فرش طرح گلسا سرمه ای ، کرم ماشینی 700 شانه ارزان

محصول فرش گلسا از نقشه های جدید و محبوب عرضه شده در سال 1402 می باشد. این محصول فرش ارزان با رنگبندی زمینه سرمه ای به تولید و بافت رسیده شده است و دارای نقشه ای زیبا و خیره کننده برای خرید شما می باشد.

جنس نخ به کار رفته شده برای تولید فرش ماشینی گلسا دارای بالاترین درجه کیفی بوده و به همین دلیل دارای دوامی بالا نیز برای خرید شما می باشد. به دلیل کیفیت عالی به کار رفته شده برای تولید محصول گلسا شما از این فرش می توانید برای پهن کردن در مکان های مختلف خانه حتی مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

محصول فرش گلسا یک انتخاب ایده آل برای پذیرایی می باشد. به دلیل طراحی مدرن به کار رفته شده برای تولید این محصول شما می توانید از این فرش برای فرش اتاق خواب نیز استفاده کنید.

ادامه مطلبShow less
5,490,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • سرمه ای
اندازه
توضیحات

برای بافت فرش طرح گلسا از رنگبندی سرمه استفاده شده است و به علت زمینه تیره ، رنگبندی به کار رفته شده در آن طراحی فرش به صورت بی نظیری پیاده سازی شده است.

توجه داشته باشید ویژگی رنگبندی فرش ارزان طرح گلسا باعث شده است. به همین دلیل انتخابی مناسب برای دکوراسیون های خانه پر رفت و آمد نیز باشد.

زیراکه رنگ تیره می تواند فضای پر رفت و آمد که زود به زود کثیف می شود را به را نشان نخواهد داد و نیازی به شست و شوی مدوام فرش نخواهید داشت.

.

مشخصات ، قیمت و خرید فرش طرح گلسا کاشان

نخ استفاده شده برای بافت فرش طرح گلسا بسیار با کیفیت بوده و این فرش به علت ضحامت بسیار مناسبی که دارا می باشد ( دارای ارتفاع نخ خاب بالا می باشد ). به دلیل کیفیت و دوان به کار رفته شده برای تولید این محصول می تواند سال های زیادی را به عنوان کفپوش خانه شما پهن باشد.

ناگفته نماند که فرش گلسا ارزان به صورت فرش 700 شانه و با تراکم 2550 به بافت رسیده است . این محصول فرش کاشان به صورت هشت رنگ است که به دلیل تراکم مناسب به کار رفته شده دارای نقشه ای بی نظیر و فوق العاده برای خرید شما می باشد.

قیمت قرار داده شده برای این محصول به دلیل عرضه مستقیم فرش از کارخانه بسیار مناسب و ارزان برای خرید شما می باشد. شما برای خرید فرش گلسا با حذف واسطه ها می توانید این محصول با کیفیت را با قیمتی ایده آل و تخفیف خورده خریداری کنید.

رنگبندی به کار رفته شده برای این محصول به صورت فوق العاده زنده و جذاب برای پهن کردن در دکوراسیون منزل شما می باشد. ما برای این فرش از 8 رنگ اصلی برای بافت آن استفاده کرده ایم تا نقشه گلسا به زیبایی هر چه تمامتر پیاده سازی شود.

.

ویژگی فرش ارزان طرح گلسا

نقشه طراحی شده فرش گلسا همانند محصولات خشتی به صورت مربع های کوچک به طراحی رسیده است و در مرکز آن گل فرش به صورت دایره قرار داده شده است. زیبایی طراحی به کار رفته شده باعث شده است که این محصول از فروش بالایی نیز برخوردار باشد.

این محصول با رنگبندی زیبای سرمه ای تیره به تولید و بافت رسیده شده است که به همین دلیل قابلیت ست شدن با انواع دکوراسیون ها را دارا می باشد. در صورتی که شما به دنبال یک طرح جدید برای پهن کردن در دکور منزل خود هستید بدون شک طرح گلسا می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.

از این محصول فرش کاشان می توانید برای ست کردن فرش با انواع مبل های قهوه ای ، سرمه ای ، بادومی ، کرم رنگ ، آبی و خردلی استفاده کنید. نقشه و طرح به کار رفته شده برای تولید این فرش باعث شده است که این محصول به آسانی با هر دکوری ست شود.

جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این محصول از ورجین هیت ست شده می باشد. به دلیل کیفیت مواد اولیه درجه یک به کار رفته شده برای تولید این فرش این محصول دارای دوامی بالا و طول عمری بی نظیر برای خرید شما نیز می باشد.

.

نکات مثبت فرش طرح گلسا چیست !

✅ قیمت بسیار مناسب و ارزان فرش گلسا به دلیل عرضه مستقیم محصول از کارخانه
✅ بافته شده در ابعاد اصلی 6 ، 9 و 12 متری
✅ قابلیت سفارش گذاری در ابعاد دلخواه ( تماس با پشتیبانی )
✅ قابلیت سفارش گذاری در ابعاد دایره ، قالیچه و پشتی ( تماس با پشتیبانی )
✅ کیفیت فوق العاده بالا به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک برای تولید محصول
✅ ارسال سریع محصول به سراسر کشور از طریق پست و باربری
✅ به صورت هیت ست شده و بدون حساسیت ، پرزدهی و دارای ثبات رنگی
✅ دارای رنگبندی زمینه سرمه ای و بافته شده در 8 رنگ اصلی و زنده
✅ گلسا نقشه محبوب و پر فروش فروشگاه زر فرش با تخفیف ویژه

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
HCP
ابعاد
مستطیل
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
ورژین هیت ست
کد محصول
rz golsa
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
5,490,000 تومان

فرش کارینا سرمه ای 700 شانه ارزان محصولی جدید ، خاص و با طراحی فوق العاده می باشد که به تازگی این محصول فوق العاده توسط کارخانه زر فرش برای شما به طراحی و بافت شده است.

نقشه فرش ماشینی کارینا دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و همانطور که مشاهده میکنید برای طراحی این محصول از رنگ زمینه سرمه ای تیره استفاده شده است که این موضوع باعث زیباتر شدن و خاصتر شدن این فرش ارزان قیمت ماشینی نیز شده است.

محصول فرش کارینا دارای کیفیتی ایده آل و قیمتی بسیار مناسب و ارزان می باشد که به دلیل جنس الیاف به کار رفته شده دارای دوام و طول عمری بالا نیز برای خرید شما برخوردار است.

در صورتی که شما به دنبال خرید فرش با کیفیت فرش 700 شانه هستید و میخواهید این محصول را با قیمتی ایده آل و ارزان تهیه کنید بدون شک برای شما محصول کارینا انتخابی ایده آل خواهد بود.

5,490,000 تومان

فرش طرح گیلدا 700 شانه ارزان محصولی جدید از فرش ارزان فروشگاه است و با طراحی مدرن و جذاب می باشد که قادر است به هر دکوراسیونی تحویلی جدید بخشید و خانه شما را نو و زیبا کند ، رنگبندی فرش گیلدا فیلی از طرح های محبوب و پر فروش این فرش در سال 1403 می باشد و همچنین رنگبندی سرمه ای این محصول نیز دارای محبوبیت بسیار بالایی می باشد.

فرش گلیدا در دو رنگ فیلی و سرمه ای به بازار عرضه شده است و شما می توانید این محصول را با توجه به ست دکوراسیونی که دارید انتخاب و خریداری کنید ، توجه داشته باشید که رنگ سرمه ای برای مکان هایی که می خواهید دیر به دیر کثیف بشود مناسب می باشد و رنگ فیلی این محصول برای بزرگتر نمایش دادن فضای خانه انتخابی ایده آل خواهد بود.

محصول فرش ماشینی گیلدا به صورت 700 شانه و با تراکم 2550 به تولید و بافت رسیده شده است و دارای کیفیتی ایده آل و ضمانت سلامت کالا برای خرید شما می باشد.

5,490,000 تومان

فرش طرح گلستان کاشان 700 شانه ارزان قیمت از جدیدترین محصولات فروشگاه می باشد که از کیفیتی بی نظیر نیز برخوردار بوده و دارای گارانتی 1 ساله نیز برای خریداران می باشد ، در صورتی که شما از طرفداران محصولات فرش 700 شانه ماشینی کاشان هستید بدون شک برای شما خرید یک انتخاب ایده آل خواهد بود.

توجه داشته باشید که کیفیت به کار رفته شده برای محصول فرش گلستان 700 شانه کاشان به صورت درجه یک بوده و از بهترین الیاف و همچنین مواد اولیه استفاده شده است.

این موضوع به گونه ای است که این فرش قادر است تا سالهای طولانی برای شما عمر کند. توجه داشته باشید ، این محصول دارای تراکم بسیار عالی 2550 بوده و از کیفیتی بی نظیر و عالی نیز برای خریداران می باشد.

5,490,000 تومان

فرش ماشینی طرح کهکشان ارزان 700 شانه از محصولات جدید کارخانه زر فرش کاشان می باشد و این محصول توانسته است در سال گذشته از پر فروشترین فرش های ماشینی کاشان نیز باشد . در صورتی که شما به دنبال خرید فرش کاشان با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب هستید.

بدون شک برای شما خرید فرش ارزان قیمت کهکشان یک انتخاب عالی خواهد بود. توجه داشته باشید که کیفیت فرش کهکشان بسیار عالی بوده و به صورت درجه یک و ارزان قیمت به تولید میرسد.

شما می توانید برای خرید فرش ارزان محصول کهکشان محبوب را در رنگ بندی های متنوع عرضه شده آن خریداری کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست