فرش الماس هیوا دودی 700 شانه

فرش ماشینی هیوا به صورت 700 شانه به تولید رسیده شده است و 10 رنگ است . ابعاد استاندارد و رایج این محصول 12 متری ، 9 متری و 6 متری است و در ابعاد کناره قابل سفارش گذاری می باشد.

نخ خاب این فرش صد در صد آکریلیک هیت ست شده است به همین دلیل دارای دوامی بی نظیر می باشد. به دلیل کیفیت بالای به کار رفته شده برای تولید فرش هیوا شما می توانید این محصول فرش 700 شانه کاشان را در محیط های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

فرش طرح هیوا 700 شانه از نخ تار و پود درجه یک برای تولید استفاده شده است . همچنین دستگاه تولید کننده این محصول Hcpx2 می باشد که بافت این قالی کاشان را به صورت فوق العاده ای با کیفیت کرده است.

ادامه مطلبShow less
5,900,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • دودی
اندازه
توضیحات

فرش هیوا با 10 رنگ واقعی به صورت 700 شانه بافته شده است. نقشه فرش ماشینی طرح هیوا دارای سبکی بسیار خاص و منحصر به فرد است .

نقوش بسیار زیبایی در طرح فرش هیوا به کار رفته است و چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند . ( این محصول به دلیل طراحی زیبایی که داشته است از نقشه های محبوب و پر فروش زر فرش نیز شده است ).

فرش ماشینی آکریلیک هیوا دارای الیافی بسیار لطیف و نرم می باشد. به طوری که هنگامی که بر روی این فرش دست می کشید این لطافت به خوبی نمایان می شود .

از دیگر ویژگی های به کار رفته شده برای فرش هیوا نیز می توان به ریز نقشی آن اشاره داشت که ظرافت و زیبایی به کار رفته شده برای تولید این محصول بی نظیر برای خرید شما می باشد.

این محصول در رنگبندی های سرمه ای ، ترمه ای و کرم رنگ عرضه شده است. شما می توانید از محصول فرش هیوا سرمه ای برای خانواده های شلوغ و دارای بچه استفاده کنید.

همچنین رنگ روشن این محصول برای بزرگتر نشان دادن خانه و تازه عروس و داماد ها نیز انتخابی بی نظیر خواهد بود.

این محصول با نخ ورجین نیز برای خریداران آماده فروش است که می توانید با ورود به شاخه فرش ارزان آن را مشاهده کنید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش هیوا کاشان چیست !

این فرش ماشینی 700 شانه تراکم 2550 دارد ، که بهترین و مناسب ترین تراکم می باشد .

فرش 700 شانه ماشینی دو نوع دارد ؛ 700 شانه واقعی و 700 شانه تبدیلی ، محصولات 700 شانه واقعی که با ماشین بافندگی HCP بافته می شود . تراکم طولی 2550 دارد .

اما 700 شانه تبدیلی دارای تراکم طولی 2100 است و با ماشین بافندگی فرش های 500 شانه بافته می شود .

از فرش مدل هیوا در انواع دکوراسیون های مدرن و کلاسیک و در مکان های مختلف همانند اتاق پذیرایی استفاده می شود .

این محصول به دلیل تراکم بالایی که برای تولید آن به کار رفته شده است و همچین به دلیل 10 رنگ بودن آن دارای کیفیتی به مانند محصولات فرش 1000 شانه نیز برای خرید شما می باشد.

نقشه زیبای فرش طرح زیبا و مدرن آتریسا زیبایی خاصی به محیط می بخشد . استفاده از آن در دکوراسیون داخلی منزل باعث زیباتر شدن و جذابیت فضای خانه خواهد شد .

قیمت فرش 700 شانه 10 رنگ در فروشگاه آنلاین زر فرش بسیار ارزان است . کیفیت محصولات این فروشگاه تضمین شده و دارای گارانتی 36 ماهه می باشد.

در صورتی که به دنبال خرید یک فرش ایده آل و خاص هستید و می خواهید طراحی نقشه فرش با گذشت زمان از مد نیفتد بدون شک طرح هیوا که دارای نقشه ای اصیل برای خرید شما می باشد انتخابی بسیار مناسب خواهد بود.

شما می توانید از این محصول برای مکان های مختلف خانه استفاده کنید. توجه داشته باشید فرش طرح هیوا کاشان در ابعاد فرش استاندارد 6 ، 9 و 12 متری عرضه شده است.

همچنین قابلیت سفارش گذاری این محصول در ابعاد فرش کناره نیز به صورت 1 در 2 / 1 در 3 و 1 در 4 نیز برای شما فراهم است.



ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
10
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
Hcpx2
ابعاد
مستطیل
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
3
1 نظرات
کیفیت
(3)
طراحی
(3)
ارزش خرید
(3)
میزان تراکم
(3)
من اوایل سال از این فرش 4 تخته 12 متری تهیه کردم الان هم نزدیک عید هست برا آشپزخانه هم 6 متری سفارش دادم.
کیفیتش واقعا عالیه سه سال هم گارانتی میکنم. حتما بخرید.

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
5,900,000 تومان

فرش طرح چکاوک 700 شانه تراکم 2550 دارد با ده رنگ واقعی به تولید رسیده شده است . این محصول در رنگ های پرفروش سرمه ای و دودی و ترمه ای به بافت رسیده شده است.

نقوش و رنگبندی زیبای فرش چکاوک نقشه ای بسیار زیبا و جذاب را تشکیل برای منزل شما تشکیل داده است . به دلیل نقوش زیبا و همچنین طراحی مدرن به کار رفته شده برای این محصول شما می توانید این فرش را با هر دکوراسیونی ست کنید.

همچنین این طرح فرش 700 شانه کاشان در رنگبندی تیره و روشن ارائه شده است و شما می توانید مطابق با سلیقه ای که دارید این کفپوش ماشینی را به صورت مستقیم از کارخانه تهیه کنید.

5,900,000 تومان

فرش طرح هالیدی ترمه ای ، دودی ، کرم 700 شانه محصولی جدید با طراحی فوق العاده می باشد. این محصول دارای نقشه ای بی نظیر بوده و از کیفیتی ایده آل برای خرید شما برخوردار می باشد.

محصول فرش ماشینی هالیدی در رنگبندی سرمه ای ، کرم ، ترمه ای و دودی عرضه شده است. این محصول دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید شما بوده و برای تولید آن از بهترین الیاف و مواد اولیه استفاده شده است.

محصول فرش هالیدی کاشان به صورت 10 رنگ به تولید رسیده شده است و کیفیتی بی نظیر برای خرید شما برخوردار می باشد. این محصول از طرح های پر فروش و محبوب فرش 700 شانه 12 ، 6 و 9 متری می باشد.

5,900,000 تومان

فرش طرح طاووس ماشینی 700 شانه محصولی جدید ، پر فروش و درجه یک می باشد که توسط کارخانه زر فرش کاشان عرضه شده است و دارای کیفیتی بی نظیر برای خرید و سفارش شما می باشد.

در صورتی که شما به دنبال خرید فرش ماشینی کاشان با کیفیت عالی و درجه یک هستید بدون شک می توانید این محصول فرش کاشان را با قیمتی ایده آل خریداری کنید.

توجه داشته باشید که محصول فرش طاووس کاشان عرضه شده توسط کارخانه زر فرش کاشان می باشد و از کیفیتی بی نظیر برای خرید شما می باشد.

شما می توانید این محصول فرش کاشان که به صورت فرش 700 شانه درجه یک و واقعی می باشد و از تراکم 2550 نیز برخوردار است خریداری کنید ، توجه داشته باشید که این محصول فرش کاشان بافته شده از بهترین الیاف درجه یک بوده و دارای کیفیتی ایده آل و قیمتی ارزان برای خرید شما می باشد .

5,900,000 تومان

فرش گل پری کاشان 700 شانه محصولی جدید و خاص می باشد که با طراحی خاص و رنگبندی به کار رفته شده توانسته است از فرش های پر فروش سال 99 نیز باشد ، این محصول به صورت درجه یک به طراحی و بافت رسیده است و جنس نخ خاب به کار رفته شده از آکریلیک هیت ست شده درجه یک می باشد.

میشه گفت کیفیت این محصول فوق العاده است و قادر هست این فرش برای شما تا 20 سال هم عمر کنه پس اگه به دنبال یک فرش که با کیفیت هست و 10 سال هم گارانتی داره هستید بدون شک برای شما فرش ماشینی طرح گل پری می تونه یه انتخاب مناسبو عالی باشه.

خب کیفیت این فرش که عالیه ولی مورد بعدی که دارای اهمیت بالایی هست طراحی زیبای یک فرش ماشینی هستش که این مورد هم به خوبی برای نقشه این فرش پیاده سازی شده و شما می تونید این محصول فرش کاشان رو با بهترین طراحی ( مثل طرح های فرش افشانه ) و بهترین قیمت خریداری کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست