فرش افشان دلربا سرمه ای و کرم 700 شانه

فرش ارزان کاشان طرح افشان دلربا 700 شانه محصولی جدید و فوق العاده زیبا از کارخانه تولیدی زر فرش کاشان می باشد که توانسته است در بازه زمانی کوتاه فروش بسیار بالایی را نیز داشته باشد.

توجه داشته باشید در صورتی که شما به دنبال یک فرش ارزان بدون گل فرش مرکزی هستید و می خواهید طراحی مرکز فرش به صورت ساده باشد.

بدون شک برای شما محصولات فرش افشان انتخابی مناسب می باشند ، البته در بین محصولات فرش افشان این طرح دلرباس که می تواند نظر شما را خیلی سریع به خود جذب کند.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • سرمه ای
  • کرم
اندازه
توضیحات

محصول فرش ارزان طرح افشان دلربا 700 شانه در دو رنگبندی سرمه ای و کرم روانه بازار شده است و شما می توانید هم اکنون این فرش را با گارانتی 1 ساله خریداری کنید و خیال خود را در این زمینه برای کیفیت بالای فرش راحت کرده باشید.

این محصول فرش ماشینی دارای تراکم 2550 بوده و به وسیله نخ ورجین به بافت رسیده است ، در صورتی که برای شما کیفیت فرش مطرح می باشد می توانید این محصول را به صورت هیت ست شده و بدون پرزدهی نیز می باشد خریداری کنید.

دستگاه بافند فرش ارزان قیمت ماشینی افشان دلربا hcp بوده و به همین دلیل این محصول فرش ماشینی دارای طول عمری بسیار بالا و کیفیتی مثال زدنی برای پهن کردن در دکور خانه شما می باشد.

تار و پود به کار رفته شده برای بافت فرش ارزان افشان دلربا با پنبه بوده و به همین دلیل این محصول فرش ماشینی دارای لطافت و نرمی بالایی نیز برای شما می باشد و از این نظر خیال شما راحت خواهد بود.

توجه داشته باشید که محصول فرش ارزان دلربا به دلیل تخفیفی بوده دارای قیمت مناسبی می باشد و این قیمت ارزان فرش دلیل بر کیفیت پایین این فرش نبوده و این محصول جزو محصولات فرش اصل کاشان برای خرید فرش ارزان شما می باشد.

.

مشخصات فرش ارزان قیمت طرح افشان دلربا چیست !

وزن فرش به صورت 42 کیلو می باشد که این موضوع نشان دهنده اصل بوده این فرش ماشینی 700 شانه ارزان برای خرید شما می باشد ، در صورتی که به دنبال خرید فرش ارزان 700 شانه هستید این محصول فرش ماشینی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

این فرش به صورت هیت ست شده بوده و فاقد پرزدهی نیز برای خانه شما خواهد بود ، پس در صورتی که نگران حساسیت دار بودن فرش ماشینی مورد نظرتان هستید برای شما این فرش ارزان افشان دلرباست که انتخابی مناسب خواهد بود.

این محصول فرش ماشینی کاشان به صورت ریز بافت بوده و همچنین زیبا و با نقش و نگاری عالی توسط طراحان کاشان آماده شده است که شما زیبایی این فرش را بعد از پهن کردن آن در خانه خود مشاهده خواهید کرد.

قیمت قرار داده شده برای فرش ارزان قیمت افشان دلربا به صورت استثنایی و ارزان می باشد و شما با یک مقایسه ساده می توانید از قیمت بسیار مناسب این کفپوش ماشینی با خبر شوید.

این محصول یک انتخاب ایده آل برای خرید فرش 700 شانه می باشد.

.

نحوه خرید فرش ماشینی ارزان طرح افشان چگونه است

فرش ارزان افشان دلربا

در صورتی که قصد سفارش فرش ارزان افشان را پیدا کرده اید می توانید این محصول را در ابعاد مورد نظرتان خریداری کنید ، باید گفت که فرش ارزان طرح افشان دلربا در سایزبندی های اصلی 6 ، 9 و 12 متری به بازار عرضه شده است و شما می توانید در این ابعاد فرش مورد نظرتان را خریداری کنید.

این فرش که از مدل های جدید سال 1402 و محبوب نیز می باشد توانسته از در بازه زمانی کوتاهی رکورد فروش خود را زده و جزو محصولات بسیار محبوب کاشان شود توجه داشته باشید که خرید فرش طرح افشان دلربا را به صورت صورت قطع ما به شما پیشنهاد میکنیم.

در صورتی که می خواهید این فرش را به صورت عمده و یا در ابعاد سفارشی خریداری کنید کافی است که با شماره تماس پشتیبانی سایت در ارتباط باشید ما 24 ساعته پاسخگوی سوالات و سفارشات شما هستیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
HCP
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
ورجین هیت ست شده
کد محصول
an rz
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
3.5
2 نظرات
کیفیت
(3.5)
طراحی
(3.5)
ارزش خرید
(3.5)
میزان تراکم
(3.5)
خیلی خوشحالم ک این فرش رو از سایت شما پیدا کردم
قیمت سایر سایتها خیلی بالا بود.
من از این فرش ۴ تخته ۶ متری و یدون کناره ک سفارشی بافت شد تهیه کردم
فرش خوب و قشنگیه کیفیتش هم الان چند ماهه استفاده میکنم و بعد شستن هم عالیه

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست