فرش بره ناقلا بچه کودک

فرش کودک طرح بچه بره ناقلا از محصولات جدید کارخانه می باشد که هم برای کودکان دختر مناسب خواهد بود هم برای کودکان پسر مناسب است. طراحی به کار رفته شده برای بافت این فرش کودک برگرفته از انیمیشن بسیار محبوب بره های ناقلا می باشد.

نقشه بافته شده بر روی این فرش کودک بچه بره ناقلا می باشد که به خوبی به صورت شاد برای کودکان نوزاد تا 15 سال طراحی و بافته شده است.

زیبایی طراحی به کار رفته شده برای این فرش کودک بسیار بالا بوده و به همین دلیل این محصول از کیفیتی ایده آل و مناسب نیز برخوردار است. شما می توانید محصول فرش کودک با طرح بچه بره ناقلا را به صورت مستقیم از کارخانه با کیفیتی ایده آل خریداری کنید.

رنگبندی به کار رفته شده برای طراحی این فرش صورت شاد می باشد. به همین دلیل این فرش به نشاط کودک شما اضافه کرده و کودک شما بر روی این کفپوش ماشینی ساعت های طولانی تری را به بازی کردن خواهند پرداخت.

ادامه مطلبShow less
290,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش کودک طرح بچه بره ناقلا به صورت درجه یک می باشد و دارای تراکم 1000 بوده و به صورت 500 شانه به بازار عرضه شده است. این محصول که به صورت درجه یک بوده و از قیمتی ارزان و مناسب نیز برخوردار است.

به صورت نرم و لطیف بوده و کودک شما بر روی این فرش احساس راحتی و نشاط کرده و می تواند ساعت های طولانی ای را بر روی فرش به بازی و نشاط بپردازد.

فرش کودک طرح بچه بره های ناقلا به دلیل محبوب بودن انیمیشنی که به تولید رسیده است. توانسته است خیلی سریع به فروش بالایی دست پیدا کرده و جزو محصولات پر فروش سایت زر فرش کاشان قرار داده بشود.

.

مزیت فرش بره ناقلا برای اتاق کودک

توجه داشته باشید که فرش کودک برهه های ناقلای کاشان به صورت درجه یک می باشد. طراحی به کار رفته شده برای این محصول برگرفته از شخصی بچه در کارتون بره های ناقلا می باشد. به همین دلیل این کفپوش کودکانه انتخابی ایده آل برای کودکان پسر و دختر نوزاد تا 15 سال می باشد.

از دیگر ویژگی به کار رفته شده برای تولید این فرش می توان به دستگاه ماشین بافت فرش بره های ناقلا اشاره داشت. این محصول به وسیله جدیدترین دستگاه های روز دنیا به تولید رسیده و دارای کیفیتی ایده آل می باشد.

به صورتی که قادر است تا سال های سال مهمان خانه های شما باشد.

محصول فرش کودک طرح بچه بره ناقلا دارای رنگبندی متنوعی بوده و شما در صورتی که قصد ست فرش با دکور را پیدا کرده اید. بدون شک این محصول که قادر است با تمامی دکور های خانه از جمله پرده و تخته خواب ست شود انتخاب مناسبی خواهد بود.

.

مشخصات و ویژگی های فرش کودک طرح بچه ناقلا چیست !

طراحی به کار رفته شده برای برای فرش بره های ناقلا به صورت بی نظیر و به صورت شاد می باشد. علاوه بر طراحی زیبای به کار رفته شده برای این فرش دارای بهترین الیاف درجه یک به کار رفته شده به صورت هیت ست شده و درجه یک می باشد.

پس شما می توانید این محصول فرش کودک دختر و پسر را به صورت مستقیم از کارخانه و با خیالی راحت خریداری کنید.

در ادامه ویژگی های خرید فرش اتاق خواب با طرح بچه بره ناقلا باید گفت که این محصول دارای بودن نخ هیت ست شده است. برای تولید آن دارای ویژگی های مختلفی همچون عدم پرزدهی و بدون حساسیت بودن نیز می باشد.( که این موضوع باعث شده است که این فرش برای شما یک انتخاب بی نظیر باشد ).

در صورتی که به دنبال خرید این فرش ماشینی بچه کودک و همچنین دیگر ویژگی های این محصول هستید در ادامه توضیحات این محصول همراه ما باشید.

توجه داشته باشید که کارخانه زر فرش کاشان عرضه کننده محصولات فرش اتاق خواب برای کودک با بالاترین درجه کیفی و تضمین بهترین قیمت و کیفیت می باشد و این محصول فرش ماشینی از جدیدترین مدل فرش 1402 برای خرید شما می باشد.

.

قیمت و خرید فرش کودک ماشینی بچه ناقلا

این فرش درجه یک کاشان دارای قیمتی بسیار مناسب و ارزان نیز می باشد. علت این موضوع عرضه مستقیم فرش ماشینی کاشان از کارخانه برای خریداران عزیز می باشد. شما می توانید این محصول را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کرده و درب منزل با قیمت کارخانه تحویل بگیرید.

در صورتی که قصد خرید فرش ماشینی کودک طرح بچه بره ناقلا را پیدا کرده اید. می توانید به آسانی این محصول را در ابعاد استاندارد قرار داده شده به سبد خرید خود اضافه کرده و در نهایت خرید خود را بعد از پر کردن مشخصات خود برای خرید این فرش اتاق خواب بچه نهایی کنید.

بعد از نهایی شدن مشخصات شما برای خرید این محصول کودک تیم پشتیبانی سایت با شما تماس می گیرد. با تایید نهایی توسط شما فرش طرح بچه ناقلا آماده سازی شده و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال می گردد.

در صورتی که برای خرید این محصول هر گونه سوال و یا پرسشی دارید تیم پشتیبانی سایت همواره پاسخ گوی سوالات شما خواهد بود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
جنس نخ خاب
پلی پرو پیلن هیت ست شده
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
290,000 تومان

از محصولات محبوب فرش اتاق کودک محصول فرش طرح سگهای نگهبان می باشد. همونطور که مشخص هست سگهای نگهبان از کارتون پر طرفدار کودکان در سال های اخیر بوده و به همین دلیل و طبق درخواست های شما فرش با طرح سگهای نگهبان نیز برای شما آماده شده و به بافت رسیده شده است.

محصول جدید فرش کودک سگ های گهان دارای طراحی و رنگبندی بی نظیری می باشد. همانطور که میدانید استفاده از رنگبندی شاد و با وضوح بالا برای فعالیت کودک شما دارای تاثیر مستقیم می باشد و این فرش به خوبی می تواند نیاز شما برای یک فرش ایده آل بر طرف کرده باشد.

محصول فرش اتاق کودک سگ های نگهبان به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 به تولید و بافت رسیده شده است. این محصول به دلیل ریز بافتی به کار رفته شده دارای وضوح و کیفیت نقشه فوق العاده ای برای خرید شما می باشد.

1,100,000 تومان

فرش ماشینی کودک طرح کیتی و برج ایفل محصولی جدید فرش کودک و خاص می باشد که با رنگبندی صورتی به تولید رسیده و در صورتی که شما به دنبال خرید فرش کودک دخترانه هستید بدون شک برای شما انتخاب و خرید این محصول فرش کاشان یک انتخابی بسیار مناسب و ایده آل خواهد بود.

شما می توانید محصول فرش کودک برج ایفل و کیتی را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان به صورت مستقیم از کارخانه خریداری کنید ، توجه داشته باشید که فرش کودک صورتی کیتی دارای رنگبندی شاد و دخترانه می باشد و رنگبندی به کار رفته شده برای این فرش به گونه ای است که می تواند خیلی راحت نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب کند.

این محصول فرش کودکانه کاشان علاوه بر اینکه طراحی به کار رفته شده در آن زیبا و خاص می باشد ، کیفیت به کار رفته شده برای این محصول نیز ایده آل و مناسب برای خرید شما خواهد بود و شما می توانید این فرش کاشان را  از کارخانه خریداری کنید.

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست