گلیم طرح وناز هریس سرمه ای

گلیم طرح وناز دارای قیمتی بسیار عالی و ارزان بوده و به صورت تراکم 750 بوده و دارای 320 شانه می باشد. به همین دلیل این محصول گلیم فرش دارای عمر بالایی بوده و از خواب مناسب برای پهن کردن در آشپزخانه شما می باشد.

طراحی به کار رفته شده در جاجیم وناز به صورت سرمه ای و تیره بوده و به همین دلیل کثیفی را به خود خیلی دیر جذب خواهد کرد. رنگبندی به کار رفته شده برای تولید این محصول آن را انتخابی ایده آل برای پهن کردن داخل آشپزخانه قرار داده است.

این محصول دارای قابلیت بافت در ابعاد دلخواه را نیز دارا می باشد. پس در صورتی که می خواهید این گلیم را سفارش دهید می توانید دقیقا در ابعادی که مد نظرتان است این فرش را خریداری کنید.

برای دریافت طرح های بیشتر گلیم و خرید طرح وناز در ابعاد دلخواه تماس با پشتبانی

ادامه مطلبShow less
130,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

در صورتی که به دنبال یک گلیم گبه با قیمت ارزان و مناسب برای خانه خود هستید پیشنهاد ما به شما خرید گلیم طرح وناز می باشد. در طراحی به کار رفته شده در این فرش از نقشه های پیچ در پیچ با رنگبندی سرمه ای به کار رفته شده است.

نفش و نگار به کار رفته شده باعث شده است کار طراحی گلیم شما از آنچه که هست خاصتر و زیباتر شود. به علت رنگبندی تیره ای که دارا می باشد خیلی دیر به دیر کثیف می شود.

از ویژگی که جاجیم وناز برای خانه شما دارد عرضه زیبایی فوق العاده برای خانه شما خواهد بود. به علت رنگبندی زیبای سرمه ای به کار رفته شده در آن و طراحی دایره های پیچ در پیچ گلیم وناز می باشد.

انتخاب فرش یک انتخاب ایده آل برای خرید فرش ارزان از کارخانه می باشد. محصولات جاجیم فروشگاه دارای کیفیتی بی نظیر و همچنین طول عمر بالا برای خرید شما می باشند.

با توجه به ابعاد مختلف عرضه شده برای این محصولات. شما می توانید گلیم طرح وناز را برای مکان های مختلف خانه خود نیز استفاده کنید تا یک ست ایده آل برای تمامی اتاق ها و آشپزخانه داشته باشید.

.

خرید فرش طرح وناز

در صورتی که شما قصد خرید گلیم با قیمت ارزان و مناسب را دارید پیشنهاد ما به شما خرید گلیم وناز می باشد. زیراکه طراحی به کار رفته شده در آن باعث شده است این گلیم شباهت بسیار بالایی به گلیم های دستباف را پیدا کند.

محصول گلیم وناز دارای سایزبندی های متنوعی نیز برای خرید شما می باشد. همچنین در صورتی که قصد خرید گلیم وناز را پیدا کرده اید می توانید این محصول را در ابعاد دلخواه نیز خریداری کنید.

قیمت جاجیم فرش ماشینی طرح وناز در ابعاد متنوع آن بسیار مناسب بوده و به علت استفاده از بافت لوپ برای بافت فرش باعث شده است. این گلیم دارای عمری بسیار طولانی برای کفپوش خانه شما بوده و از آن سال های سال می توانید استفاده کنید.

فرش وناز به وسیله دستگاه ماشین بافت alpha 400 به تولید رسیده است و دارای کیفیت بافت بی نظیری نیز است. از دیگر مشخصات این گلیم می توان به تعداد شانه آن که 320 شانه بوده و تراکم آن که 700 می باشد اشاره داشت.

این محصول دارای رنگبندی کرم سرمه ای در طراحی و بافت می باشد که مشابه رنگبندی با نقشه گلیم طرح شایلی خواهد بود که از سبک طراحی گلیم خشتی نیز پیروی کرده است.

.

ویژگی گلیم ماشینی وناز

طراحی بی نظیر به کار رفته شده برای بافت گلیم وناز و همچنین قیمت ایده آل و ارزان آن این محصول را انتخابی بی نظیر برای شما قرار داده است.

نقشه پیچ در پیچ به کار رفته شده در مرکز فرش به گونه ای می باشد که با هر دکوراسیونی و هر نقشه فرشی مثل محصولات افشان قابل ست شدن خواهد بود.

ابعاد به کار رفته شده برای بافت این گلیم جاجیم به صورت 1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5 / 3X4 می باشد. شما می توانید قبل از فرایند خرید اندازه مد نظر خود را برای خرید و سفارش انتخاب نمایید و بعد از مشاهده قیمت گلیم مورد نظرتان اقدام به سفارش کنید.

توجه داشته باشید که بعد از خرید گلیم جاجیم ماشینی کاشان طرح وناز این گلیم به صورت رایگان برای خرید بالای یک میلیون تومان ارسال میگردد. و قابلیت ارسال فرش نیز با پرداخت وجه بیعانه برای شما فراهم خواهد بود.

از گلیم وناز می توانید برای پهن کردن در دکوراسیون خانه در جلوی مبل ها که دارای طراحی سنتی می باشد استفاده کنید. همچنین از این گلیم می توانید برای فضای آشپزخانه استفاده کنید که قادر است آشپزخانه شما را از آنجه که است زیباتر کند.

از دیگر ویزگی های گلیم وناز برای آشپزخانه این است که این فرش به راحتی قابل شست و شو بوده و به علت قیمت ارزانی که دارا می باشد. به راحتی قابل تعویض خواهد بود و بر اثر رفت و آمد زیاد بر روی آن کیفیت خود را از دست نخواهد داد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست