فرش طرح فرنگ 700 شانه ماشینی

فرش طرح فرنگ ماشینی 700 شانه یکی از زیبا ترین فرش های مجموعه ی زر فرش می باشد و این زیبایی به علت تلفیقی بودن این فرش است. اگر به دنبال کیفیت و کارایی در کنار هم هستید پیشنهاد ما شما فرش طرح فرنگ می باشد. چراکه با قیمتی مناسب و کیفیتی مطلوب می توانید از کفپوشی مطمئن برای منزل خود بهره مند شوید.

محصول فرش فرنگ از نقشه های بسیار محبوب فروشگاه زر فرش کاشان می باشد که در دو زمینه کرم و سرمه ای به تولید و بافت رسیده شده است ، در صورتی که شما قصد خرید فرش 700 شانه با کیفیت را پیدا کرده اید بدون شک برای شما طرح فرنگ انتخابی ایده آل خواهد بود.

محصول فرش ماشینی فرنگ با نخ آکریلیک هیت ست شده به تولید و بافت رسیده شده است و از طول عمری بالا برخوردار است.

ادامه مطلبShow less
5,900,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح فرنگ همانند بسیاری از طرح های شرکت زر فرش تلفیقی است و چشم بیننده را به حیرت وا می دارد. این فرش از جمله فرشهای بسیار زیبا و شکیل شرکت زر فرش می باشد که همخوانی بالایی با سلیقه ی شما مشتریان عزیز دارد.

نخ های این فرش هیت ست شده می باشند تا در برابر پرزدهی مقاوم باشند و کمترین میزان پرز دهی را داشته باشند. فناوری هیت ست شدن به فرش این قابلیت را می دهد که حساسیت زا نباشد وهمچنین در برابر گرما نیز مقاوم باشد.

اگر به دنبال خرید فرش ارزان نیز می باشید پیشنهاد میکنیم محصولات فرش تخفیفی ما را نیز مشاهده کنید.

.

قیمت و خرید فرش 700 شانه ماشینی طرح فرنگ

این فرش در ابعاد 6 ، 9 و 12 متری بافته و تولید می شود. بسته به ابعاد فرش قیمت آن متفاوت و منطقی است. فرش طرح فرنگ شرکت مناسب برای تمامی اقشار است و قیمت تمام شده ی آن به علت عرضه ی مستقیم از کارخانه بسیار مناسب می باشد.

این نوید را به خریداران محترم می دهیم که شرکت زر فرش در هر کجای ایران که باشید این فرش را برای شما به طور رایگان ارسال می کند.جنس نخ فرش ماشینی طرح فرنگ اکریلیک می باشد که این فرش را در برابر فشار مقاوم می کند.

فرش های اکریلیک در برابر پا خوردگی بسیار مقاوم هستند و بعد از فشار آمدن و حالت خوابیده گرفتن دوباره به حالت اول خود بر می گردند.

بازدیدکنندگان فروشگاه فرش ماشینی 700 شانه طرح آرزو را نیز پسندیده اند.

.

ویژگی های فرش 700 شانه فرنگ

در طراحی فرش 700 شانه فرنگ از طرح های اصیل ایرانی استفاده شده است. این طرح ها در کنار هم جلوه ی ویژه ای به فرش بخشیده است.

در این فرش ما ترنج زیبایی را در بوم و مرکز فرش می بینیم. همچنین طرح های اسلیمی را در لبه های حوض که بوم را از لچکی های کنار جدا کرده می بینیم که با رنگ و طراحی بی نظیرش زیبایی فرش را دو چندان کرده است.

در دو طرف لچکی ها نیز طرح گلهای طبیعی را میبینیم که از نقشه های اصیل دسته بندی طرح فرنگ گرفته شده است. لازم به ذکر است که در دسته بندی طرح فرنگ از گل های طبیعی مانند گل رز به رنگ های روشن همانند آبی و زرد و صورتی استفاده می شود.

در چهار طرف حاشیه ی این فرش نیز از طرح های گلدانی استفاده شده وما در گوشه های این فرش گلدان های زیبایی را می بینیم.

در آخر اینکه این فرش همانطور که گفته شد از نقشه های تلفیقی استفاده می کند که با ذوق طراح در کنار هم به زیبایی به کار برده شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2550
ماشین بافت
شونهر
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
an farang
نظرات(1)
رتبه‌بندی کلی
5
1 نظرات
کیفیت
(5)
طراحی
(5)
ارزش خرید
(5)
میزان تراکم
(5)
سلام، بی زحمت ارتفاع نخ خاب را نیز بنوسید. زخامت می تواند زمینه بهتر انتخاب را فراهم کنند
پاسخ : فرش ضخیم و نرم بوده و ارتفاع نخ خاب ۹ میل می‌باشد.

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست