فرش طرح سپنتا زمینه دودی 1500 شانه

فرش طرح سپنتا محصولی جدید می باشد که با زمینه فوق العاده دودی به طرای و بافت رسیده شده است. این محصول فرش ماشینی به صورت 1500 شانه بوده و با تراکم 4500 به تولید رسیده شده است که نشان دهنده ریز بافتی این محصول برای خرید شما خواهد بود.

جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این فرش از آکریلیک هیت ست شده می باشد. همچنین این محصول به صورت 10 رنگ به تولید و بافت رسیده شده است ( از ده رنگ برای بافت این محصول استفاده شده ) به همین خاطر طرح این فرش زیبایی بی نظیری را به همراه ارد.

طراحی به کار رفته شده و همچنین رنگبندی به کار رفته شده برای محصول فرش 1500 شانه با طرح سپنتا دارای ویژگی بی نظیری برای خرید شما می باشد. از این فرش ماشینی شما می توانید برای داشتن یک دکوراسیون فوق العاده عالی و گرم استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
4,700,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

نقشه به کار رفته شده برای بافت فرش طرح سپنتا زمینه دودی 1500 شانه به صورت بی نظیر خاص می باشد. اگر شما نیز جزو افراد سخت پسند هستید بدون شک برای شما انتخاب این طرح از محصولات فروشگاه زر فرش می تواند به آسانی نظر شما را به خود جلب نماید.

موردی که محصول سپنتا را از دیگر محصولات متمایز میکند ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید این محصول خواهد بود. همانطور که از نام این محصول مشخص هست ، فرش سپنتا  دارای تراکم 4500 می باشد که بالاترین تراکم برای تولید فرش می باشد.

ریز بافتی به کار رفته شده برای این محصول نه تنها کیفیت آن را افزایش داده است ، بلکه نقشه این فرش را هم بی نظیر کرده است. شما با انتخاب این محصول با یک تیر دو نشان را زده اید ، هم یک فرش با کیفیت تهیه کرده اید و هم کفپوشی سفارش داده اید.

.

ایده برای ست کردن فرش سپنتا با انواع دکوراسیون

محصول فرش سپنتا با رنگ زمینه دودی ، سرمه ای و سیلور به تولید رسیده شده است. شما می توانید این محصول را با توجه به ست دکوراسیونی که دارید خریداری کنید.

به طور مثال رنگ دودی این محصول انتخابی ایده آل برای ست کردن با میل های فیلی و کرم می باشد. همچنین از رنگ سیلور این محصول می توانید برای ست کردن با مبل های سرمه ای ، نقره ای ، کرم و قهوه ای استفاده کنید.

رنگبندی به کار رفته شده برای این محصول به صورت خاص و ایده آل می باشد. به دلیل طرح و نقشه به کار رفته شده برای این محصول شما می توانید فرش سپنتا را با هر مبلی که می خواهید ست کنید.

همچنین طراحی بی نظیر به کار رفته شده برای این محصول باعث شده است که شما بتوانید آن را در مکان های مختلف خانه استفاده کنید. به طور مثال انتخاب این محصول برای فرش اتاق خواب نیز انتخابی عالی خواهد بود.

در صورتی که شما به دنبال خاص کردن دکوراسیون اتاق خود هستید بدون شک با انتخاب این مصول می توانید یک دکور عالی را به همراه داشته باشید. از ویژگی اصلی این محصول این است که شما با استفاده طولانی مدت از این فرش خسته نخواهید شد.

.

مشخصات و ویژگی های فرش سپنتا 1500 شانه کاشان چیست !

این محصول با بهترین الیاف به صورت درجه یک به تولید رسیده شده است. جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این فرش از آکرلیک هیت ست شده بوه و به همین دلیل از دوامی بی نظیر برخوردار می باشد.

محصول فرش ماشینی طرح سپنتا به صورت 1500 شانه با تراکم 4500 به تولید رسیده شده است. به دلیل شانه و تراکم به کار رفته شده برای تولید این محصول ، قالی سپنتا توانسته ریز بافتی بی نظیری را به همراه داشته باشد و برای شما بهترین انتخاب باشد.

این محصول جز کفپوش ها و فرش ارزان نیست ولی از کیفیتی بی نظیر می باشد. به همین دلیل شما می توانید با هزینه ای مناسب یک فرش با کیفیت فوق العاده را برای خود خریداری کنید.

در ادامه ویژگی های این محصول می توان به طراحی برجسته به کار رفته شده برای تولید این فرش اشاره داشت. نقشه برجسته به کار رفته شده برای فرش ماشینی سپنتا باعث شده است که زیبایی این محصول در ست کردن با انواع دکور منزل شما به صورت فوق العاده ای بی نظیر شود.

برای بافت این محصول از 10 رنگ استفاده شده است و با رنگببندی زمینه سرمه ای ، دودی ، سیلور به تولید رسیده شده است. شما می توانید از این محصول با توجه به سلیقه ای که دارید و ست دکوراسیونی که مد نظرتان می باشد این فرش را خریداری کنید.

.

مزیت های محصول فرش طرح سپنتا چیست !

✅ بافته شده به صورت 1500 شانه با تراکم 4500 ( ریز بافتی بی نظیر برای خرید شما و به صورت دستباف گونه )
✅ قیمت بسیار مناسب و ایده آل به دلیل تخفیف ویژه قرار داده شده و فروش مستقیم محصول از کارخانه برای خریداران
✅ قابلیت ارسال سریع از طریق پست و باربری برای خریداران فرش ماشینی طرح سپنتا
✅ کیفیت بی نظیر به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید این کفپوش ماشینی
✅ جنس نخ خاب به کار رفته شده از آکریلیک بایر آلمان بوده و دارای دوام و طول عمری بالا می باشد
✅ مناسب برای پهن کردن در انوع مکان های مختلف خانه حتی یک جایگزین عالی برای محصولات فرش ترک
✅ بافته شده به صورت 10 رنگ و برجسته که زیبایی این محصول را بی نظیر و خاص کرده است
✅ قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون های کلاسیک و فانتزی برای خانه شما
✅ انتخابی ایده آل و مقاوم برای مکان های پر رفته و آمد با طول عمر بالا
✅ بافته شده به صورت هیت ست شده بدون پرزدهی ، با ثبات رنگی و بدون حساسیت
✅  قابلیت سفارش در ابعاد دلخواه و ابعاد فرش کناره برای مکان های مختلف خانه شما

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

شانه
1500
تراکم
4500
ماشین بافت
HCP
ابعاد
مستطیل
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
ra sepenta
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست