فرش طرح ریز ماهی 700 شانه دایره ای

فرش گرد طرح ریز ماهی از فرش های اصیل ایرانی است که در ابعاد متنوع می توان فرش گرد را از فروشگاه های اینترنتی فرش گرد کاشان تهیه کرد . فرش گرد ریز ماهی جنس نخ تار و پود غالبش هم پنبه می باشد که فرشی زیبا و با کیفیت می باشد .

این محصول فرش دایره ماشینی ریز ماهی به وسیله نخ خاب آکریلیک هیت ست شده به تولید و بافت رسیده شده است و اگر شما قصد خرید فرش گرد با طراحی زیبای ریز ماهی را پیدا کرده اید بدون شک باید گفت این محصول برای خرید شما انتخابی ایده آل و مناسب خواهد بود.

کیفیت به کار رفته شده برای این محصول فرش گرد 700 شانه به صورت ایده آل می باشد و شما می توانید فرش ماشینی گرد ماهی کاشان را با تخفیف ویژه قرار داده شده و با قیمت کارخانه تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
1,850,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

برای خرید فرش ریز ماهی گرد 700 شانه 8 رنگ تراکم 2550 حتماً از فروشگاه های فرش زر فرش کاشان دیدن کنید. چرا که فرش ماشینی کاشان همواره اعتبار خاص خود را دارد و بهترین فرش های ماشینی را می توانید از کاشان تهیه کنید .

فرش طرح ریز ماهی دایره کاشان از نخ خاب صد در صد ورجین هیت ست شده می باشد . مناسب ترین و ارزان ترین قیمت فرش ارزان ماشینی را شما می توانید در فرش های گرد کاشان ببینید .

شاید شما بیان دارید که امکان مراجعه به کاشان را ندارید که فرش کاشان را تهیه کنید و ما برای این موضوع و حل این مسئله راه حلی داریم و آن خرید اینترنتی فرش ریز ماهی به صورت گرد می باشد .

فرش طرح ریز ماهی قطر 1 و 1.5 دایره را با روش خرید اینترنتی می توانید درب منزل تحویل بگیرید و این محصول را با قیمت بسیار مناسب و ارزان به دلیل عرضه مستقیم فرش دایره از کارخانه تهیه کنید.

توجه داشته باشید که بافت این محصول به صورت جفت امکان پذیر می باشد

.

قیمت و خرید فرش ریز ماهی کاشان زمینه مشکی و کرم دایره

در صورتی که قصد خرید فرش دایره ریز ماهی 700 شانه را پیدا کرده اید باید گفت که محصول قرار داده شده توسط فروشگاه زر فرش کاشان دارای بهترین مواد اولیه و همچنین کیفیت ایده آل و تضمین شده می باشد.

فرش ماشینی ریز ماهی به وسیله بهترین نخ خاب که آکریلیک هیت ست شده می باشد به بافت و تولید رسیده شده است و به همین دلیل از دوام بالا و کیفیتی ایده آل برای خرید و سفارش شما برخوردار می باشد.

رنگبندی به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت ایده آل و ارزان بوده و شما می توانید این محصول فرش کاشان را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید و با حذف واسطه ها در خرید خود تا 40 درصد صرفه جویی کنید.

از این محصول شما می توانید در مکان های مختلف خانه خود استفاده کنید و فرش ریز ماهی دایره انتخابی ایده آل برای فرش اتاق خواب و یا پذیرایی و همچنین استفاده در آشپزخانه نیز می باشد.

.

ویژگی های و مزیت های فرش دایره ریز ماهی 700 شانه

☑️ بافته شده با بهترین الیاف و مواد اولیه درجه یک
☑️ طول عمر تا 20 سال و فوق العاده با کیفیت
☑️ بافته شده با بروز ترین دستگاه های ماشینی روز دنیا
☑️ کیفیت و قیمت بسیار مناسب و عالی
☑️ ارسال سریع به سراسر کشور
☑️ نخ آکریلیک هیت ست شده و درجه یک
☑️ بدون پرز دهی ، بدون حساسیت ، نرم و با ثبات رنگی
☑️ 700 شانه با تراکم 2550
.

نحوه خرید و سفارش فرش ماشینی گرد ماهی

محصول فرش دایره ریز ماهی در ابعاد 1 در 1 و همچنین 1.5 در 1.5 قابلیت سفارش گذاری برای شما می باشد ، همچنین در صورتی که می خواهید این فرش را در ابعاد دیگری سفارش دهید می توانید این محصول را به صورت جفت در ابعاد دلخواه خود خریداری کنید.

برای خرید این محصول می توانید ابتدا از ابعادی که برای شما قرار داده ایم این محصول را انتخاب کنید و سپس با مشاهده قیمت نهایی فرش آن را به سبد خرید خود اضافه کنید تا خرید خود را تکمیل کرده باشید.

بعد از اینکه اطلاعات سفارش خود را تکمیل کردید پشتیبانی سایت با شما تماس خواهد گرفت و سفارش شما را نهایی خواهد کرد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
1X1 / 1.5X1.5 / 2X2 / 3X3 / 4X4
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
HCP
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
950,000 تومان

اگر قصد خرید فرش گرد 700 شانه تراکم 2550 8 رنگ را دارید فرش گرد مدرن طرح حوض نقره یک گزینه ی خوب از محصولات فرش گرد است و دقیقاً همان چیزی است که می خواهید ابعاد متفاوت آن را هم می توان یافت که شامل اندازه های قطر 1 ، 2 ، 3 و 4 متر هستند .

این محصول به صورت درجه یک و هیت ست شده به تولید رسیده شده است و به همین دلیل دارای ویژگی های متعددی مثل عدم پرزدهی ريال ثبات رنگی ، نرمی ، کیفیت عالی برخوردار می باشد.

در صورتی که قصد خرید این محصول را پیدا کرده اید می توانید فرش ماشینی حوض نقره را از کارخانه زر فرش با قیمت کارخانه و با کیفیتی بی نظیر تهیه کنید.

1,790,000 تومان

فرش گرد افشان مدرن یک نوع از فرش های گرد 500 شانه تراکم 1100 می باشد که هشت رنگ است .

فرش گرد افشان در اندازه های متنوع یافت می شود که شامل قطرهای 1 متری ، 1.5 ، 2 متر می باشد . ماشین بافت هم HCP است .

1,800,000 تومان

فرش گرد 700 شانه تراکم 2550 ده رنگ طرح مانا یک فرش مدرن به حساب می آید که ابعاد موجود آن قطر 3 متر است . این فرش از ا« دسته فرش هاست که کیفیتی عالی دارد و از همه نظر تا 10 سال توسط شرکت زر فرش ضمانت می شود .

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست