فرش طرح امیلی برای اتاق

فرش طرح امیلی یک نوع از فرش های جدید و محبوب فروشگاه زر فرش است. این محصول مانند دیگر محصولات فرش اتاق خواب در ابعاد کوچک تا بزرگ 9 متری و گاهاً تا 12 متری نیز تولید می شود . فرش اتاق طرح امیلی 400 شانه است و با تراکم 960 یک فرش ایده آل و مرغوب می باشد .

این محصول به صورت درجه یک به تولید رسیده شده است و جنس نخ به کار رفته شده برای تولید این فرش از آکریلیک هیت ست شده و همچنین هایبالک پلی استر می باشد. قیمت قرار داده شده برای این محصول نیز فوق العاده مناسب و ایده آل برای خرید شما می باشد.

توجه داشته باشید ، فرش امیلی کاشان دارای کیفیتی بی نظیر به دلیل جنس الیاف به کار رفته شده و همچنین ماشین بافت استفاده شده می باشد. پس اگر به دنبال یک فرش ایده آل و درجه یک هستید این محصول را خریداری کنید ( برای دیدن دیگر ویژگی های فرش امیلی در ادامه همراه ما باشید ).

ادامه مطلبShow less
420,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

اگر بخواهید اتاق خواب خود را با فرشی جدید و فوق العاده پوشش دهید ، بدون شک فرش امیلی  کنید ، ما فرش اتاق طرح امیلی را به شما پیشنهاد می دهیم . این فرش یک طرح مناسب برای جلو تخت شما می باشد و نمای زیبایی به اتاق خواب شما خواهد بخشید .

امروزه کاربرد فرش در اتاق خواب خیلی به این منظور نیست که بخواهید روی آن بنشینید و بیشتر جنبه ی زیبایی و دکوری دارد برای همین طرح و نقش و زیبایی آن بیشتر اهمیت دارد تا نرمی آن .

این محصول دارای نقش و نگاری زیبا و خاص برای پهن کردن در مکان های مختلف خانه می باشد. علاوه بر زیبایی به کار رفته شده برای تولید این فرش ، کیفیتی ایده آل نیز به کار رفته شده است ، پس در خرید این محصول درنگ نکنید.

.

قیمت و مشخصات فرش طرح امیلی

طرح فرش اتاق طرح امیلی یک طرح سنتی می باشد و شبیه به طرح های چل تیکه می باشد و در جای خود طرفداران ویژه ای دارد و کسانی که دوست دارند تمام یا بخشی از اتاق خوابشان حال و هوای کلاسیک به خود بگیرد ، این فرش انتخابی ایده آل خواهد بود .

از نظر دسته بندی محصولات فروشگاه نیز فرش اتاق طرح امیلی یک فرش از دسته محصولات مدرن است. از این محصول به راحتی می توانید برای اتاق خواب ، اتاق پذیرایی و حتی فرش کودک استفاده کنید.

چرا که تمیز کردن آن راحت است و مانند فرش شگی تمیز کردن فرش نیاز به زمان نخواهد داشت و راحت تر تمیز می شود.

بافت این محصول به صورت برجسته می باشد و به همین دلیل زیبایی به کار رفته شده برای تولید این فرش دو چندان شده است. در صورتی که قصد خرید یک فرش ایده آل و با کیفیت و همچنین زیبا را پیدا کرده اید ما به شما طرح امیلی را پیشنهاد میکنیم.

این مصحول به صورت 400 شانه با تراکم 1800 به تولید و بافت رسیده شده است. تراکم به کار رفته شده برای بافت فرش امیلی نشان دهنده ریز بافتی فوق العاده این محصول برای خرید شما می باشد.

همانطور که می دانیده هر چقدر فرش ریز نقش تر شود زیبایی به کار رفته شده برای تولید فرش نیز خاصتر خواهد بود. این محصول به دلیل تراکم و شانه به کار رفته شده دارای زیبایی خیره کننده ای می باشد. ( پس اگر شما نیز جزو افراد سخت پسند هستید بدون شک ما خرید این محصول را به شما پیشنهاد میکنیم ).

.

مزیت های فرش طرح امیلی چیست !

این محصول فرش کاشان دارای کیفیتی بی نظیر و ایده آل برای خرید شما می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ایده آل و فرش ارزان هستید بدون شک طرح امیلی برای شما مناسب می باشد.

قیمت این محصول به دلیل عرضه مستقیم کالا از کارخانه بسیار مناسب و ارزان می باشد. شما با حذف واسطه ها و خرید فرش امیلی می توانید در خرید خود تا 40 درصد صرفه جویی کرده باشید.

این محصول در ابعاد اصلی پادری ، 1 در 1.5 / 1.5 در 2.20 / 2 در 3 عرضه شده است که می توانید به صورت تک سفارش بدهید. همچنین در ابعاد 9 و 12 متری به صورت جفت خریداری کنید.

کیفیت به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت عالی و ایده آل برای خرید شما می باشد. به دلیل کیفیت بالای به کار رفته شده برای تولید این محصول شما می توانید از این فرش در مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

.

نکات مثبت فرش ماشینی امیلی چیست !

✅ قیمت ایده آل بسیار مناسب و ارزان به دلیل عرضه فرش امیلی به صورت مستقیم از کارخانه
✅ ارسال سریع به سراسر کشور از طریق پست و باربری
✅ کیفیت ایده آل و تضمین قیمت
✅ بافته شده در ابعاد اصلی 1 در 1.5 / 1.5 در 2.25 / 2 در 3 به صورت تک
✅ قابل سفارش گذاری در ابعاد 9 و 12 متر در ابعاد جفت
✅ طراحی بی نظیر با 8 رنگ اصلی زنده و جذاب
✅ طرح بسیار محبوب و پر فروش اتاق از محصولات زر فرش
✅ جنس نخ آکریلیک هیت ست شده و نخ هایبال برای بخش برجسته فرش
✅ به صورت بدون پرزدهی ، دارای ثبات رنگی ، نرم و لطیف و همچنین بدون حساسیت

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5
شانه
400
تراکم
960
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
پلی استر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست