فرش طرح برندا قرمز برای اتاق

فرش طرح برندا قرمز برای اتاق یکی از انواع فرش کهنه نما و پر فروش کارخانه می باشد . اندازه هایی که برای محصول فرش اتاق خواب ارائه می شود در ابعاد 50*80 ، 1*1.5 ، 1.5*2.25 ، 2*3 ، 9 و 12 متری که این ابعاد معمول ترین ابعاد فرشی هستند که برای اتاق خواب و پذیرایی به کار می روند .

دارای قرمز به کار رفته شده برای تولید این محصول ، خاص بودن فرش برندا را دو چندان کرده است. اگر به دنبال یک فرش با رنگبندی شاد و نشاط آور هستید بدون شک انتخاب و خرید این محصول برای شما مناسب می باشد.

توجه داشته باشید که فرش برندا کاشان به صورت ریز بافت و به صورت 1200 شانه به بافت و تولید رسیده شده است. ریز بافتی به کار رفته شده برای این محصول باعث شده که نقشه فرش فوق العاده عالی شده و نمایه عالی برای دکور اتاق خواب های شما داشته باشد.

ادامه مطلبShow less
590,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح برندا یک نوع از جدیدترین فرش های کهنه نما  است که به تازگی به بازار عرضه شده است . به طور کلی این محصول از جدیدترین انواع فرش ماشینی موجود در بازار است که استقبال خوبی از آن نیز شده است .

فرش اتاق خواب طرح برندا یک طرح بسیار خاص از فرش های کهنه نما است که خاص افراد خاص است . اگر شما بخواهید یک تابلوی نقاشی زمینه قرمز را در کف اتاق خواب خود داشته باشید ، پیشنهاد ما همین طرح خاص است .

تصویر یک طرح افشان با نقشه ای سنتی با زمینه قرمز اناری، باعث شده است که هنر دوستان و افرادی که به دنبال یک فرش مدرن هستند ، فرش اتاق طرح برندا را انتخاب کنند .

.

مشخصات و ویژگی های فرش برندا قرمز

این طرح کلی حرف برای گفتن دارد و مطمئناً با دیدن آن تحت تأثیر خواهید گرفت . این طرح خاص را هر شرکتی ارائه نمی کند و زر فرش عرضه کننده این محصول بینظیر می باشد.

و شرکت زر فرش آن را برای مشتریان خاص پسند خود تدارک دیده است که استقبال خوبی از آن نیز شده است . از طرح های پر فروش شرکت زر فرش می باشد که قیمت مناسبی هم دارد .

این محصول به صورت تراکم 3600 نما به تولید رسیده شده است و به صورت فوق العاده ریز بافت می باشد. همانطور که میدانید با افزایش شانه و تراکم فرش ، ریز بافتی قالی نیز افزایش پیدا میکند و این محصول دارای ریز نقشی بی نظیری برای خرید شما می باشد.

جنس نخ به کار رفته شده برای تولید این فرش از پلی استر درجه یک به صورت هیت ست شده می باشد. این محصول دارای ویژگی عدم پرزدهی ، همچنین ثبات رنگی و قیمت بسیار مناسب برای خرید شما می باشد.

توجه داشته باشید ، در صورتی که شما به دنبال خرید فرشی خاص و درجه یک هستید بدون شک برای شما خرید محصول برندا ایده آل خواهد بود.

.

مزیت های فرش برندا چیست !

این محصول به مانند فرش های ابریشیمی دارای سایه تیره و روشن هنگام دست کشیدن بر روی فرش می باشد و گویی شما با خرید این محصول یک فرش مانند محصولات دستباف خریداری کرده اید. در صورتی که شما از یک سمت فرش را نگاه کنید تیره و اگر از سمت دیگر آن را نگاه کنید روشن پیدا خواهد بود.

این ویژگی خاص به کار رفته شده برای بافت برندا باعث شده است که دکوراسیون شما دارای جذابیت فوق العاده ای شود. در صورتی که شما هم جزو افراد سخت پسند هستید و به دنبال یک فرش خاص و فوق العاده شیک هستید محصول فرش برندا قرمز می تواند همان گزینه ای باشد که به دنبال آن بوده اید.

در ادامه ویژگی این محصول می توان به نوع بافت این محصول اشاره داشت. نحوه تولید این محصول باعث شده است که این فرش در برابر لغزش بر روی محیط های سرامیکی و گرانیتی مقاوم باشد.

در نتیجه شما با پهن کردن فرش برندا بر روی این محیط ها دیگر نگران لیز خوردن فرش نخواهید بود و می توانید برای مکان های مختلف خانه مثل پذیرایی ، اتاق خواب ها و حتی آشپزخانه استفاده کنید.

.

بررسی فواید فرش ماشینی برندا قرمز

☑️ قیمت فوق العاده مناسب به دلیل عرضه مستفیم فرش برندا از کارخانه و حذف واسطه ها
☑️ طراحی بی نظیر و خاص قرمز به کار رفته شده برای ست کردن با انواع دکوراسیون
☑️ دارای سایه تیره و روشن هنگام نگاه کردن به فرش از بالا و پایین قالی
☑️ کیفیت فوق العاده ایده آل به دلیل مواد اولیه درجه یک به کار رفته شده برای تولید محصول
☑️ به صورت هیت ست شده ، بدون پرزدهی ، بدون حساسیت ، ثبات رنگی ، قیمت ارزان و مناسب
☑️ مناسب برای پهن کردن برای فرش اتاق خواب ، پذیرایی و حتی استفاده به عنوان فرش کودک
☑️ دارای چسب آهار ضد لغزش مناسب برای محیط های با کفپوش گرانیتی و سرامیکی و دیگر محیط ها
☑️ به صورت ریز بافت و ریز نقش دارای تراکم 3600 نما و 1200 شانه
☑️ قابلیت تا کردن فرش به مانند محصولات دستباف کاشان
☑️ ارسال سریع به سراسر کشور از طریق پست و باربری
☑️ بافته شده در ابعاد پادری تا 6 متری و حتی بافت در ابعاد 9 و 12 متری

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5 / 80X50
شانه
1200
تراکم
3600
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
دیگر ویژگی ها
چاپ کلاریس 35-40 رنگ
جنس نخ خاب
پلی استر هیت ست شده درجه یک
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست