فرش طرح آماندا برای اتاق

فرش طرح آماندا یکی از انواع بیشمار فرش جدید و خاص کهنه نما می باشد که با نخ سوپربرایت با کیفیت تولید شده است . فرش آماندا از انواع فرش اتاق خواب می باشد که به صورت 1200 شانه و تراکم 3600 نما است . برای بافت این محصول از جدیدترین دستگاه کلاریس استفاده شده است .

به دلیل ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید ای محصول فرش آماندا طرح و نقشه به کار رفته شده به صورت فوق العاده ای خاص و زیبا شده است. در صورتی که شما به دنبال نقش و نگاری خاص و زیبا هستید بدون شک برای شما انتخاب و خرید این محصوصل برای شما ایده آل می باشد.

جنس نخ به کار رفته شده برای این محصول از نخ سوپربرایت هیت ست شده می باشد. به دلیل ویژگی هیت ستینگ به کار رفته شده برای تولید فرش آماندا این محصول دارای مزیت عدم پرزدهی و همچنین ثبات رنگی و قیمت ایده آل و مناسب برای خرید شما می باشد.

ادامه مطلبShow less
590,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح آماندا یکی از بیشمار طرح های زیبا و شیک فرش از کلکوسین کهنه نما فروشگاه است . ما این نوع فرش خاص را در ابعاد متنوع داریم و آن را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان ارائه می کنیم .

طرح آماندا از جدیدترین طرح های فرش خاص فروشگاه می باشد . خود فرش طرح آماندا به طور کلی از فرش های جدید ماشینی می باشد که از زیر شاخه های فرش فانتزی است .

اصولاً امروزه در اتاق خواب ها کمتر از فرش معمولی استفاده می شود و عموماً از آنجا که کف منازل سرامیک و پارکت و ... هستند دیگر فرش استفاده دکوری دارد .برای همین فرش در ابعاد کوچک تر نیز مورد استقبال قرار گرفته چون کل کف را فرش نمی کنند .

این محصول با 35-40 رنگ به تولید رسیده شده است و به همین دلیل نقوش به کار رفته شده برای تولید به صورت خیره کننده پیاده سازی شده است.

فرش طرح آماندا دارای رنگبندی بی نظیری برای خرید شما می باشد و به راحتی این فرش را با هر دکوراسیونی که دوست دارید می توانید ست کنید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش آماندا چیست !

فرش اتاق طرح آماندا یکی از طرح هایی است که رنگ بندی خاصی دارد . در حال حاضر شرکت زر فرش این نوع فرش خاص را در دو رنگ روناسی و نقره ای به مشتریانش ارائه می دهد .

در اتخاب فرش اتاق خواب از مهمتری موارد عدم لیز خوردن فرش بر روی سطح زمین خواهد بود. سطح گرانیتی و سنگ از جمله مواردی است که به راحتی فرش بر روی آن لیز میخورد ، ولی تگران نباشید فرش آماندا این مشکل را برای شما بر طرف کرده است.

همچنین جنس نخ به کار رفته شده از نخ پلی استر هیت ست شده می باشد که دارای ویژگی خاصی به مانند فرش های ضد حساسیت بودن و بدون پرزدهی می باشد. در صورتی که دست روی فرش بکشید فرش های گران دستباف تیره و روشن خواهد شد.

این تیرگی و روشنی به کار رفته شده باعث شده است که ست دکوراسیون شما از آنچه که هست خاص تر و زیباتر شود. به طور کلی طرح آماندا انتخابی ایده آل برای افراد خیلی سخت پسند می باشد که به دنبال یک فرش فوق العاده ایده آل هستند.

.

دیگر ویژگی های فرش طرح آماندا

این محصول به دلیل جنس نخ به کار رفته شده و نوع چسب آهار به کار رفته شده ، قابلیت تا شدن به مانند محصولات فرش دستباف را دارا می باشد. پس در صورتی که شما به دنبال یک فرش با حمل آسان هستید بدون شک طرح آماندا که به راحتی داخل یک چمدان می توانید قرار بدهید یک انتخاب ایده آل برای شما می باشد.

از دیگر مزیت به کار رفته شده برای فرش آماندا بافت برجسته به کار رفته شده برای این محصول ماشینی می باشد. همانطور که می دانید فرش های برجسته نسبت به طرح های ساده دارای جذابیت خاص و فوق العاده ای می باشد.

طراحی و نقشه فرش ، برجسته بودن ، چسب آهار ، ریز بافتی به کار رفته شده ، تیره و روشن بودن فرش هنگام نگاه کردن از بالا و پایین تماما ویژگی هایی هست که برای فرش آماندا قرار داده شده است.

همانطور که می دانید هر فرش ممکن است یکی از این ویژگی ها را داشته باشد. ولی فرش آماندا تمامی این ویژگی ها را برای منزل شما همه را با هم دارا می باشد.

.

مزایای فرش طرح آماندا چیست !

✅ طراحی بی نظیر خاص به صورت سنتی و مدرن برای پهن کردن در انواع اتاق خواب
✅ قیمت ایده آل و بسیار مناسب به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه برای خریداران
✅ کیفیت بی نظیر برای خرید شما به دلیل مواد اولیه درجه یک به کار رفته شده
✅ بافت در ابعاد استاندارد 1 در 1.5 / 1.5 در 2.25 / 2 در 3 / 2.5*3.5 / 3*4
✅ بافت در ابعاد 9 و 12 متری به صورت سفارشی و جفت
✅ دارای تیره گی و روشنی هنگام دست کشیدن روی فرش ( همانند فرش های گران ابریشیمی )
✅ قابلیت تا کردن فرش روی هم به مانند محصولات دستباف و جا به جایی فرش آماندا
✅ رنگبندی زیبا و فوق العاده برای بافت فرش با رنگ های زنده و درجه یک
✅ مناسب برای اتاق خواب ، پذیرایی و حتی فرش کودک
✅ دارای دوام و مقاومت بالا و به همین دلیل مناسب برای محیط های پر رفت و آمد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5
شانه
400
تراکم
960
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
پلی استر
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست