فرش طرح خورشید برای اتاق

فرش طرح خورشید یکی دیگر از انواع بیشمار فرش فانتزی است. این محصول به دلیل طراحی فانتزی و مدرنیته ای که دارا می باشد انتخابی ایده آل برای فرش اتاق خواب خواهد بود.

ابعاد موجود فرش اتاق خواب شنل طرح خورشید 50*80 ، 1*1.5 ، 1.5*2.25 ، 2*3 به صورت تک هستند و در ابعاد 9 و 12 متری به صورت جفت و سفارشی قابل سفارش گذاری برای شما می باشد.

این محصول به صورت 400 شانه و با تراکم 1800 به تولید و بافت رسیده شده است که این موضوع نشان دهنده ریز بافتی فوق العاده این فرش می باشد. همچنین مواد اولیه استفاده شده برای تولید فرش طرح خورشید دارای بالاترین درجه کیفی می باشد.

ادامه مطلبShow less
420,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش اتاق طرح خورشید ویژگی های خاص فرش لاکچری را دارد. این ویژگی ها عبارتند از 400 شانه بودن آن ها و همچنین تراکم 1800 که یک فرش مناسب از نظر تراکم می باشد .

ماشین بافت فرش اتاق طرح خورشید ، شونهر آلمان است از این رو کیفیت بافت آن فوق العاده است. این محصول فرش خورشید به صورت درجه یک ممتاز می باشد که دارای تضمین بهترین کیفیت می باشد .

جنس نخی که در بافت فرش به کار می رود از آکریلیک هیت ست شده و پلی استر هایبالک می باشد. این نخ برای فرش های درجه یک با طور عمر بالا استفاده میشود پس با خیال راحت می توانید از این محصول برای اتاق خواب خود استفاده کنید.

قیمت این محصول به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه بسیار مناسب بوده و شما با خرید این محصول فرش ارزان به صورت مستقیم از کارخانه در هزینه های خود برای خرید فرش با کیفیت صرفه جویی کرده اید.

.

ویژگی و مشخصات فرش خورشید کاشان

فرش اتاق خواب طرح خورشید یک فرش فانتزی خاص و زیباست که رنگ زمینه ی اصلی و تم کلی آن لایت است. اما در کنار رنگ مشکی رنگ های دیگری به کار برده شده است .

در سراسر فرش گل های درشت و خورشید مانندی پراکنده شده اند که باعث می شوند این فرش از زیبایی مانند خورشید بدرخشد. به همین دلیل است که ما این طرح را خورشید نام گذاری کرده ایم .

فرش طرح خورشید دارای خاب 8 میل می باشد که به همین دلیل دارای نرمی فوق العاده ای برای نشستن بر روی فرش نیز می باشد. رنگبندی به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت لایت می باشد که زیبایی این فرش را به صورت فوق العاده ای افزایش پیدا کرده است.

ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید فرش خورشید به صورت ایده آل و بسیار ایده آل می باشد. به دلیل ریز نقشی به کار رفته شده برای تولید طرح خورشید، شما می توانید این محصول را با زیبایی بی نظیری خریداری کنید.

کیفیت به کار رفته شده برای تولید این محصول به دلیل مواد اولیه به کار رفته شده به صورت فوق العاده عالی می باشد. این محصول دارای کیفیتی بی نظیر بوده و به همین دلیل قابل استفاده در مکان های پر رفت و آمد نیز برای خرید شما می باشد.

.

مزیت ههای فرش طرح خورشید کاشان چیست !

همانطور که می دانید برای انتخاب یک فرش اتاق خواب مواردی همچون زیبایی فرش ، قابلیت ست شدن ، رنگبندی ملایم و زنده ، کیفیت و دوام بالا دارای اهمیت می باشد. تمامی ویژگی های گفته شده و مورد نیاز یک فرش ایده آل اتاق خواب را فرش خورشید دارا می باشد.

این محصول دارای کیفیتی بی نظیر می باشد که به دلیل جنس نخ خاب به کار رفته شده دارای دوامی بالا نیز برای خرید شما می باشد. دوام بالای به کار رفته شده برای فرش خورشید باعث شده است که شما از این محصول بتوانید در مکان های مختلف از جمله مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

رنگبندی و کیفیت به کار رفته شده برای تولید این محصول باعث شده است که این فرش انتخابی ایده آل برای اتاق خواب ، پذیرایی و حتی فرش کودک نیز برای خرید شما می باشد.

.

فواید فرش طرح خورشید برای خرید شما چیست !

✅ قیمت بسیار مناسب و ارزان به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه و حذف واسطه ها
✅ بافته شده در ابعاد 1 در 1.5 / 1.5 در 2.25 / 2 در 3 به صورت تک و به صورت 9 و 12 متری به صورت جفت
✅ ارسال سریع به سراسر کشور از طریق پست و باربری
✅ کیفیت بی نظیر به دلیل جنس نخ آکریلیک هیت ست شده و طول عمر بالا
✅ مناسب برای پهن کردن در انواع محیط های پر رفت و آمد
✅ طراحی بی نظیر با رنگبندی لایت و خاص
✅ مناسب برای ست کردن با انواع دکوراسیون های مدرن و سنتی
✅ دارای طراحی و نقشه مدرنیته بی نظیر به مانند کهنه نما
✅ نقشه محبوب و پر فروش سال 1402در بین محصولات اتاق خواب و مدرنیته

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5
شانه
400
تراکم
960
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
پلی استر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست