فرش طرح آنجلا برای اتاق

فرش طرح آنجلا یک نوع از فرش فانتزی مناسب برای اتاق خواب است که 400 شانه می باشد و تراکم آن 1800 است . این محصول فرش اتاق خواب از فرش های با کیفیت و پر فروش فروشگاه می باشد که به صورت درجه یک ممتاز به تولید رسیده است.

فرش آنجلا را شرکت زر فرش با کیفیت فوق العاده و قیمت ایده آل به دلیل عرضه مستقیم محصول از کارخانه برای شما آمده کرده است. در صورتی که قصد خرید طرحی جدید و زیبا با رنگبندی لایت و فوق العاده دارید بدون شک این کفپوش ماشینی برای شما ایده آل می باشد.

در صورتی که طرح های فرش ترک که از رنگبندی ملیحی برخوردار می باشند مورد پسند شما است. بدون شک طرح آنجلا که نوع فانتزی محصولات مدرن می باشد برای خرید شما یک انتخابی بی نظیر خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
420,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح آنجلا یک نوع از فرش فانتزی است. که نخ به کار رفته در آن نخ آکریلیک و هایبالک می باشد. امروزه دیگر فرشی که در اتاق خواب به کار می رود صرفاً به زیبایی آن دقت می شود. البته جنس آن نیز مهم است ولی اینکه فرش نرم باشد خیلی مسئله ی مهمی نیست .

فرش اتاق طرح آنجلا یک فرش بی نظیر و فوق العاده زیباست. که توانایی این را دارد اتاق خواب معمولی شما را به یک اتاق خواب منحصر به فرد تبدیل کند .

از نظر رنگ های موجود فرش اتاق طرح آنجلا این محصول به صورت 8 رنگ به تولید و بافت رسیده شده است. رنگبندی به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت زنده بوده و زیبایی این محصول را دوچندان کرده است..

.

مشخصات و ویژگی فرش آنجلا چیست !

قیمت فرش اتاق آنجلا بسیار مناسب است ، علت قیمت مناسب قرار داده شده برای این محصول عرضه مستقیم کالا از کارخانه برای خریداران می باشد. در صورتی که قصد خرید یک فرش ایده آل و با کیفیت را برای منزل خود پیدا کرده اید و به دنبال قیمت مناسب نیز هستید بدون شک این فرش آنجلا خواهد بود که برای شما انتخابی ایده آل است.

جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید محصول فرش اتاق آنجلا از آکریلیک هیت ست شده و همچنین هایبالک پلی استر برای بخش های برجسته فرش می باشد. درست متوجه شدید این فرش به صورت برجسته نیز می باشد که باعث فوق العاده خاص تر شدن این محصول برای خرید شما است.

جنس نخ هیت ست شده به کار رفته شده برای تولید این محصول کیفیت این فرش را چندین برابر کرده است. این محصول دارای مزیت هایی همچون عدم پرزدهی ، بدون حساسیت بودن ، ثبات رنگی ، نرمی و لطافت می باشد. ( تمامی ویژگی های یک فرش ایده آل را دارا می باشد  ).

به طور کلی در صورتی که طرح و نقشه فرش آنجلا که از نقشه های محبوب فروشگاه نیز می باشد اگر مورد پسند شما واقع شده است در خرید آن شک نکنید. کیفیت بالای این محصول ، قیمت مناسب آن و طراحی بی نظیر به کار رفته شده ، تمام مواردی می باشد که این فرش را یک انتخاب بی نظیر کرده است.

.

مزیت های فرش ماشینی آنجلا چیست !

طراحی بی نظیر به کار رفته شده برای محصول باعث شده است که برای اتاق خواب ، پذیرایی و حتی فرش کودک انتخابی ایده آل و مناسب باشد. توجه داشته باشید که قیمت قرار داده شده برای این محصول نیز بسیار مناسب و ایده آل است و شما می توانید با هزینه ای کم یک فرش درجه یک را تهیه کرده باشید.

به دلیل مواد اولیه و جنس درجه یک به کار رفته شده برای تولید این فرش ، شما می توانید از این محصول برای مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید. به دلیل مقاومت بالای به کار رفته شده برای فرش اتاق آنجا این محصول از طول عمری بالا نیز برای خرید شما برخوردار می باشد.

توجه داشته باشید که کیفیت به کار رفته شده برای توید این محصول فرش به دلیل جنس الیاف و نوع دستگاه به کار رفته شده دارای بهترین کیفیت می باشد. همچنین این فرش دارای ریز بافتی فوق العاده ای برای خرید شما می باشد.

شما می توانید زیبایی این فرش را از نزدیک ببنید و متوجه شوید طرح و نقشه این فرش چگونه در هم به زیبایی هر چه تمامتر در هم آمیخته شده است. در ادامه باید گفت محصول فرش آنجلا در ابعاد اصلی 1 در 1.5 / 1.5 در 2.25 / 2 در 3 به صورت تک برای مشتریان قابل سفارش گذاری می باشد.

همچنین مشتریان زر فرش این محصول را در سایزبندی 9 و 12 متری می توانند به صورت جفت خریداری کنند.

.

نکات مثبت در فرش آنجلا
✅ قیمت بسیار ایده آل و مناسب فرش آنجلا به دلیل حذف واسطه ها
✅ کیفیت بی نظیر و ارسال سریع به سراسر کشور از طریق پست و باربری
✅ جنس نخ درجه یک آکریلیک هیت ست شده و هایبالک
✅ بافته شده به صورت برجسته با طراحی خاص و بی نظیر
✅ به صورت 8 رنگ و استفاده از رنگبندی های ملیح و زنده
✅ مناسب برای پهن کردن در اتاق خواب ها ، پذیرایی و حتی اتاق کودک به دلیل کیفیت بالای محصول
✅ طرح پر فروش و محبوب فرش مناسب اتاق خواب

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5
شانه
400
تراکم
1800
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست