شگی شتری پرز بلند استالون

فرش شگی رنگ شتری یکی از فرش‌های زیبا و محبوب در بازار فرش‌های ماشینی پرز بلند است.

این فرش با رنگ شتری ( قهوه ای شکلاتی ) خاص خود، طرح‌های زیبا و کیفیت بالایی که دارد، به عنوان یکی از بهترین فرش‌های فانتزی شناخته شده است.

محصولات شگی استالون دارای پرز های جدید نخی نرم و لطیف می باشد که دارای دوام و همچنین جلوه ای بی نظیر برای خرید شما خواهد بود.

این محصول به صورت ریز بافت و ریز نقش به تولید رسیده شده است و دارای مزیت ایجاد سایه تیره روشن می باشد که هنگام دست کشیدن بر روی فرش ایجاد می شود.

این ویژگی باعث می شود که فرش شما داخل دکوراسیون منزل یک جلوه فوق العاده به خود گرفته و زیبایی خیره کننده ای را به خانه شما ارائه دهد.

بافت به کار رفته شده برای محصولات استالون از الیاف نخی فیلامنت می باشد و از قیمتی ایده آل برای خرید شما برخوردار است.

ادامه مطلبShow less
320,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش شگی رنگ شتری از نوع فرش‌های محبوب پرزبلند ایران است که به دلیل طرح‌های زیبا و کیفیت بالای خود، مورد توجه قرار گرفته است.

این فرش از نخ‌های فیلامنت تهیه شده است و با استفاده از دستگاه‌های بافت روز دنیا تولید می‌شود.

فرش شگی رنگ شتری در مناطق مختلف ایران، به خصوص در استان تهران ، کرمانشاه، فارس، کردستان و آذربایجان شرقی فروش بالایی داشته و محبوب است.

رنگ به کار رفته شده برای این محصول مانند رنگ قهوه ای سوخته می باشد که روشن و تیره شدن الیاف به کار رفته شده برای این محصول شگی استالون باعث افزایش جذابیت آن نیز شده است.

.

طرح‌های فرش شگی رنگ شتری

فرش شگی رنگ شتری به صورت پرز بلند و نخی تولید می‌شود و از کیفیتی بی نظیر بخرودار است.

این فرش‌ها با جدیدترین دستگاه های بافت با کیفیت تولید محصولات فرش شگی پرز بلند به تولید می رسد.

طرح‌ فرش شگی رنگ شتری بسیار چشم نواز و زیبا بوده و می توانید آن را با رنگ‌های کرم ، زرد، سبز، قرمز و حتی بنفش ست نمایید.

فرش شگی رنگ شتری دارای ویژگی های بینظیری است که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

این محصول با طرح ساده و زیبا و جذاب به تولید رسیده است و زیبایی و دلنشینی خاصی به هر فضایی می‌بخشد.

فرش استالون رنگ شتری از نخ‌های فیلامنت با کیفیت بالایی تهیه می‌شود و به همین دلیل نرمی و لطفات بی نظیری دارد.

همچنین نسبت به فرش‌های مشاینی دیگر از جلوه فوق العاده در رنبگندی برخوردار می باشد.

کیفیت بی نظیر این محصول باعث شده است که این فرش مناسب برای مکان های مختلف خانه حتی فرش اتاق خواب و فرش کودک باشد.

این فرش یک عایق حرارتی خوب و ایده آل در فصول سرد به شما کمک می‌کند تا سرمای کف سرامیک گرفته شده و گرمای بیشتری در خانه داشته باشید.

تمیز کردناین فرش آسان می باشد ، برای تمیز کردن فرش شگی رنگ شتری، می‌توانید از یک جاروبرقی استفاده کنید و به راحتی کثیفی ها را از فرش خارج کنید.

همچنین می‌توانید از یک پارچه مرطوب برای تمیز کردن بیشتر فرش استفاده کنید.

همچنین برای شست و شوی بیشتر و برای پاک‌کردن عمیق فرش استالون، می‌توانید از خدمات شرکت‌های قالیشویی استفاده کنید.

.

نحوه خرید فرش شگی رنگ شتری

برای خرید فرش شگی رنگ شتری، می‌توانید این محصول را در ابعاد مورد نظرتان و تعدادی که می خواهید به سبد خرید خود اضافه کرده و سپس با پر کردن مشخصات خود سفارش خود را نهایی کنید.

بعد از اینکه سفارش شما نهایی شد پشتیبانی سایت با شما تماس گرفته و طی تماس تلفنی سفارش شما ثبت و نهایی خواهد شد.

همچنین در صورتی که از این فرش قصد خرید در تعداد و یا سایز خاصی هستید می توانید با شماره های پشتیبانی قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

فرش شگی رنگ شتری با طرح‌های زیبا، کیفیت بالا و مقاومت بالا، به عنوان یکی از بهترین فرش‌های پرزبلند شناخته شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
تک رنگ شتری
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5 / 3X4
شانه
320
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
فیلامنت
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کیفیت
(5)
طراحی
(5)
ارزش خرید
(5)
میزان تراکم
(5)
سلام
این فر‌ش را در اندازه دلخواه هم دارید؟

پاسخ :
لطفا ابعاد مورد نظرتان را برای پشتیبانی فروشگاه ارسال نمایید.

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
270,000 تومان

فرش طرح میکرو با رنگ استخوانی بژ کاشان محصولی جدید و خاص از فرش های پرز بلند کاشان می باشد که به صورت درجه یک و خاص به تولید و بافت رسیده شده است ، در صورتی که شما به دنبال خرید فرش شگی پرز بلند درجه یک طرح دار هستید بدون شک برای شما فرش طرح شگی تپش قلب انتخابی ایده آل برای شما می باشد.

رنگبندی به کار رفته شده برای تولید این محصول برگرفته از رنگبندی استخوانی کرم بژ می باشد که به شکل ساده و بدون طرح به طراحی و بافت رسیده شده است.

در صورتی که شما به دنبال خرید محصول فرش فلوکاتی درجه یک با رنگبندی ترکیبی و طرحدار هستید بدون شک برای شما این محصول فرش پشمی میکرو کاشان یک انتخاب ایده آل برای خرید شما می باشد.

270,000 تومان

فرش رنگ دودی محصولی جدید و از طرح های خاص و زیبا عرضه شده توسط کارخانه زر فرش کاشان می باشد که از رنگ دودی سربی برای بافت و تولید این محصول درجه یک میکرو استفاده شده است.

در صورتی که شما به دنبال خرید فرش شگی جدید به صورت  تک رنگ خاص هستید که دارای ویژگی محصولات میکرو نیز باشد بدون شک برای شما خرید فرش پرز بلند طرح رنگ دودی انتخابی ایده آل برای شما می باشد.

طراحی به کار رفته شده برای این محصول فرش پرز بلند به صورت ساده و به صورت خاص می باشد و در عین حال که برای این فرش از طراحی استفاده شده است ولی توانسته است نقشه ساده بودن خود را به خوبی حفظ نماید.

این محصول شگی دارای بالاترین ریز بافتی ممکن بوده و با قیمتی بسیار مناسب و ارزان برای خریداران آماده فروش قرار داده شده است و شما می توانید این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید.

320,000 تومان

شگی سبز مغز پسته ای پرز بلند محصولی جدید ، خاص و از مدل های جدید فرش های استالون عرضه شده توسط فروشگاه زر فرش کاشان می باشد. از کیفیتی بی نظیر برخوردار بوده و همچنین محبوب و پر فروش نیز می باشد.

این محصول به دلیل رنگبندی سبزی پسته ای به کار رفته شده قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون های مدرن می باشد. و اگر شما به دنبال خرید فرش فانتزی جدید و شیک هستید بدون شک برای شما محصول فرش شگی با رنگ سبز پسته ای انتخابی بسیار مناسب برای خرید شما می باشد.

تراکم به کار رفته شده برای این محصول بسیار بالا بوده و برای تولید این فرش از بافت دوتایی استفاده کرده ایم. تا بتوانیم هم یک فرش ریز بافتر به شما ارائه بدهیم و هم فرش برای شما نرم و لطیف تر باشد.

محصول فرش شگی سبز مغر پسته ای به دلیل ریز بافتی بالایی که دارد به سختی کثیف میشود. به همین خاطر می توانید از این محصول با خیال راحت استفاده کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست