فرش طرح سگ پاپی آبی کودک ماشینی

محصول فرش کودک ماشینی طرح سگ پاپی آبی از کفپوش های عرضه شده فروشگاه در سال 1402 می باشد. شما می توانید برای خرید فرش کودک ماشینی از این محصول خریداری کنید.

توجه داشته باشید که قیمت فرش کودک طرح سگ پاپی بسیار عالی بوده و به صورت 400 شانه و تراکم 1800 بافته شده است. همچنین از این فرش می توانید برای اتاق خواب نوزاد خود استفاده کنید و انتخابی مناسب برای فرزند دختر و پسر شما نیز می باشد.

این محصول به وسیله نخ آکریلیک هیت ست شده به تولید رسیده شده است و دارای بالاترین درجه کیفی برای خرید شما خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
390,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

از جدیدترین فرش های کودک عرضه شده در بازار که در مدت زمانی بسیار کوتاه توانسته است رکورد فروش خود را بزند فرش کودک ماشینی طرح سگ پاپی آبی می باشد که دارای طرحی بسیار جذاب و نوین می باشد.

این فرش کودک دارای طراحی نقشه های شاد ترک و کودکانه بر روی آن می باشد و به همین دلیل مناسب برای استفاده در اتاق خواب کودک پسر و یا دختر شما خواهد بود .

شما می توانید با استفاده و انتخاب یک فرش کودک مناسب برای اتاق خواب خود جنب و جوش بالاتری را به کودک خود ارائه بدهید. طراحی به کار رفته شده بر روی فرش کودک سگ پاپی آبی باعث شده است که نشاط کودک شما افزایش یافته و فعالیت های گروهی کودک نیز بالا برود.

این محصول به دلیل تراکم 1800 به کار رفته شده برای تولید آن از ریز بافتی فوق العاده ای برخوردار می باشد و از کیفیتی به مانند فرش 1200 شانه برخوردار می باشد.

.

مشخصات ، قیمت و خرید فرش کودک طرح سگ پاپی آبی

از دیگر ویژگی به کار رفته شده برای این فرش مدرن کودک می توان به تعداد شانه آن که به صورت 400 شانه می باشد اشاره داشت. این تعداد شانه بر روی یک فرش کودک باعث میگردد که فرش دارای ضخامت و عمری طولانی بوده و از خواب مناسب برای بازی کودکان بر روی آن باشد.

از این فرش کودک برای اتاق نوزاد خود نیز می توانید استفاده کنید. زیراکه فرش نوزاد طرح پاپی آبی از طرحی برخوردار بوده که دارای محدودیت سنی نمی باشد و از نوزاد تا کودک 12 ساله می تواند از این فرش به عنوان یک کفپوش زیبای اتاق استفاده نماید.

فرش کودک طرح پاپی توانسته است در کنار فرش کودک باب اسفنجی دارای فروشی بسیار بالا و محبوبیتی فوق العاده باشد.

از دیگر مشخصه های این فرش می توان به جنس نخ خاب به کار رفته شده در فرش پاپی آبی اشاره داشت. این محصول با جنس پلی پروپیلن بوده و جنس تار و پود این قالی کودک نیز از پنبه می باشد و به همین دلیل این کفپوش از نرمی فوق العاده ای برخوردار می باشد.

.

ویژگی فرش کودک طرح سگ پاپی آبی

محصول فرش مدرن کودک ماشینی طرح سگ پاپی دارای 8 رنگ به کار رفته شده برای بافت می باشد. به همین دلیل طراحی بافته شده بر روی این قالی بسیار با کیفیت بوده و طرح و نقشه آن خیلی زود می تواند کودک شما را برای بازی کردن بر روی آن و انجام فعالیت های گروهی با دیگر کودکان جذب نماید.

در صورتی که شما می خواهید یک فرش ماشینی کودک برای منزل و کودک خود خریداری کنید. از موضوعات مهم برای انتخاب ، رنگبندی به کار رفته شده ، قیمت ، کیفیت و رده سنی آن می باشد که این فرش کودک توانسته است تمامی موارد روبرو را داشته باشد.

توجه داشته باشید که قیمت فرش کودک طرح پاپی با توجه به قرار گیری در جشنواره فروش بسیار ارزان بوده و دارای بهترین کیفیت و قیمت است.

در صورتی که خرید محصولات کفپوش نوزاد و کودک شما و هر کدام از شاخه های فرش ماشینی بالاتر از یک میلیون تومان برود ، ارسال قالی برای شما رایگان حساب شده و قابلیت پرداخت و خرید وجه با بیعانه برای شما فراهم خواهد شد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
شانه
400
تراکم
1800
ابعاد
مستطیل
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
اکریلیک و پروپلين هیت ست شده
کد محصول
rz dog
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست