فرش طرح روناک سرمه ای کاشان 700 شانه

فرش طرح روناک کاشان 700 شانه محصولی جدید و فوق العاده با تراکم 2550 می باشد که به صورت ریز بافت به تولید رسیده شده است. این محصول با قیمتی بسیار مناسب و ایده آل به تولید رسیده و از کیفیتی عالی برخوردار می باشد.

در صورتی که شما به دنبال یک فرش با کیفیت و با قیمت ایده آل هستید بدون شک برای شما خرید فرش طرح روناک بسیار مناسب خواهد بود. توجه داشته باشید که فرش ماشینی روناک کاشان به وسیله بهترین الیاف هیت ست شده یه تولید رسیده شده و از کیفیتی بی نظیر برای خرید شما برخوردار می باشد.

قیمت قرار داده شده برای این محصول شامل تخفیف ویژه فروشگاه زر فرش می باشد. شما می توانید فرش روناک سرمه ای را با کیفیتی بی نظیر و قیمتی عالی و تخفیف خورده تهیه و خریداری کنید.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

محصول فرش روناک به صورت ایده آل و با کیفیت به تولید و بافت رسیده شده است و به همین دلیل دارای طول عمری بالا و مقاومتی عالی برای پهن کردن زیر پای شما خواهد بود. این محصول به صورت 700 شانه به تولید رسیده شده است و تراکم به کار رفته شده برای تولید فرش روناک 2550 می باشد.

این محصول به صورت درجه یک به تولید رسیده شده است و از کیفیتی بی نظیر و قیمتی ایده آل و ارزان برخوردار است. علت قیمت بسیار مناسب این محصول تخفیف ویژه قرار داده شده برای خرید شما می باشد.

این محصول با زمینه سرمه ای تیره ( مشکی ) به تولید رسیده شده است و طرح و نقشه به کار رفته شده برای محصول روناک برای خرید شما بی نظیر می باشد. نقشه روناک قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون های خانه های جدید و خانه های قدیمی را دارا می باشد .

از این محصول می توانید برای هر جایی از خانه که م یخواهید استفاده کنید. این به دلیل خاص بودن طراحی به کار رفته شده برای تولید این محصول می باشد.

در صورتی از کثیف شدن زود به زود فرش های خود خسته شده اید و به دنبال یک فرش تیره رنگ با طراحی جدید و خاص هستید بدون شک طرح روناک انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود.

.

مشخصات و ویژگی های فرش روناک کاشان چیست !

محصول فرش روناک کاشان به وسیله نخ ورجین هیت ست شده به تولید رسیده شده است و به همین دلیل از کیفیتی بالا برای خرید شما برخوردار است. این فرش دارای نرمی و لطافت بالایی بوده و همچنین طرح و نقشه این محصول به دلیل ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید فرش از کیفیتی بی نظیر برای خرید شما برخوردار می باشد.

این محصول به صورت 700 شانه با تراکم 2550 به تولید رسیده شده است و از کیفیتی بی نظیر برای خرید شما برخوردار می باشد. به دلیل شانه و تراکم بالای به کار رفته شده برای تولید این محصول شما می توانید فرش روناک کاشان را با ریز بافتی فوق العاده به کار رفته شده برای تولید آن خریداری کنید.

این محصول دارای مزیت هایی همچون عدم پرزدهی ، ثبات رنگی و همچنین ضد حساسیت بودن برای خرید شما می باشد. به طور کلی فرش دوناک دارای تمامی ویژگی های یک فرش با کیفیت و ایده آل برای خرید شما می باشد.

در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش تخفیف خورده و ایده آل هستید و می خواهید این فرش دارای طراحی بی نظیری نیز باشد. بدون شک برای شما خرید فرش روناک کاشان برای شما ایده آل و مناسب خواهد بود.

این محصول در ابعاد اصلی 6 ، 9 و 12 متری به تولید و بافت رسیده شده است که شما می توانید این محصول را در این ابعاد تهیه و خریداری کنید. همچنین فرش روناک دارای قابلیت بافت در ابعاد دلخواه شما را دارا ی باشد.

برای خرید فرش روناک در ادامه همراه ما باشید.

.

مزیت های فرش ماشینی طرح روناک چیست !

✅ بافته شده از الیاف ورجین هیت ست شده درجه یک و با کیفیت
✅ دارای قیمت بسیار مناسب و ایده آل برای خرید شما به دلیل تخفیف قرار داده شده
✅ ارسال سریع فرش روناک به سراسر کشور از طریق باربری و پست تیپاکس
✅ بافته شده در ابعاد اصلی و استاندارد 6 ، 9 و 12 متری
✅ بافته شده به صورت ریز بافت و دستباف گونه برای خرید شما
✅ مناسب برای استفاده در پذیرایی ، آشپزخانه و فرش اتاق خواب
✅ بافته شده با رنگ زمینه تیره و سرمه ای ( یک ست عالی با دکوراسیون خانه شما )
✅ بدون حساسیت ، دارای نرمی و لطافت ، بدون پرزدهی
✅ قابلیت سفارش در ابعاد دلخواه شما برای فرش کناره و سایز بزرگ و کوچک
✅ قابل سفارش گذاری در ابعاد پشتی ، قالیچه و پادری
✅ طراحی جدید و زیبا برای ست کردن با انواع دکوراسیون ها

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
HCP
ابعاد
مستطیل
دیگر ویژگی ها
بدون پرزدهی ، ثبات رنگی ، نرمی و لطافت
جنس نخ خاب
ورجین هیت ست شده
کد محصول
rz ronak
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست