گلیم طرح نارمیلا زمینه کرم بژ

گلیم طرح فانتزی ماشینی طرح نارمیلا دارای قیمتی بسیار مناسب برای سفارش شما بوده و به صورت 320 شانه عرضه شده است. تراکم به کار رفته شده برای بافت محصول گلیم فرش ماشینی به صورت 750 بوده و از بافت لوپ برای تولید آن استفاده شده است.

طراحی محصول گلیم نارمیلا به صورت مدرن و اصیل ایرانی می باشد. به همین دلیل شباهت بسیار زیبای به فرش معمولی را پیدا کرده است و انتخابی عالی برای خرید یک کفپوش مشابه با فرش ماشینی جدید با قیمت ارزان می باشد.

اگر خرید یک گلیم ایده آل با طراحی سنتی مدرن را پیدا کرده اید بدون شک طرح نارمیلا ایده آل خواهد بود. توجه داشته باشید که گلیم نارمیلا به صورت درجه یک و با قیمت بسیار مناسب به تولید رسیده شده است.

گلیم طرح نارمیلا دارای طرح مشابهی با نقشه گلیم گزل می باشد با این تقاوت که طرح گزل دارای زمینه سرمه ای بوده و طرح نارمیلا به صورت کرم قهوه ای به تولید رسیده شده است.

ادامه مطلبShow less
130,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

محصول جدید گلیم فرش فانتزی ماشینی طرح نارمیلا از کالا های پر فروش فروشگاه زر فرش است. در طراحی مدرن و جدید سال 1402 عرضه شده است و خیلی زود توانسته به فروش فوق العاده ای در بین منسوجات فرش ماشینی دست پیدا کنید.

گلیم طرح نارمیلا به صورت 320 شانه و با تراکم 750 به وسیله بهترین ماشین های بافت روز دنیا به تولید رسیده است. محصولات گلیم فروشگاه دارای بافت لوپ برای گلیم های کاشان عرضه شده می باشند

محصول گلیم کاشان طرح نارمیلا به علت داشتن بافت لوپ در آن دارای استحکام بسیار بالایی بوده و دربرابر رفت و آمد زیاد ، برای شما بسیار مقاوم خواهد بود. در صورتی که به دنبال یک گلیم فرش مناسب آشپزخانه هستید ، انتخاب گلیم نارمیلا بسیار مناسب خواهد بود.

.

قیمت و خرید گلیم طرح نارمیلا

از ویژگی اصلی جاجیم نارمیلا طراحی خاص به کار رفته در آن می باشد. دلیل آن این است که در اکثر محصولات گلیم از طرح های سنتی برای طراحی استفاده میشود.

ولی برای تولید این گلیم از طرح و نقش اصیل ایرانی به همراه گل و لچک استفاده شده است. طراحی اصیل گلیم کاشان باعث شده است این طرح فرش ماشینی را به خود گرفته باشد.

در صورتی که به دنبال مدل مشابه این طرح با زمینه طوسی هستید ، پیشنهاد ما به شما خرید گلیم چیچک برای منزلتان می باشد. این محصول دارای طرحی مشابه به محصولات فرش ماشین برای پهن کردن در خانه می باشد.

این محصول دارای ویژگی رنگبندی تیر در برابر کثیفی های زیاد ایجاد شده در آشپزخانه می باشد. پس در صورتی که به دنبال یک گلیم ایده آل برای محیط های پر رفت و آمد هستید ، طرح نارمیلا می تواند انتخابی ایده آل برای شما باشد.

همچنین در صورتی که از گلیم برای فرش آشپزخانه خانه خود استفاده کنید ، کثیفی نمی تواند لا به لای فرش گیر کند و همچنین فرش گلیمی شما دیرتر کثیف خواهد شد ( شست و شوی فرش طرح نارمیلا نیز به علت گلیم بودن بسیار آسان است).

.

ویژگی گلیم نارمیلا

در صورتی که شما به دنبال یک گلیم با طراحی خاص هستید که با پرداخت هزینه کم توانسته باشید یک فرش ماشینی ارزان قیمت را خریداری کرده باشید. پیشنهاد ما به شما خرید جاجیم ماشینی طرح نارمیلا برای شما می باشد.

به خاطر طراحی به کار رفته شده در این فرش می توانید آن را به عنوان کفپوش آشپزخانه ، اتاق خواب و پذیرایی خانه خود استفاده کنید. علت این موضوع نیز داشتن ابعاد متنوع و زیاد گلیم مد نظر ما می باشد.

جنس نخ خاب به کار رفته شده برای بافت این گلیم به صورت بی سی اف بوده و دارای کیفیتی بی نظیر و عمری طولانی می باشد. فروشگاه نیز بر روی این محصول گارانتی سلامت کالا برای شما قرار داده است.

این محصول انتخابی ایده آل برای ست کردن فرش در مکان های مختلف خانه می باشد. به دلیل نقشه فرش به کار رفته شده برای بافت گلیم نارمیلا می توانید برای اتاق خواب ها ، پذیرایی و همچنین آشپزخانه و راهرو ها به صورت فرش کناره استفاده کنید.

در صورتی که قصد خرید گلیم با ابعاد  1X1.5 ، 1.5X2.25 ، 2X3 ، 50X80  ،2.5X3.5 ، 3X4 برای منزل خود را دارید. می توانید در فرایند خرید این ابعاد را انتخاب نمایید و دی غیر این صورت برای سفارش ابعاد دلخواه فرش سفارشی می توانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
6
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5 / 3X4
شانه
320
تراکم
650
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
بی سی اف
کد محصول
an 463
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست