فرش طرح خیابان ماشین بازی اتاق کودک

فرش کودک طرح ماشین بازی یک نوع فرش کودک 500 شانه است که تراکم آن 1000 است. هشت رنگ است نخ فرش کودک طرح ماشین بازی پلی پلی پرو پیلن است هم جنس نخ خاب آن و هم نخ تار و پودش که البته پنبه هم در نخ تار و پودش به کار رفته است .

این محصول به دلیل ویژگی هیت ستینگ به کار رفته شده دارای مزیت عدم پرزدهی و همچنین ثبات رنگی برای خرید شما می باشد. این فرش از نرمی و لطافت بالایی برخوردار بوده و کودک شما می تواند بر روی این فرش ساعت های طولانی ای را به شستن و بازی کردن بپردازد.

نقشه به کار رفته شده بر روی این فرش به مانند فرش بازی می باشد و فعالیت کودک شما را تا حد زیادی افزایش خواهد داد. در صورتی که قصد خرید فرش کودک دارید ما به شما به طور جد این محصول را پیشنهاد میکنیم.

ادامه مطلبShow less
290,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش کودک طرح ماشین بازی را اگر انتخاب کردید ، یک سری نکات را در نظر بگیرید. یکی این که در هنگام انتخاب فرش اتاق کودکتان ، در کنار طرح و رنگ باید کیفیت و راحتی آن فرش را نیز مدنظر قرار دهید.

که نرم و راحت باشد چرا که کودک شما قرار است از آن استفاده کند . نکته دیگر این که بهتر است در اتاق کودک از فرش هایی که پرز خیلی بلند دارند.

مثل فرش های حساسیت زا استفاده نکنید زیرا ریه های کودکان حساس می باشد و تمیز کردن آن سخت است ، زباله در پرزهای فرش های بی کیفیت جمع می شود و باعث می شود بهداشت کودک به خطر بیافتد .

در صورتی که شما به دنبال یک طرح ماندگار برای فرزند خود هستید که از کودکی تا نوجوانی مناسب اتاقش بوده و ایده آل برای بازی کردن تکی و گروهی نیز باشد بدون شک برای شما خرید این فرش ایده آل خواهد بود.

با خرید این محصول به صورت مستقیم از کارخانه با قیمت فرش ارزان می توانید یک فرش ایده آل و با کیفیت را تهیه کرده باشید.

.

فرش طرح بازی خیابان کودکانه برای اتاق

محصول فرش کودک طرح ماشین بازی خیابان با الیاف هیت ست شده و بدون حساسیت به تولید رسیده شده است. پس در صورتی که به سلامت کودک خود اهمیت میدهید یک فرش درجه یک مانند این محصول برای فرزند خود تهیه کنید.

فرش طرح خیابان طرحی بی نظیر برای اتاق کودک شما می باشد. این محصول دارای ویژگی انجام بازی گروهی بر روی آن می باشد.

کودک شما می تواند با دوستانش به بازی های مفید و سالم با این فرش بپردازد. این محصول علوه بر اینکه یک کفپوش عالی برای اتاق کودک شما می باشد یک وسیله بازی یا یک زمین بازی خیابانی نیز است.

کودک شما می تواند به همراه دوستانش ماشین های اسباب بازی خود را بر روی خط کشی خیابان این فرش قرار دهند. و سپس می توانند با حرکت دادن ماشین ها به بازی کردن و بازی گروهی بپردازند.

این محصول دارای ریز بافتی بی نظیری بوده و به مانند محصولات فرش 700 شانه می باشد.

.

مشخصات فرش کودک طرح ماشین بازی خیابان

خرید فرش کودک طرح ماشین بازی از جدیدترین فرش های کودک است که برای اتاق پسر شما بسیار مناسب خواهد بود . این طرح از بازی ایده گرفته که یک سری خیابان و مسیرهای معمول است که یک شهر را نشان می دهد و در آن کودک ماشین را هدایت می کند .

محصول فرش اتاق کودک طرح خیابان از نقشه های محبوب و پر فروش فروشگاه زر فرش کاشان می باشد. این فرش کودکانه خیابان به صورت درجه یک و با قیمتی ایده آل و ارزان به دلیل حذف واسطه ها برای شما آماده شده است.

فرش ماشین بازی کودک به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 به تولید و بافت رسیده شده است. به دلیل تعداد شانه و تراکم بالای به کار رفته شده ، این محصول دارای ریز بافتی فوق العاده ای برای خرید شما می باشد.

کیفیت به کار رفته شده برای الیاف فرش کودک طرح خیابان به صورت درجه یک می باشد. به همین دلیل این محصول دارای طول عمری بالا بوده و شما می توانید از این فرش برای اتاق کودک خود با خیال راحت استفاده کنید.

.

ویژگی فرش طرح خیابان بازی کودک

فرش طرح ماشین اتاق کودک انتخابی ایده آل برای کودکان پسر و دختر می باشد. همانطور که می دانید انتخاب یک فرش مناسب اتاق کودک می تواند فعالیت های کودک شما را چند برابر کند که این فرش دارای این ویژگی می باشد.

فرش اتاق کودک طرح جاده به دلیل ویژگی طراحی به کار رفته شده هم یک فرش و کفپوش عالی است و هم یک وسیله بازی می باشد. کودک شما می تواند بر روی خیابان های نقشه قرار داده شده بر روی این فرش ماشین های اسباب بازی خود را قرار داده و به بازی کردن بپردازد.

فرش اتاق کودک طرح ماشین از نقشه های بسیار محبوب و پر فروش کارخانه زر فرش کاشان می باشد. در صورتی که به دنبال انتخاب و خرید فرش کودک برای افزایش خلاقیت فرزند خود هستید بدون شک انتخاب این محصول را ما به شما توصیه میکنیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پلی پرو پیلن هیت ست شده
نظرات(3)
رتبه‌بندی کلی
4.3
3 نظرات
کیفیت
(4.3)
طراحی
(4.3)
ارزش خرید
(4.3)
میزان تراکم
(4.3)
من این فرشو ۲ ماهی هست خرید زدم از سایتتون.
فرش نرمی هست و پسرم با دوستاش رو فرش ماشین بازی میکنن
از کیفیت فرش راضی هستم و پیشنهاد میکنم بخرید .

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست