فرش طرح ماهنی زمینه طوسی کرم

فرش طرح ماهنی محصولی جدید با طراحی خاص و خیره کننده می باشد. این کفپوش ماشینی کاشان انتخابی عالی و ایده آل برای پهن کردن در انواع اتاق خواب ها می باشد.

در صورتی که شما به دنبال خرید فرش اتاق خواب تازه عروس و داماد هستید. یا می خواهید فرش جهیزیه مناسب اتاق خواب را خریداری کرده باشید. بدون شک محصول فرش فانتزی ماشینی با طرح ماهنی برای شما یک انتخاب عالی و ایده آل می باشد.

همانطور که مشخص است برای یک فرش ماشینی مواردی که دارای اهمیت است کیفیت است که بر میگردد به موارد اولیه و طراحی. این موضوع بر میگردد به طراح فرش مورد نظر ، این محصول به صورت فرش سه بعدی طراحی شده است.

فرش ماهنی قادر است در نخستین نگاه نظر شما را جلب کند و همچنین به صورت با کیفیت از مواد اولیه بسیار عالی به بافت رسیده است.

ادامه مطلبShow less
250,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح ماهنی دارای طراحی سیاه سفید به نظیر به صورت سه بعدی و دارای بعد و به صورت عمق دار می باشد. هنگام پهن شدن در دکور خانه شما قادر است دکوراسیون را متحول کرده و دکور خانه شما را از این رو به آن رو عوض کند.

فرش سه بعدی اتاق خواب ماهنی به صورت درجه یک بوده و برای بافت این فرش از بهترین مواد اولیه استفاده شده است. که شما می توانید این محصول فرش کاشان را به صورت درجه یک از کارخانه و با قیمتی ارزان تهیه و خریداری کنید.

فرش ماهنی کاشان به صورت درجه یک می باشد. قیمت قرار داده شده بر روی این فرش به دلیل عرضه مستقیم فرش اتاق از کارخانه برای خریداران بسیار مقرون به صرفه می باشد.

شما می توانید با خرید مستقیم فرش از کارخانه فرش کاشان در هزینه های خود ، 30 الی 40 درصد صرفه جویی کنید.

توجه داشته باشید ، در صورتی که ست اتاق خواب شما به صورت سفید و مشکی می باشد. یا به دنبال یک رنگبندی ست شونده برای اتاق خواب و ست فرش با دکوراسیون هستید.

بدون شک محصول فرش 500 شانه طرح ماهنی که دارای تراکم 1000 و کیفیتی عالی نیز می باشد انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

توجه داشته باشید ، فرش فانتزی طرح ماهنی دارای طراحی خاص و بسیار شیک می باشد. این طراحی به گونه ای می باشد که قادر است نظر شما را در نخستین نگاه به خود جذب کند.

توجه داشته باشید که فرش ماهنی کاشان به صورت درجه یک ، خاص و با کیفیت می باشد. پس شما می توانید این محصول را از کارخانه به صورت درجه یک و با قیمتی ایده آل خریداری کنید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش ماهنی فانتزی اتاق چیست !

باید گفت برای تولید فرش فانتزی ماهنی کاشان از دستگاه 320 شانه تراكم 960 و نخ پلی استر هيت ست استفاده شده است. به همین دلیل این فرش به صورت هیت ست شده بوده و پرز نیز نمیدهد و خیال شما از این نظر برای خرید این مدل فرش جدید فانتزی و مدرن راحت خواهد شد.

گفتنی است فروشگاه زر فرش کاشان عرضه کننده مستقیم فرش ماهنی و تنها تولید کننده این فرش با کیفیت در ابعاد های مختلف می باشد. پس شما می توانید فرش طرح ماهنی را با توجه به سلیقه ای که دارید انتخاب و خریداری کنید.

توجه داشته باشید که تضمین کیفیت و قیمت بر روی این مدل فرش ماشینی کاشان قرار داده شده است. پس برای خرید این فرش خیال شما راحت بوده و با اطمینان خاطر این محصول فرش کاشان را خریداری کنید.

.

نحوه خرید و سفارش فرش طرح ماهنی

برای خرید فرش ماشینی اتاق خواب ماهنی کافی است که این محصول کفپوش ماشینی را در ابعاد دلخواه خود به سبد خرید اضافه کنید. برای اینکار کافی است که ابتدا ابعاد مورد نظرتان را برای خرید این فرش انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که فرش ماهنی در ابعاد 1 در 1.5 ، 1.5 در 2.25 و 2 در 3 روانه بازار شده است. شما می توانید این محصول فرش کاشان را با توجه به ابعاد اتاق خوابی که دارید خریداری کنید ، همچنین می توانید مدل فرش اتاق را نیز در مقاله ای که قبلا منتشر کرده ایم مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که فرش ماهنی یک فرش فانتزی توصیه شده توسط گروه زر فرش می باشد ، پس حتما این فرش را خریداری کرده و از آن استفاده کامل را ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
پلی استر هیت ست
کد محصول
khb 609
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست