فرش خشتی فاخر دودی 700 شانه

فرش ماشینی طرح خشتی با شانه 700 و تراکم 2550 در ابعاد مختلف با ماشین بافت بروز Hcpx2 در ده رنگ واقعی به صورت درجه یک بافته می شود و جنس نخ خواب این مدل فرش صد در صد از آکریلیک هیت ست شده است.

این محصول قالی ماشینی از طرح های جدید و محبوب فرش 700 شانه کاشان می باشد که به صورت درجه یک به بافت و تولید رسیده شده است. نقشه به کار رفته شده برای تولید این فرش به صورت بی نظیر بوده و به آسانی با هر دکوراسیونی که مد نظر شما می باشد ست خواهد شد.

این محصول با بالاترین تراکم و به صورت ریز بافت و دستباف گونه به تولید رسیده شده است و انتخابی هوشمندانه برای هر دکوراسیونی خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
5,900,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • دودی
اندازه
توضیحات

فرش طرح خشتی جدید 700 شانه 10 رنگ با نخ اکریلیک 100% و هیت ست شده تولید می شود که علاوه بر ریز بافت بودن و ظرافت بالا ، بدون پرز و ضد حساسیت است. کیفیت این فرش درجه یک و ممتاز است و توسط شرکت زر فرش تضمین شده است.

این محصول دارای کیفیتی بی نظیر و مناسب برای پهن کردن در انواع مکان های شلوغ و پر رفت و آمد نیز می باشد. در صورتی که به دنبال خرید یک فرش ایده آل و با دوام بالا هستید بدون شک برای شما خرید فرش خشتی جدید ایده آل خواهد بود.

همچنین ما برای شما یکسری فرش تخفیف نیز آماده کرده ایم ، می توانید برای خرید فرش ارزان کلیک کنید.

مشخصات فنی فرش خشتی 700 شانه

طرح خشتی از قدیمی‌ترین و زیباترین طرح های فرش ایرانی است که از اشکال هندسی مربع و یا لوزی تشکیل شده است و در هر یک از اشکال آن از طرح های مختلف و متفاوت همچون شاخه گل ، بید مجنون ، گل و بوته ، بته جقه ، درختانی مانند سر و بید و پرندگان و ... استفاده شده است.

امروزه فرش طرح خشتی تلفیقی از هنر اصیل ایرانی و هنر مدرن می باشد. و از پرفروشترین طرح فرش های 700 شانه کاشان است.

این محصول دارای طراحی فوق العاده بی نظیر سنتی می باشد و علاوه بر استفاده از طراحی نقشه خشتی  گل وسط فرش نیز به آن اضافه شده است. طراحی خاص به کار رفته شده برای تولید این فرش باعث شده است که ما هم یک طرح سنتی داشته باشید و هم یک طرح مدرن.

این محصول در ابعاد 6 ، 9 و 12 متری عرضه شده است و شما می توانید محصول فرش خشتی را در ابعاد فرش کناره نیز برای بخش های خالی مانده پذیرایی و یا اتاق خواب ها خریداری کنید.

ویژگی خرید فرش خشتی جدید از فروشگاه زر فرش

فرش طرح خشتی توسط شرکت در رنگ سرمه ای به بازار عرضه شده است که این رنگ‌بندی به کار رفته شده در قالی باعث شده است محبوبیتی بیش از بیش را پیدا کند. این محصول به دلیل نخ استفاده شده در آن اصلا پرزدهی نداشته و شما با خیال راحت می توانید بر روی آن راه بروید و نشست و برخاست کنید.

از دیگر مزیت های فرش خشتی می توان به تراکم مناسب 2550 آن اشاره داشت که این تراکم باعث شده است قالی دارای ضخامت بالایی بوده و عمری بسیار طولانی داشته باشد ( فرش تا 20 سال می‌تواند برای شما عمر کند ) .

این محصول دارای ریز بافتی بی نظیری برای خرید شما می باشد و شما با خرید این فرش گویی توانسته اید یک فرش 1000 شانه را داخل دکوراسیون منزل خود با قیمتی بسیار مناسب تر و ایده آل تر تهیه کرده باشید.

در صورتی که به دنبال یک کالای عالی برای کفپوش خانه خود هستید که به همراه زیبایی دارای کیفیت خوبی نیز باشد این قالی را به شما گروه ما پیشنهاد می کند.



ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
10
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
Hcpx2
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
ras kheshti
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست