فرش ژاکلین ابر و باد اتاق

فرش ژاکلین ابر و باد  اتاق خواب طرح از انواع فرش های 3600 تراکم نما و 1200 شانه به صورت ریز بافت است . فرش اتاق طرح ژاکلین ، 35-40 رنگ به صورت چاپ با کیفیت کلاریس می باشد یعنی در ساختار آن حدود 40 رنگ متنوع و زنده به کار برده شده است . ماشین بافت محصول فرش اتاق خواب با طرح ژاکلین دارای جدیدترین تکنولوژی روز دنیا بوده و با دستگاه کلاریس می باشد .

زیبایی به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت فوق العاده ای خیره کننده می باشد. در صورتی که شما به دنبال یک ست ایده آل برای دکور منزل خود و متحول کردن دکوراسیون خود هستید بدون شک انتخاب این محصول برای شما ایده آل خواهد بود.

در صورتی که قصد خرید یک فرش ایده آل و زیبا را دارید حتما این محصول را از ما تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
590,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش ژاکلین یکی از انواع فرش های اتاق است که از محبوب ترین قالی های فانتزی می باشد. این محصول که از کلکسیون کهنه نما نیز می باشد.  فرش اتاق خواب سه بعدی طرح ژاکلین ، فرشی با طرح شیک و مدرن که جدید می باشد .

برخی دوست دارند که دکوراسیونشان حال و هوای اروپایی داشته باشد و بسیاری از وسایل تزئینی خود را در سبک اروپایی انتخاب می کنند برای همین این نوع فرش انتخابی ایده آل برای اتاق خواب آن هاست .

البته اگر فرش اتاق ژاکلین را انتخاب نمودید به سایر وسایل اتاق خواب دقت کنید که با فرش هماهنگ باشند . این فرش سه بعدی یک طرح خاص اروپای کلاسیک به صورت ابر و باد است .

.

مشخصات و ویژگی های ژاگلین فانتزی

نقشه به کار رفته شده برای این فرش دارای زیبایی ابر و باد می باشد . این طرح می تواند به راحتی سلائق خاص را به خو جلب کند. در صورتی که به دنبال یک فرش با زمین روشن هستید بدون شک طرح ژاگلین برای شما ایده آل خواهد بود.

برای خرید فرش سه بعدی اتاق خواب طرح ژاکلین که یکی از انواع فرش شیک و مدرن است شرکت زر فرش انتخاب ایده آلی است و ما امکان ارسال سریع فرش به درب منزل شما را فراهم نموده ایم .

ریز بافتی به کار رفته شده برای فرش ژاکلین به صورت فوق العاده می باشد و انتخابی ایده آل برای ست فرش با دکوراسیون شما خواهد بود. این محصول به صورت 1200 شانه می باشد که نشان دهنده ریز نقشی فوق العاده محصول تولید شده است.

در صورتی که شما به دنبال خرید محصولی جدید و با کیفیت هستید. بدون شک برای شما خرید محصول ژاکلین که از بهترین مواد اولیه و دستگاه های جدید و به روز دنیا تولید شده است برای شما مناسب خواهد بود.

.

مزیت های فرش شیک ژاکلین چیست !

این محصول دارای نخ پلی استر هیت ست شده درجه یک می باشد. به دلیل جنس نخ با کیفیت به کار رفته شده برای تولید فرش ژاکلین ، از این محصول می توانید برای اتاق خواب های خود و اتاق پذیرایی و مکان های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

جنس نخ به کار رفته شده به دلیل ویژگی هیت ستینگ به کار رفته شده دارای مزیت عدم پرزدهی می باشد. همچنین محصول ژاکلین بدون حساسیت بوده و دارای ثبات رنگی نیز می باشد.

به دلیل بدون حساسیت بودن این محصول شما می توانید از فرش ژاکلین برای محیط های مختلف و حتی فرش کودک نیز استفاده کنید. این محصول بدون آلرژی و پرزدهی بوده و مناسب مکان های مختلف خانه می باشد.

از ویژگی خاص به کار رفته شده بری محصول فرش ماشینی ژاکلین جلوگیری از لغزش فرش می باشد. شما می توانید این کفپوش ماشینی را با خیال راحت بر روی محیط های سرامیکی ، گرانیتی و... قرار بدهید و مشاهده کنید تا حد زیادی از لیز خوردن فرش جلوگیری می شود.

به دلیل ویژگی عدم لغزش فرش بر روی زمین این محصول را انتخابی ایده آل برای اتاق خواب ، پذیرایی ، اتاق کودک و همچنین آشپزخانه قرار داده است. پس اگر طرح این فرش بی نظیر مورد پسند شما قرار داده شده است در خرید آن درنگ نکنید.

.

ویژگی های اصلی محصول ژاکلین

☑️ بافته شده به صورت فوق العاده ریز بافت و ریز نقش برای خرید شما ( 1200 شانه )
☑️ دارای جنس نخ درجه یک سوپربرایت هیت ست شده برای خرید شما
☑️ بدون پرزدهی ، دارای ثبات رنگی ، نرم و دارای دوام بالا
☑️ بافته شده به صورت ساده و بدون برجستگی که زیبایی فرش را دو چندان نیز کرده است
☑️ مناسب برای پهن کردن بر روی محیط های سرامیکی و گرانیتی که لغزنده است. ( قابلیت جلوگیری از لیز خوردن تا میزان بالا )
☑️ قیمت بسیار مناسب فرش ژاکلین به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم از کارخانه
☑️ دارای ویژگی تیره و روشن دیدن فرش از هنگام نگاه کردن فرش از بالا و پایین و دست کشیدن روی فرش  ( مزیتی به ماننده فرش های ابریشیمی دستباف )
☑️ دارای رنگبندی فوق العاده عالی و روشن برای ست کردن با انواع دکوراسیون
☑️ قابلیت تا کردن روی هم به مانند فرش های دستباف و جا به جایی آسان فرش
☑️ ارسال سریع فرش ژاکلین به سراسر کشور از طریق پست و باربرای

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
35-40
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5 / 80X50
شانه
1000
تراکم
3600
ماشین بافت
کلاریس
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
پلی استر هیت ست شده درجه یک
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست