فرش طرح گنبد مینا زمینه سرمه ای 700 شانه ارزان

فرش طرح گنبد مینا محصولی جدید با طراحی خاص و بی نظیر می باشد که به صورت ریز بافت و با طرحی جدید و خاص به تولید و بافت رسیده شده است. این محصول به صورت 700 شانه به تولید رسیده شده است و دارای تراکم 2550 برای خرید و سفارش گذاری شما می باشد.

این محصول با زمینه سرمه ای تیره ( مشکی ) به تولید رسیده شده است و به دلیل زیبایی خاص به کار رفته شده از محصولات محبوب و پر طرفدار فروشگاه زر فرش کاشان می باشد. در صورتی که از نقشه های تکراری خسته شده اید بدون شک طرح گنبد مینا برای شما ایده آل خواهد بود.

این محصول فرش ارزان به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه و حذف واسطه ها توانسته دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزان می باشد. شما می توانید این محصول را از کارخانه در ابعاد اصلی 6 ، 9 و 12 متری تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح گنبد مینا دارای نقشی بی نظیر خاص و جذاب می باشد ، این طراحی قادر است نظر هر مشکل پسندی را خیلی سریع به خود جلب نماید. در صورتی که شما به دنبال یک طرح جدید و عالی برای دکور منزل خود هستید بدون شک طرح فرش مینا می تواند نظر شما را به خوبی به خود جلب نماید.

این محصول به دلیل شانه و تراکم به کار رفته شده که به صورت 700 شانه و تراکم 2550 به تولید رسیده شده است. ریز بافتی به کار رفته شده برای این محصول باعث شده است که این فرش ریز نقش تر شده و زیبایی نقشه این محصول به صورت فوق العاده ای خاص شده است.

این محصول با جنس نخ خاب ورجین هیت ست شده به تولید رسیده شده است که به همین دلیل دارای دوام بالایی بوده و همچنین به صورت نرم می باشد. این محصول دارای مزیت عدم پرزدهی بوده و همچنین از ویژگی ضد حساسیت بودن نیز برخوردار می باشد.

طراحی گنبد به کار رفته شده برای این محصول به صورت خاص می باشد. به همین دلیل این محصول قادر است به آسانی با لوازم مختلف خانه شما از جمله مبل و میز ست بگردد.

.

مشخصات و ویژگی های فرش گنبد مینا 700 شانه ارزان

در صورتی که قصد خرید فرش ارزان پیدا کرده اید بدون شک برای شما خرید فرش گنبد مینا برای شما یک انتخاب عالی و مینا با طراحی بی نظیر خود می باشد. به دلیل طراحی خاص و زیبای به کار رفته شده برای این محصول شما می توانید از فرش مینا برای ست کردن با انواع وسایل منزل خود استفاده کنید.

فرش ماشینی گنبد مینا قادر است برای مکان های مختلف خانه شما استفاده شود و شما می توانید از این محصول برای مکان های مختف خانه خود از جمله پذیرایی ، فرش اتاق خواب و حتی آشپزخانه استفاده کنید.

ارتفاع نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این محصول 8 میل می باشد که به همین دلیل دارای بافتی بلند و همچنین نرم می باشد. این محصول در ابعاد 6 ، 9 و 12 متری به تولید رسیده شده است.

وزن ابعاد 12 متری این محصول به صورت 40 کیلو می باشد که این موضوع نشان دهنده الیاف به کار رفته شده برای این محصول و همچنین سنگینی وزن این فرش برای جلویگیری از لیز خودن آن بر روی سرامیک خواهد بود.

همچنین شما می توانید این محصول را در ابعاد مختلف آن به صورت سفارشی خریداری کنید ، این محصول قابلیت خرید در ابعاد دلخواه شما به صورت گرد ، کناره ، بیضی و همچنین پشتی می باشد.

.

مزیت های فرش گنبد مینا چیست !

طراحی بی نظیر و خاص برای هر دکوراسیون ایرانی
✅ مناسب برای استفاده جهت فرش پذیرایی ، اتاق خواب ها و همچنین آشپزخانه
✅ بافته شده در ابعاد اصلی 6 ، 9 ، 12 متری
✅ قابلیت بافت فرش سفارشی به صورت ابعاد دلخواه شما و به صورت فرش کناره
✅ قیمت بسیار مناسب و ارزان به دلیل عرضه مستقیم محصول از کارخانه برای خریداران
✅ کیفیت بسیار بالا به دلیل استفاده از جنس نخ ورجین هیت ست شده و با دوام بالا
✅ به صورت هیت ست شده و بدون پرزدهی با ویژگی ضد حساسیت بودن
✅ بافته شده به صورت 700 شانه و با تراکم 2550 ( به صورت دستباف گونه و ریز بافت )

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست