فرش طرح سرامیک پتینه ترک

محصول فرش ترک ماشینی طرح سرامیک پتینه از جدیدترین کفپوش های عرضه شده توسط فروشگاه می باشد. این محصول فرش ترک به صورت 700 شانه با دستگاه شونهر به تولید رسیده است و دارای قیمتی بسیار مناسب بوده و دارای تراکم 2100 می باشد.

در صورتی که به دنبال یک فرش با طرح مدرن و شیک هستید این قالی به صورت ایرانی طرح سرامیک ترک بوده و ارزان می باشد. قیمت این محصول به دلیل عرضه مستقیم از کارخانه بسیار ایده آل و مناسب برای خرید شما می باشد.

ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید فرش طرح سرامیک به صورت فوق العاده می باشد. این ریز بافتی باعث شده است که نقش و طرح این محصول به صورت خارق العاده ای خیره کننده شود.

ادامه مطلبShow less
870,000 تومان بدون مالیات
رنگ
  • آبی
  • صورتی
  • نسکافه ای
اندازه
توضیحات

از ویژگی های این فرش ترک طرح سرامیک پتینه می توان به قیمت بسیار ارزان و مناسب آن به علت عرضه مستقیمی که از کارخانه دارا می باشد اشاره داشت. در صورتی که به دنبال یک فرش مدرن جدید با طراحی جذاب هستید.

پیشنهاد ما خرید محصولات جدید فرش طرح ترک می باشد که فرش طرح سرامیک از محبوبترین و پر فروشترین طرح های ترک می باشد.

از ویگی های فرش ترک طرح پتینه سرامیک می توان به طراحی بسیار خاص آن اشاره داشت. زمانی که این فرش را شما بر روی دکوراسیون منزل خود پهن کنید ، متوجه خواهید شد که دکور خانه شما از آنچه که است بسیار زیباتر و جذابتر شده است.

.

قیمت و خرید فرش ترک ماشینی طرح سیلک پتینه

فرش ماشینی ترک طرح سرامیک به صورت 700 شانه تولید شده است و دارای تراکم 2100 می باشد. ماشین بافت این فرش از آخرین تکنولوژی روز دنیا برخوردار بوده و به وسیله دستگاه شونهر آلمان به تولید رسیده است.

رنگبندی این فرش به صورت نسکافه ای ، آبی و صورتی می باشد. به همین دلیل می تواند در نخستین نگاه نظر هر مشکل و سخت پسندی را به خود جلب کند. شما می توانید از این رنگبندی های قرار داده شده محصول مورد نظرتان را خریداری کنید.

پس در صورتی که به دنبال یک طرح خاص در فرش های ایرانی هستید به شما خرید فرش ماشینی ترک طرح سرامیک را حتما پیشنهاد میکنیم.

جنس نخ خاب استفاده شده برای این کفپوش به صورت صد در صد آکریلیک هیت ست شده می باشد. به همین دلیل فرش دارای پرزدهی نبوده و بدون حساسیت می باشد و به همین دلیل دارای عمری طولانی نیز می باشد.

.

ویژگی فرش ترک طرح سرامیک

در ادامه ویژگی های این فرش می توان به طراحی مدرن آن اشاره داشت که این فرش را انتخابی بسیار مناسب برای دکور خانه های تازه ساز و تازه عروس و داماد ها قرار داده است و شما می توانید این فرش را با قیمتی بسیار ارزان و مناسب خریداری کنید.

زیراکه ما عرضه کننده محصولات فرش ترک از کارخانه برای شما هستیم.

تعداد رنگ های به کار رفته شده برای فرش ترک طرح پتینه سرامیک به صورت 8 رنگ بوده و به همین دلیل از کیفیت و طرح و نقشه ای زیبا و دیدنی برخوردار می باشد. در طراحی به کار رفته شده سرامیکی آن از رنگبندی سفید و نسکافه ای استفاده شده است.

رنگبندی خاص به کار رفته شده برای این محصول باعث هر چه خاصتر و لاکچری تر شدن این فرش ماشینی شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5 / 3X4
شانه
700
تراکم
2100
ماشین بافت
شونهر
ابعاد
مستطیل
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
کد محصول
an seramic
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست