فرش طرح پروا 400 شانه دایره

محصول جدید فرش گرد 400 شانه طرح پروا دارای رنگبندی روشن و طوسی بوده و انتخابی عالی برای پهن کردن در جلوی مبل های رنگ روشن در دکور منزل خود می باشد.

در صورتی که قصد خرید فرش گرد ماشینی مدرن را برای منزل خود دارید این فرش گرد طرح ترک دارای کیفیتی عالی و عمری طولانی به علت جنس نخ با کیفیت و دستگاه بافت آن که شونهر آلمان می باشد خواهد بود.

این محصول دارای نقشه ورساچ بوده و با طراحی خاص ایده آل برای ست کردن با انواع دکوراسیون می باشد.

ادامه مطلبShow less
990,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش گرد 400 شانه ی پروا انتخابی مناسب برای مشکل پسندان این فرش از جنس آکرلیک می باشد و تراکم بالای این فرش باعث ظرافت آن شده است. نقشه ی این فرش توسط بهترین طراحان طراحی شده و اصول طراحی فرش کاملا در آن رعایت شده است.

وسط این فرش مدرن به صورت نقوش جذابی طراحی شده و در هر موزائیک شاهد نقوش دایره ای هستیم. این فرش مناسب کسانی است که یک فرش جدید و خاص دایره ای شکل و با کیفیت میخواهند. چرا که این فرش ماشینی گرد 400 شانه با تراکم 1800 خود کیفیت خود را تضمین می کند.

بافت این محصول به صورت برجسته بوده و دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید شما می باشد.

.

مشخصات، قیمت و خرید فرش گرد 400 شانه طرح پروا

فرش گرد پروا دارای ۸ رنگ میباشد و این رنگ ها به صورت اصولی و با سلیقه در کنار هم چیده شده است. این فرش زیبا در ابعاد قطره 1 و بیضی 1*1.5 می باشد. که این ابعاد این فرش را مناسب استفاده در بسیاری از جاها می کند.

شما این فرش زیبا را می توانید به عنوان پادری استفاده کنید ، یا آنرا در مرکز پذیرایی خود پهن کنید و از نقش و نقوش آن لذت ببرید. همچنین این فرش را می توانید در اتاق خواب خود پهن کنید و زیبایی اتاق خواب خود را چند برابر کنید.

البته همانطور که می دانید استفاده از این رنگ باید متناسب با دکوراسیون منزل شما باشد. رنگ کرم رنگی خنثی است و با اکثر رنگ ها قابلیت ست شدن دارد.

.

ویژگی فرش ماشینی طرح پروا

شما می توانید این فرش کرم رنگ را به نوعی با مبل ها و رنگ آمیزی آن ست کنید. به علت خنثی بودن این رنگ شما می توانید آنرا با انواع طیف ها از روشن تا تیره ست کنید. مبلمان شما می تواند تلفیقی از رنگ کرم و یا حتی متضاد آن باشد.

روشن بودن این فرش باعث می شود تا فضایی که این فرش در آن استفاده میشود بزرگتر به نظر بیاید. پس اگر نشیمن کوچک و یا اتاق خواب کوچک دارید می توتنید از این فرش کرم رنگ برای بزرگتر نشان دادن پذیرایی و یا اتاق خواب خود استفاده کنید.

استفاده از رنگ کرم در فضاهای کوچک باعث می شود تا فضا دلبازتر و راحتتر به نظر برسد. کیفیت و ابعاد و طرح این فرش این بافته را به انتخابی مناسب برای هدیه دادن تبدیل می کند.

در پایان توضیحات این محصول نیز باید بیان داشت که برای خرید فرش گرد می توانید با قیمت ارزان از طریق فروشگاه زر فرش اقدام نمایید.

زیراکه قیمت محصولات فرش فروشگاه بسیار ارزان و مناسب بوده و همچنین برای خرید شما به صورت ارسال سریع درب منزل تحویل میگردد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
قطر 1 / بیضی 1*1.5
شانه
400
تراکم
1800
ماشین بافت
شونهر
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
sa parva
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست