فرش طرح فیل قهوه ای کودک ماشینی

محصول جدید سال 1402 برای اتاق کودک می باشد که فرش طرح فیل قهوه ای کودک توانسته است خیلی زود به محبوبیت و فروش بالایی دست پیدا کند. این فرش کودک به صورت 500 شانه و دارای تراکم 1000 می باشد.

این فرش کودکانه انتخابی ایده آل برای اتاق خواب کودک پسر ، دختر و نوزاد مورد استفاده می باشد. همچنین قیمت فرش مدرن کودک طرح فیل قهوه ای بسیار مناسب و ارزان برای خرید و سفارش شما خواهد بود.

قیمت قرار داده شده برای فرش کودکانه فیل قهوه ای بسیار مناسب و ارزان می باشد. علت قیمت ارزان این محصول عرضه مستقیم محصولات از کارخانه و حذف واسطه ها برای خرید شما می باشد.

ادامه مطلبShow less
290,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

از کالاهای جدید عرضه شده توسط فروشگاه فرش ماشینی طرح فیل قهوه ای می باشد. انتخابی عالی برای پهن کردن در دکور اتاق فرزند پسر و دختر شما می باشد.

طراحی خاص این فرش کودک که از طرح های با رنگ روشن ترک سرچشمه گرفته است. باعث شده است که این فرش هم برای فرزند دختر شما و هم برای فرزند پسر شما انتخابی ایده آل و عالی باشد.

در صورتی که شما به دنبال یک کفپوش جدید برای منزل خود هستید و میخواهید این فرش ماشینی را در اتاق خواب کودک خود پهن کنید. از انتخاب های مناسب برای شما فرش کودک ماشینی طرح فیل قهوه ای می باشد.

محصول فرش کودکانه فیل قهوه ای دارای مزیت های متعددی برای خرید می باشد. در ادامه ویژگی های انتخاب این قالی را برای خانه شما بیان خواهیم کرد.

.

مشخصات ، قیمت و خرید فرش کودک ماشینی طرح فیل قهوه ای

از مشخصه های این فرش می توان به ویژگی 500 شانه بودن و تراکم 1000 این قالی اشاره داشت. که باعث شده است این فرش مدرن کودک دارای نرمی بسیار مناسبی برای بازی های کودکانه فرزند شما باشد.

ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید این محصول بی نظیر بوده و به مانند محصولات فرش 700 شانه تولید شده است.

انتخاب یک فرش کودک با طراحی شاد و مدرن می تواند باعث شود که کودک شما ساعت بیشتری را به بازی کردن بپردازد. فعالیت های گروهی و اجتماعی فرزند شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

در صورتی که به دنبال خرید فرش فیل کودک مناسب هستید ، پیشنهاد ما به شما خرید این قالی کودک با طراحی فیل قهوه ای خواهد بود.

در ادامه مشخصات این کفپوش باید گفت که تعداد رنگبندی های به کار رفته شده برای بافت فرش به صورت 8 رنگ می باشد. به همین دلیل فرش کودک طرح فیل دارای شفافیت نقشه و طرح بسیار خیره کننده ای برای دکور اتاق کودک و فرزند شما خواهد بود.

از فرش طرح فیل برای نوزاد و کودک خود نیز می توانید استفاده کنید. زیراکه این فرش دارای محدودیت سنی نبوده و مناسب برای تمامی گروه سنی از نوزاد تا 12 سال می باشد و حتی می توانید برای کودکان با سن بالاتر خود نیز این فرش را خریداری کنید.

ویژگی فرش کودک مدرن طرح فیل قهوه ای

قالی نوزاد طرح فیل قهوه ای به وسیله دستگاه شونهر آلمان به تولید رسیده است و به همین خاطر بافت های صورت گرفته برای تولید فرش بسیار محکم می باشد و در اثر پا خوردن و رفت و آمد زیاد از بین نخواهد رفت.

جنس به کار رفته شده برای نخ خواب فرش ماشینی نوجوان طرح فیل قهوه ای به صورت پلی پروپیلن بوده و برای بافت تار و پود این قالی از پنبه استفاده شده است که باعث افزایش لطافت بیشتر کفپوش مد نظر برای اتاق خواب فرزند شما قرار گرفته است.

پیشنهاد محصول : نا گفته نماند محبوبیت این فرش به اندازه فرش کودک تام و جری بوده و بسیار پر طرفدار است.

در صورتی که دنبال یک کفپوش با قیمت مناسب فرش کودک هستید. می توانید از طریق فروشگاه زر فرش برای خرید این محصول و ارتباط گرفتن با واحد پشتیبانی اقدام نمایید.

توجه داشته باشید که محصولات فروشگاه دارای بهترین درجه کیفی بوده و با کیفیت عالی ارائه میشود. در صورتی که خرید های شما بالای سه میلیون تومان باشد از ارسال رایگان نیز بهرمند خواهید شد.

محصول فرش مدرن کودک طرح فیل دارای سایزبندی های 2X3 ، 1.5X2.25 ، 1X1.5 می باشد. شما می توانید با انتخاب هر سایز قیمت نهایی آن را مشاهده کنید و در نهایت اقدام به سفارش کفپوش مد نظرتان برای اتاق خواب کودک خود کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5
شانه
500
تراکم
1000
ماشین بافت
شونهر
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
پلی پروپیلن
کد محصول
AN 5018
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست