گلیم فرش فانتزی طرح چهل تیکه شایلی

گلیم فانتزی طرح چهل تیکه شایلی بسیار فوق العاده طراحی شده است و قادر است دکور خانه شما را از این رو به آن رو کند. طراحی به کار رفته شده در فرش گلیم شایلی به صورت چهل تیک بوده و مشابه با محصولات فرش های ماشینی می باشد.

در صورتی که به دنبال یک طرح جدید فرش 320 شانه هستید ، پیشنهاد ما به شما خرید گلیم فانتزی چهل تیک شایلی به دلیل طراحی خاصی که دارا می باشد است. این محصول دارای زمینه بادامی بوده و یک گلیم بادامی شیک و پر فروش می باشد.

جنس نخ به کار رفته شده برای تولید این محصول گلیم فرش از کیفیت بالا برخوردار می باشد و به همین دلیل گلیم شایلی دارای دوامی بالا نیز برای خرید شما می باشد.

ادامه مطلبShow less
88,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

از جدیدترین محصولات عرضه شده در کاشان که دارای فروش بسیار بالایی نیز بوده است. می توان به گلیم طرح چهل تیکه شایلی اشاره داشت که در این فرش مانند فرش های ماشینی از طراحی چهل تیکه در آن به کاربرده شده است.

در صورتی که به دنبال یک فرش مجازی مناسب برای خانه خود هستید که از کیفیت و عمری طولانی برخوردار باشد. برای شما محصول گلیم طرح شایلی انتخابی عالی خواهد بود.

این گلیم به علت داشتن بافت گلیم لوپ در آن باعث شده است که گلیم تا سال های سال به عنوان یک کفپوش با کیفیت برای منزل شما کار کند. در صورتی که قصد خرید فرش ارزان را پیدا کرده اید که به صورت درجه یک نیز باشد بدون شک این محصول برای شما انتخابی ایده آل می باشد.

توجه داشته باشید ، شما از این فرش می توانید برای مکان های مختلف خانه حتی برای اتاق کودک به عنوان فرش کودک نیز برای زیبایی اتاق استفاده کنید.

.

قیمت و خرید فرش طرح چهل تیکه شایلی

از ویژگی های دیگر گلیم طرح شایلی تعداد رنگ 6 به کار رفته شده در این گلیم می باشد. که باعث شده گلیم مد نظر ما دارای درخششی ویژه و خیره کننده برای خریداران باشد. این درخشش باعث شده است.

شما بتوانید از جاجیم ماشینی کاشان با طرح چهل تیکه شایلی در خانه در مکان هایی از جمله پذیرایی ، اتاق خواب و همچنین آشپزخانه استفاده کنید.

توجه داشته باشید که فرش شایلی به صورت فانتزی بوده و دارای 320 شانه و تراکم آن به صورت 640 می باشد. از ویژگی های مشخص این فرش داشتن نخ آکریلیک بی سی اف است که توسط دستگاه محبوب آلفا 400 بافته شده است.

رنگبندی به کار رفته شده در این گلیم به صورت زمینه نسکافه ای بوده و شامل چهل تیک هایی با رنگبندی سبز ، نسکافه ای و آجری است. در کناره هم قرار گیری این رنگبندی های گفته شده باعث شده است گلیم طرح شایلی پیش از پیش زیباتر جلوه کند.

این محصول به صورت 6 رنگ به تولید رسیده شده است. نتیجه استفاده شش رنگ اصلی در بافت این محصول ایجاد یک زیبایی خیره کننده در بافت آن خواهد بود.

.

ویژگی جاجیم فانتزی چهل تیکه شایلی

در صورتی که شما به دنبال یک گلیم مناسب با قیمت ارزان هستید که آن را برای آشپزخانه ، پذیرایی و اتاق خواب خود هستید. می توانید از جدیدترین محصولات فرش گلیم چهل تیکه خریداری کنید زیراکه به فرش ماشینی شباهت بالایی دارا می باشد.

اگر از طرفداران طرح های لچک دار و فرش گلدار هستید می توانید جدیدترین محصولات گلیم فرش گزل را بررسی کنید. در این فرش از گل و طراحی اصیل ایرانی استفاده شده است که می توانید خریداری کنید.

محصول گلیم شایلی دارای قیمتی ایده آل و مناسب برای خرید شما می باشد و علت آن حذف واسطه ها است. شما می توانید با خرید گلیم از کارخانه در خرید خود صرفه جویی کرده و با پرداخت هزینه ای پایین یک فرش درجه یک گلیمی را دریافت کرده باشید.

طراحی به کار رفته شده برای تولید این محصول مشابه نقشه های سنتی گلیم خشتی می باشد. با این تفاوت که رنگبندی به کار رفته شده به صورت کرم قهوه ای بوده و سبکی مدرن را نیز به خود گرفته است.

در نتیجه در صورتی که شما به دنبال یک طرح جدید و خاص برای آشپزخانه یا اتاق خواب ها هستید بدون شک برای پهن کردن در این محیط ها نیاز به یک طرح خاص خواهید داشت که نقشه شایلی پرفروش می توانید نتیجه درخواست شما باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
6
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5 / 3X4
شانه
320
تراکم
700
ماشین بافت
alpha 400
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
بی سی اف
کد محصول
an 489
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
3.5
2 نظرات
کیفیت
(3.5)
طراحی
(3.5)
ارزش خرید
(3.5)
میزان تراکم
(3.5)
من از این محصول خریدم چون کابینت کرم قهوه ای داشتم
یکبار هم شستم و از کیفیت فرش راضی هستم‌ بازم خرید میکنم.

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست