فرش سه بعدی طرح چاه گوی

فرش سه بعدی طرح چاه گوی محصولی 1000 شانه که هشت رنگ مختلف در بافت آن به کار رفته است . تراکم آن کاملاً مناسب فرش های 1000 شانه است ؛ یعنی تراکم 3000.

نخ به کار برده شده در بافت فرش سه بعدی طرح چاه گوی ، نخ فیلامنت می باشد.

این محصول فرش سه بعدی به صورت درجه یک و با عمری طولانی در مقایسه با دیگر محصولات عرضه شده در فروشگاهها می باشد. کیفیت نخ به کار رفته شده برای تولید این فرش از جنس نخ فیلامنت هیت ست شده بوده و از دوامی بالا برای خرید شما برخوردار می باشد.

طراحی بی نظیر چاه گوی به کار رفته شده برای تولید این محصول باعث شده است که نظر هر مشکل پسندی را به راحتی به خود جلب نماید.

ادامه مطلبShow less
460,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • گردویی
اندازه
توضیحات

فرش طرح گوی از فرش های با کیفیتی است که شرکت زر فرش افتخار ارائه آن به مشتریانش را دارد . این طرح خاص ، از طرح های پر فروش فرش سه بعدی است که خواهان زیادی دارد . برای کسانی که می خواهند هنجارها و معمولی بودن را کنار بگذارند.

مطمئناً فرش سه بعدی به طور کلی و طرح گوی آن به طور خاص و ویژه ، ایده آل خواهد بود . قیمت فرش طرح گوی ، مناسب و فرش ارزان بوده و شما را در انتخاب فرش دلخواهتان محدود نخواهد کرد .

طراحی خاص این فرش انتخابی ایده آل برای پهن کردن داخل اتاق خواب ها و پذیرایی می باشد. در صورتی که به دنبال خرید یک فرش با نقشه عمق دار به صورت تری دی هستید بدون شک خرید فرش طرح گوی ایده آل می باشد.

نحوه تولید این فرش به صورت چاپ طرح بر روی فرش می باشد که به همین دلیل این فرش درای رنگبندی بینهایت 35-40 رنگ به مانند چاپ عکس با کیفیت بالا می باشد.

همچنین از دیگر ویژگی های طرح گوی می توان به مزیت ثبات رنگی این محصول و همچنین عدم پرزدهی و بدون حساسیت بودن فرش اشاره داشت.
.

مشخصات فرش ماشینی طرح گوی سه بعدی

این فرش کیفیتی ممتاز نیز دارد چرا که با ماشین های روز دنیا که از نظر کیفیت در سطح بالایی هستند ، بافته می شود. ماشین بافت فرش سه بعدی طرح گوی ، شونهر آلمان است . این محصول توسط شرکت زر فرش ضمانت سلامت کالا می شود.

چرا که کیفیت آن ممتاز درجه یک تضمین شده است و شرکت با خیال راحت بر روی محصولاتش این ضمانت را قرار داده است. جنس نخ تار و پود فرش سه بعدی طرح گوی ، پنبه است.

نخ خاب آن فیلامنت هیت ست شده می باشد. طرحی زیبا را ارائه می دهد و به دلیل ویژگی های گفته شده این فرش ماشینی با طرح سه بعدی قادر است عمر و دوامی بالا برای شما و فرش اتاق خواب شما داشته باشد .

در صورتی که به دنبال یک محصول فرش سه بعدی با طراحی و جنس نخ درجه یک هستید. بدون شک برای شما این محصول با طرح گوی انتخابی بسیار مناسب خواهد بود. ناگفته نماند طرح سه بعدی به کار رفته شده بر روی این فرش که دارای ساختاری سه بعدی می باشد باعث شده است.
.

نحوه انتخاب فرش مناسب پهن کردن در آشپزخانه و اتاق خواب

در صورتی که می‌خواهید انتخابی مناسب برای این مکانها داشته باشید باید فرشی مناسب نیز انتخاب کنید. محصول فرش طرح گوی سه بعدی به علت رنگ‌بندی تیره ای که دارد انتخاب مناسب برای استفاده در فرش آشپزخانه خواهد بود .

زیرا که این محصول دیر به دیر کثیفی را به خود نشان می‌دهد و از کیفیتی بی‌نظیر نیز برخوردار است و به آسانی شما خواهید توانست این قالی تری دی را شست و شو دهید.

توجه داشته باشید که به علت نقشه به کار رفته شده سه بعدی زیبای گوی در داخل این محصول سه بعدی انتخاب آن برای اتاق خواب نیز فوق العاده خواهد بود. نقشه فرش چاه توانسته زیبایی فوق العاده ای را بتواند به دکور اتاق خواب منزل شما و یا آشپزخانه شما هدیه بدهد.

زیر اکه این فرش قادر است زیبایی مثال زدنی ای را به اتاق خواب شما هدیه بدهد. پس اگر شما به دنبال یک فرش با کیفیت بالا و درجه یک هستید که از قیمتی ارزان و مناسب برخوردار بوده و زیبایی عالی نیز داشته باشد این محصول انتخاب مناسب برای شما خواهد بود .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
35-40
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5 / 80X50
شانه
1000
تراکم
3000
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
فیلامنت
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست