فرش طرح آلیس برای اتاق

فرش طرح آلیس یک فرش زیبا و خاص است که بسیار مناسب اتاق خواب است و در ابعاد 80*50 ، 1*1.5 ، 1.5*2.25 ، 2*3 تولید می شود . این محصول فرش اتاق خواب هم در ابعاد کوچک و هم در ابعاد بزرگ به تولید رسیده شده است.

این محصول به صورت 400 شانه و با تراکم 1800 به تولید رسیده است. تعداد شانه و تراکم به کار رفته شده برای تولید این محصول نشان دهنده ریز بافتی فوق العاده به کار رفته شده فرش آلیس می باشد.

این محصول فرش با طراحی مدرن و با رنگبندی جذاب و زنده می باشد که به صورت 8 رنگ به تولید و بافت رسیده شده است. رنگبندی به کار رفته شده به مانند محصولات فرش ترک می باشد که باعث شده زیبایی این محصول زیباتر و خاص تر شود.

ادامه مطلبShow less
420,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

در این جا می خواهیم یک فرش فانتزی اتاق خواب را به شما معرفی کنیم و آن فرش اتاق خواب شنل طرح آلیس است . این فرش شنل فانتزی یک نمونه ی بسیار مناسب برای اتاق خواب شما است . از ویژگی های بارز آن 400 شانه بودن آن و همچنین تراکم 1800 است .

ماشین بافت فرش اتاق طرح آلیس ، شونهر آلمان است و همانگونه که می دانید این ماشین از معروف ترین ماشین های بافت فرش است . در مورد جنس نخ آن باید بگوییم که نخ پلی استر براق است .

این نخ یک نوع نخ با کیفیت است که پرز ندارد و به همین خاطر این محصول را شرکت زر فرش با ضمانت کیفیت اصالت عرضه می کند چرا که کیفیت آن درجه یک تضمین شده است .

.

مشخصات فرش طرح آلیس

فرش اتاق طرح آلیس از دسته فرش های است که دارای رنگ بندی متنوع است ؛ چرا که بیشتر فرش های جدید معمولاً تک رنگ هستند ولی این نوع محصول به صورت 8 رنگ زنده و جذاب به طراحی و بافت رسیده شده است.

این محصول به صورت درجه یک و با مواد اولیه با کیفیت به تولید رسیده شده است. جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این محصول از آکریلیک هیت ست شده درجه یک و همچنین نخ هایبالک پلی استر برای برجسته شدن فرش استفاده شده است.

به دلیل ویژگی هیت ستینگ به کار رفته شده برای تولید این محصول دوام فرش فوق العاده شده است. همچنین این محصول بدون هر گونه پرزدهی بوده ، دارای ثبات رنگی می باشد و همچنین از ثبات رنگی برخوردار می باشد.

.

مزیت های فرش ماشینی طرح آلیس چیست !

همانطور که گفته شد این محصول با تراکم 1800 به تولید رسیده شده است. همانوطور که می دانید تراکم فرش دارای رابطه مستقیم با ریز بافتی فرش دارد ، به همین دلیل محصول طرح آلیس دارای ریز بافتی فوق العاده برای خرید شما می باشد.

ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید این محصول باعث شده است این محصول نقشه ای فوق العاده خاص و زیبا داشته باشد. توجه داشته باشید که زیبایی نقشه به کار رفته شده برای فرش آلیس به صورت خیره کننده می باشد و قادر است زیبایی دکور اتاق و یا حتی پذیرایی منزل شما را متحول کند.

کیفیت و دوام به کار رفته شده برای این محصول به صورت فوق العاده ای بالا و خیره کننده می باشد. به همین دلیل شما می توانید این محصول را در مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید و انتخابی برای فرش اتاق پذیرایی نیز این محصول برای خرید شما می باشد. ( شما با پرداخت هزینه فرش ارزان می توانید یک فرش درجه یک و خیره کننده را خریداری کنید).

این محصول در ابعاد اصلی به صورت پادری و همچنین در ابعاد مستطیلی 1 در 1.5 / 1.5 در 2.20 و 2 در 3 ( ابعاد شش متری ) قابل سفارش گذاری می باشد. همچنین شما می توانید فرش آلیس را در ابعاد 9 و 12 متری به صورت جفت نیز با تماس و ارتباط با پشتبانی ثبت کنید.

.

نکات مثبت فرش طرح آلیس چیست !

✅ بافته شده در ابعاد اصلی و محبوب 1 در 1.5 / 1.5 در 2.25 ( 4 متری ) / 2 در 3 ( 6 متری )
✅ قیمت بسیار مناسب و ایده آل به دلیل عرضه مستقیم محصول از کارخانه
✅ ارسال سریع به سراسر کشور از طریق پست و باربری سراسر کشور
✅ کیفیت تضمین شده برای خرید شما و با دوام فوق العاده
✅ مناسب برای استفاده در اتاق خواب ، اتاق پذیرایی و همچنین به عنوان فرش کودک و یا حتی فرش آشپزخانه
✅ طراحی بی ظیر و خاص ، انتخابی ایده آل برای سخت پسندان
✅ بهترین کیفیت الیاف به کار رفته شده ، بافته شده به وسیله نخ آکریلیک هیت ست شده و هایبالک
✅ طراحی نقشه و رنگبندی فوق العاده زنده و جذاب ، به صورت برجسته و خاص
✅ بافته شده به صورت 8 رنگ با رنگبندی ملیح و آرامش بخش ( انتخابی ایده آل برای ست کردن با انواع دکوراسیون مدرن و سنتی )

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5
شانه
400
تراکم
960
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
پلی استر
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
3
1 نظرات
کیفیت
(3)
طراحی
(3)
ارزش خرید
(3)
میزان تراکم
(3)
من دنبال یک طرح ساده و فرش با کیفیت واسه وسط پذیرای اتاقم بودم که این محصول رو پیدا کردم و 2 تا پادری و 2 تخته 6 متری از این محصول سفارش گذاشتم.
الان چند ماهی هست داخل پذیرایی پهنه و اومدم برای اتاق خواب ها هم سفارش بدم و یک تشکر کنم به خاطر کیفیت بالای این محصول و قیمتی خیلی مناسبی که قرار دادید.
فرش با کیفیتی هست و دقیقا همونی که داخل عکس سایت بود برای من ارسال شد.

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست