فرش طرح بارانا برای اتاق یاسی و نارنجی

فرش طرح بارانا اتاق از با کیفیت ترین فرش های فانتزی موجود می باشد . ابعادی که برای این محصول در نظر گرفته شده است ابعاد استاندارد و مناسب برای فرش اتاق خواب است . از نظر تعداد رنگ در ساختار و ترکیب رنگ خود ، دارای 35-40 رنگ می باشد .

کیفیت به کار رفته شده برای تولید این محصول فوق العاده ایده آل و با دوام می باشد. به همین دلیل شما می توانید از محصول فرش بارانا در محیط های پر رفت و آمد نیز استفاده کنید.

این محصول به صورت هیت ست شده و با بهترین الیاف با دستگاه کلاریس که با ویژگی چاپ رنگ ثابت و با دوام می باشد به تولید رسیده شده است.

ادامه مطلبShow less
590,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

اگر طرح و نقشه فرش طرح بارانا برای اتاق را از نزدیک اگر ببینید انگشت به دهان خواهید ماند . این طرح فرش زیبا واقعاً باید گفت که فوق العاده است و و زیبایی فرش قادر است دکور منزل شما را متحول کند.

با دیدن فرش اتاق طرح بارانا احساس می کنید که یک نقشه واقعی را در کف اتاق دارید. یک گل درخت کاج زرد که در یک زمینه ی طلایی و تیره قرار گرفته است و همین باعث شده که گل درخت کاج نمایان تر شود و زیبایی خود را بیشتر به رخ بیننده بکشد .

گل درخت کاج موجود در طرح فرش اتاق خواب سه بعدی طرح بارانا یک تاب زیبا خورده است. همچنین نقشه سنتی فانتزی به کار رفته شده برای این نقشه، زیبایی این محصول را بیشتر کرده است .

این محصول با دو رنگ زمینه به تولید رسیده شده است و شما می توانید با توجه به ست دکوراسیونی که دارید و سلیقه ای که دارید این محصول را خریداری کنید.

.

مشخصات و ویژگی های فرش بارانا

با مراجعه به سایت زر فرش خرید اینترنتی فرش اتاق خواب سه بعدی طرح بارانا با جنس نخ خاب پلی استر با کیفیت را به راحتی انجام دهید . این فرش فانتزی با رنگ زمینه ی تیره در ابعاد کوچک تا 6 متری مناسب برای اتاق خواب طراحی شده است .

همچنین ابعاد 6 ، 9 و 12 متری فرش بارانا را می توانید برای فرش پذیرایی و یا حتی فرش آشپزخانه استفاده کنید.

کیفیت به کار رفته شده برای تولید این محصول به صورت فوق العاده ایده آل برای خرید شما می باشد. ما برای تولید فرش بارانا از نخ پلی استر هیت ست شده استفاده کرده ایم که جنس نخ به کار رفته شده دارای دوام و طول عمری بالا نیز برای خرید شما می باشد.

این محصول به صورت تراکم 3600 نما و 1200 شانه می باشد که نشان دهنده ریز بافتی فوق العاده فرش برای خرید شما می باشد. در صورتی که به دنبال یک فرش با کیفیت و ایده آل هستید بدون شک برای شما این محصول بارانا مناسب خواهد بود.

نوع نخ به کار رفته شده برای تولید محوصل بارانا به مانند فرش های ابریشیمی می باشد. کیفیت کار به این صورت است که فرش از یک سمت به صورت تیره تر و از سمت دیگر به صورت روشن تر پیدا است.

.

مزیت های فرش ماشینی بارانا چیست !

این محصول به صورت ریز بافت و ریز نقش به تولید رسیده شده است. به همین دلیل دارای طول عمری بالا برای خرید شما می باشد. در صورتی که قصد خرید یک فرش ریز نقش و با کیفیت را دارید بدون شک محصول بارانا برای خرید شما ایده آل می باشد.

توجه داشته باشید ، به دلیل نوع بافت به کار رفته شده برای تولید این فرش ، همچنین به دلیل جنس نخ به کار رفته شده ، این محصول دارای طول عمری بالا و همچنین قابلیت تا شدن برای خرید شما می باشد.

ویژگی تا شدن فرش این مزیت را برای شما به همراه دارد که شما می توانید این فرش را به راحتی جابجا کنید. همچنین جا به جایی آسان فرش شست و شوی آن را نیز آسانتر کرده است.

طرح و نقشه به کار رفته شده برای تولید این محصول فوق العاده جذاب و خاص برای خرید شما می باشد. در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش ایده آل هستید هم اکنون فرش بارانا را در ابعاد مورد نظرتان به سبد خرید اضافه کنید.

.

مزیت های فرش طرح بارانا چیست !

☑️ به صورت هیت ست شده بدون پرزدهی ، بدون حساسیت ، ثبات رنگی
☑️ قیمت بسیار مناسب و ارزان برای خرید به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه
☑️ به صورت ریز بافت و 1200 شانه ( تراکم 3600 نما )
☑️ طراحی زیبا و بی نظیر برای پهن کردن در بخش های مختلف خانه
☑️ مناسب باری اتاق خواب و پذیرایی و حتی فرش کودک
☑️ کیفیت فوق العاده بالا ، با دوام و ماندگار
☑️ دارای ویژگی سایه تیره و روشن هنگام نگاه کردن به فرش از بالا و پایین
☑️ قابلیت تا کردن فرش و حمل آن به مانند محصولات دستباف
☑️ بافته شده به صورت برجسته که زیبایی فرش را دو چندان کرده است

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5 / 80X50
شانه
42 رچ نما
تراکم
3000 نما
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
پلی استر درجه یک هیت ست شده
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست