فرش طرح همایون زمینه دودی 1500 شانه

فرش طرح همایون زمینه دودی 1500 شانه محصولی جدید ، خاص و با طراحی زیبا می باشد که به صورت درجه یک به طراحی و بافت رسیده شده است. این محصول دارای تراکم 4500 بوده و از نقشه های خاص کارخانه زر فرش کاشان می باشد.

در صورتی که شما به دنبال خرید و سفارش یک محصول جدید برای پذیرایی خانه خود هستید بدون شک طرح همایون ایده آل می باشد. این محصول فرش ماشینی در دو رنگ اصلی سیلور و دودی به تولید رسیده شده است و شما می توانید این کفپوش را با توجه به سلیقه خود خریداری کنید.

این محصول فرش 1500 شانه دارا ریز بافتی بالایی بوده و به دلیل استفاده ز 10 رنگ برای تولید این محصول نقشه آن جلوه بی نظیری به خود گرفته است. فرش ماشینی همایون کاشان از طرح های محبوب و پر فروش زر فرش کاشان برای خرید شما می باشد.

ادامه مطلبShow less
4,700,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح همایون زمینه دودی 1500 شانه با تراکم 4500 به تولید رسیده شده است. این محصول از بالاترین تراکم و شانه به کار رفته شده برای محصولات ماشینی برخوردار بوده و انتخابی ایده آل برای خانه های لاکچری و خاص می باشد.

در صورتی که می خواهید با یک فرش جلوه خانه خود را به زیبایی هر چه تمامتر مزین کرده باشید فرش همایون بهترین انتخاب است. این محصول فرش ماشینی کاشان از کیفیتی بی نظیر برخوردار بوده و دارای قیمتی ایده آل برای خرید شما می باشد.

طراحی به کار رفته شده برای فرش ماشینی همایون بی نظیر ، مدرن و سنتی می باشد. این ترکیب عالی باعث شده است که شما بتوانید این کفپوش ماشینی را هر گونه که دوست دارید با وسایل خانه مدرن و سنتی خود ست کرده باشید.

.

مشخصات فرش همایون کاشان چیست !

این محصول که به صورت فرش گل برجسته به تولید و بافت رسیده شده است از نقشه ای خاص و زیبا برخوردار می باشد. به دلیل شانه و تراکم بالای به کار رفته شده برای تولید فرش همایون این محصول از ریز بافتی بی نظیری برای تولید برخوردار می باشد.

در صورتی که شما به دنبال یک نقشه جدید و خاص برای اتاق پذیرایی و یا حتی فرش اتاق خواب خود هستید بدون شک این محصول ایده آل می باشد. فرش طرح همایون به صورت 10 رنگ به تولید رسیده شده است و به همین دلیل زنده بودن و طیبیعی بودن رنگبندی این محصول به خاص شدن آن کمک زیادی کرده است.

از مشخصه های یک فرش خول جنس الیاف به کار رفته شده ، ریز بافتی ، تعداد رنگ به کار رفته شده و دستگاه تولید آن می باشد. محصول فرش همایون می توان گفت در تمامی موارد گفته شده دارای برترین و یک سر و گردن از فرش های دیگر بالاتر می باشد.

این محصول دارای بالاترین ریز بافتی بوده و همچنین الیاف استفاده شده برای تولید آن از نخ آکریلیک هیت ست شده می باشد. این فرش به وسیله جدیدترین دستگاه های روز دنیا به تولید رسیده شده است و دارای 10 رنگ برای بافت می باشد.

محصول فرش ماشینی همایون در 2 رنگ اصلی زمینه دودی و سیلور به تولید رسیده شده است. شما می توانید با توجه به سلیقه ای که دارید و ست دکوراسیونی که دارید این محصول را برای دکور منزل خود خریداری کنید.

توجه داشته باشید که فرش ماشینی طرح همایون کاشان در ابعاد اصلی 6 ، 9 و 12 متری عرضده شده است. همچنین در ابعاد فرش کناره به صورت 1 در 2 / 1 در 3 و 1 در 4 قابل سفارش گذاری برای شما می باشد.

.

ویژگی های فرش ماشینی طرح همایون چیست !

✅ قیمت ایده آل و ارزان به دلیل عرضه مستقیم محصول از کارخانه برای خریداران
✅ تخفیف ویژه محصول به دلیل استفبال شما از طرح زیبای همایون
✅ بافته شده از الیاف اکریلیک بایر آلمان به صورت درجه یک و ریز بافت
✅ 1500 شانه با تراکم 4500 به صورت ریز نقشه و یک جایگزین عالی برای محصولات فرش 1000 شانه ، 700 و 1200
✅ مناسب برای پهن کردن داخل اتاق پذیرایی ، اتاق خواب ها ، راهرو ها و راه پله ها و حتی آشپزخانه
✅ قابلیت خرید در ابعاد کناره به صورت 1 در 2 / در 1 در 3 و همچنین 1 در 4
✅ کیفیت بی نظیر در طراحی مدرنیته و سنتی برای تولید فرش ماشینی طرح همایون کاشان
✅ بافته شده به صورت 10 رنگ و برجسته با پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا
✅ دارای دو رنگ زمینه اصلی دودی و سیلور برای سلایق مختلف و ست کردن با انواع دکوراسیون هایی که مد نظر شما می باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست