فرش سه بعدی طرح جام

فرش سه بعدی طرح جام فرشی با کیفیت عالی و ممتاز درجه یک است . دلیل کیفیت آن هم استفاده از مواد اولیه ی درجه یک و همچنین پروسه ی بافت استاندارد است.

اول اینکه نخی که در بافت این فرش به کار می رود و سپس دستگاه بافنده این محصول باعث ایجاد یک فرش خام و چاپ روی فرش به صورت با دوام و با کیفیت خواهد بود.

نخ فیلامنت هیت ست شده است و دوم اینکه ماشین بافتش شونهر آلمان است و با دستگاه های روز دنیا با بهترین کیفیت به چاپ و تولید رسیده است.

توجه داشته باشید تمام مراحل تولید توسط تیم نظارت، مورد تایید قرار گرفته و سپس ارسال می شود .

ادامه مطلبShow less
460,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • سرمه ای
اندازه
توضیحات

فرش سه بعدی با طرح 1000 شانه تراکم 3000 طرح جام از آن طرح هایی است. که می تواند نسل جوان را جذب خود کند و برای اشخاصی که خواهان طرحی بسیار شیک برای اتاق خواب خود هستند.

و یا حتی اتاق نشیمن و فرش مناسب آشپزخانه شان این طرح انتخاب مناسبی است . قیمت فرش طرح جام بسیار مناسب است و مقرون به صرفه نی باشد.

این محصول با ویژگی چاپ طرح بر روی فرش به تولید رسیده شده است که به همین دلیل دارای رنگبندی بی نظیر بوده و با دستگاه چاپ که دارای 35-40 رنگ اصلی می باشد به تولید رسیده است ( بر خلاف دیگر محصولات که 8 رنگ می باشد ).

به دلیل تنوع رنگبندی در تولید فرش طرح جام نقشه این محصول دارای کیفیت چاپ بی نظیر و نقشه ای خیره کننده می باشد.

اگر نمیخواهید برای خرید فرش زیاد هزینه کنید این محصول با قیمت فرش ارزان انتخابی مطمئن و فرش با کیفیت برای شما می باشد.

این فرش از دسته فرش های ارزان قیمت قیمت است که با وجود قیمت پایین ولی کیفیت آن پابرجاست و از کیفیتش کاسته نشده است . کیفیت این محصول به صورت عالی می باشد و قادر است زیبایی دکوراسیون شما را دو چندان کند.

.

مشخصات فرش سه بعدی طرح جام

شرکت زر فرش فرش سه بعدی جام را برای سلیقه های خاص تدارک دیده که بتواند نظر شیک پسندان را جلب کند و آن ها را هیجان زده کند . مسلماً جوانان خواه دختر و خواه پسر به محض دیدن این طرح خارق العاده ، شگفت زده خواهند شد و از انتخاب های اولشان خواهد بود .

طراحی و نقشه به کار رفته شده برای این محصول به صورت عمق دار بوده و به همین دلیل به محصولات سه بعدی مشهور شده است. فرش طرح جام کاشان به صورت 1000 شانه و ریز بافت به تولید رسیده و دارای رنگ زمینه قهوه ای تیره و با کیفیت می باشد.

در صورتی که به دنبال خرید فرش مدرن و فانتزی جدید هستید و میخواهید این فرش دارای کیفیتی بالا باشد بدون شک فرش فانتزی جام انتخابی ایده آل برای شما می باشد. این فرش به صورت هیت ست شده به تولید رسیده شده است.

.

ویژگی فرش ماشینی فانتزی جام چیست !

به دلیل ویژگی هیت ستینگ به کار رفته شده برای محصول فرش جام ، این محصول فرش ماشینی دارای ویژگی عدم پرزدهی می باشد. همچنین این محصول به صورت ضد حساسیت بوده و از طول عمری بالا برای خرید شما برخوردار می باشد.

به دلیل مزیت هیت ست بودن این محصول شما می توانید برای فرش کودک نیز استفاده کنید زیراکه برای اتاق بچه نیز مناسب خواهد بود.

از محصول فرش سه بعدی می توانید برای مکان های مختلف خانه از جمله اتاق خواب ها ، پذیرایی و همچنین فرش کودک و آشپزخانه نیز استفاده کنید. رنگبندی به کار رفته شده برای این محصول باعث شده است که فرش طرح جام به خوبی با انواع دکوراسیون ها ست شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
35-40
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5 / 80X50
شانه
1000
تراکم
3000
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
فیلامنت
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست