فرش طرح گلریزان گلبهی برای اتاق

محصول فرش ماشینی طرح گلریزان دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزان بوده و از جدیدترین فرش های اتاق خواب برای عروس و داماد ها می باشد. این فرش اتاق خواب مناسب برای پهن کردن در انواع اتاق خواب می باشد.

قیمت فرش گلریزان به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه بسیار ارزان ( فرش ارزان ) و مناسب می باشد. برای بافت این قالی اتاق از 500 شانه و تراکم 1000 استفاده شده است.

ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید این محصول برای خرید شما به صورت ایده آل و عالی می باشد. طرح و نقشه به کار رفته شده برای تولید فرش گلریز به صورت لایت و فوق العاده زیبا برای خانه های مدرن می باشد.

ادامه مطلبShow less
1,100,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

محصول جدید فرش ماشینی طرح گلریزان دارای کیفیتی بینظیر می باشد این محصول به صورت 500 شانه با تراکمی به اندازه 1000 بافته و به تولید رسیده است. از ویژگی های این محصول می توان به طراحی خاص آن اشاره داشت که قادر است زیبایی فوق العادای را به دکور خانه شما عرضه کند.

در صورتی که به دنبال فرش عروس هستید. خریداری این محصول انتخابی بسیار مناسب برای شما می باشد. زیراکه طراحی گل های به کار رفته شده در این فرش به صورت رنگبندی های متنوع و زیبا بوده و مناسب برای تازه عروس و داماد ها می باشد.

از دیگر مشخصه های فرش 500 شانه اتاق خواب طرح گلریزان می توان به تعداد 8 رنگ به کار رفته شده برای تولید فرش اشاره داشت. این قالی اتاق خواب را از آنچه که می باشد زیباتر و پر جلوه تر کرده است.

.

مشخصات ، قیمت و خرید فرش طرح گلریزان

محصولات فرش گلریزان به علت 500 شانه دارای ضخامت الیاف بسیار مناسبی می باشد. نسبت به فرش های با شانه بالاتر به صورت ضخیمتر بوده و به همین دلیل می تواند عمری بالاتر داشته باشد.

همانطور که گفته شده الیاف فرش گلریزان به صورت زخیم می باشد. در صورتی که اتاق خواب شما دارای پا خور زیادی است. این کفپوش ماشینی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود و علت آن مقاومت این الیاف ضخیم در برابر پاخوری و کوفته شده فرش می باشد.

از دیگر مشخصه های این فرش ماشینی اتاق خواب طرح گلریز ، دستگاه تولید کننده آن می باشد. توسط آخرین تکنولوژی آلمان که دستگاه شونهر می باشد به بافت رسیده است. 

به همین دلیل الیاف بافته شده دارای محکمی خاصی بوده و قادر است تا سال های سال به عنوان کفپوش اتاق خواب شما نقش ایفا کند.

در صورتی که شما قصد خرید فرش با قیمت مناسب و ارزان را برای فرش اتاق عروس و داماد است. همچنین خانه تازه ساز خود دارید این فرش به علت طراحی مدرنی که در آن به کار رفته شده است می توانید زیبایی ای تازه به منزل شما عرضه نماید.

.

ویژگی فرش طرح گلریزان

جنس نخ خواب به کار رفته شده برای فرش طرح گلریز به صورت پلی پروپیلن می باشد. برای نخ تار و پود آن نیز از پنبه استفاده شده است که به همین دلیل این فرش ماشینی دارای نرمی بسیار مناسب برای نشستن و خوابیدن بر روی آن نیز خواهد بود.

این محصول دارای ریز بافتی بی نظیری بوده و به مانند محصولات فرش 1000 شانه کاشان می باشد.

از فرش گلریز می توانید در ابعاد کوچک برای پهن کردن در کنار تخت خواب و در ابعادی بزرگتر مانند سایز های 6 و 9 متری برای قرار دادن زیر تخت استفاده نمایید.

همچنین این فرش دارای سایزبندی 12 متری نیز می باشد. اگر اتاق خواب شما دارای فضایی خیلی بزرگ می باشد می توانید از این ابعاد نیز خریداری کنید.

در صورت خرید فرش از فروشگاه زر فرش شما از یک فرش با کیفیت با تضمین قیمت بهرهمند خواهید شد. همچنین در صورتی که خرید شما بالای 5 میلیون تومان باشد ارسال این قالی اتاق خواب رایگان خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5 / 3X4
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
پلی پروپیلن
کد محصول
an 5012
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست