکچری نماید.

همچنین این محصول در دو رنگبندی عرضه شده است و شما با هر سلیقه ای که باشید می توانید یکی از رنگبندی های قرار داده شده برای این فرش را پسندیده و خریداری کنید.

.

مشخصات فرش تیارا چیست !

  • شانه و تراکم فرش : 400 شانه ( تراکم 1800 ) به صورت فوق العاده ریز بافت
  • بافته شده با نخ با کیفیت اکریلیک هیت ست شده و هایبالک
  • دارای نرمی و لطافت بالا به دلیل کیفیت بالای به کار رفته شده در تولید فرش
  • قیمت بسیار مناسب و ارزان به دلیل عرضه مستقیم محصول از کارخانه برای خریداران و حذف واسطه ها
  • ارسال سریع به سراسر کشور از طریق پست و باربری
  • دارای نقشه بی نظیر پاییزه در رنگبندی آبی و نارنجی برای ست کردن با انواع دکوراسیون ها حتی فرش اتاق کودک
ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5
شانه
400
تراکم
1800
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
آکریلیک و هایبالک هیت ست شده درجه یک
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست