فرش ترک طرح ویکتوریا

یک نوع از فرش های ترک 700 شانه را اگر بخواهیم معرفی کنیم ، فرش طرح ویکتوریا می باشد . فرش ترک با نقش و طرح ویکتوریا 700 شانه می باشد و 8 رنگ است و واقعاً برخلاف برخی از انواع فرش ترک ، 8 رنگ آن مشهود می باشد .

نقشه و طراحی به کار رفته شده برای این محصول به صورت فوق العاده ایده آل و با رنگبندی لایت و روشن می باشد. رنگبندی به کار رفته شده برای فرش ویکتوریا انتخابی ایده آل برای دکوراسیون های مدرن و جدید می باشد.

در صورتی که قصد خرید فرش 700 شانه با طرح جدید و مدرن به صورت با کیفیت پیدا کرده اید. بدون شک برای شما طرح ویکتوریا انتخابی ایده آل می باشد.

ادامه مطلبShow less
950,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

اگر بخواهیم راجع به فرش ترک طرح ویکتوریا چیزی بگوییم به این صورت توضیح خواهیم داد. گاهی دوست دارید یک فرش ترک بخرید و دل هم از فرش های ایرانی نمی کنید و طرح های ایرانی را دوست دارید.

در این زمان فرش ترک طرح ویکتوریا می تواند شما را به خواسته تان برساند . فرش های ترک نرمی و لطافت خاص خود را دارند و رنگ های آن ها هم روشن است ولی فرش های ایرانی شلوغ تر هستند و پر رنگ و نقش و نگارتر .

اگر فرش حوض نقره ایرانی را ببینید متوجه خواهید شد که بسیار شبیه به فرش ترک طرح ویکتوریا می باشد . منتها فرش ترک رنگ های روشن تر و نزدیک بهمی دارد .

پس اگر می خواهید یک فرش متفاوت با طرح ایرانی ولی در غالب فرش ترک بخرید. خرید فرش ترک طرح ویکتوریا ، انتخابی مناسب است . یک فرش با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و ارسال کاملاً رایگان .

.

مشخصات و ویژگی های فرش ویکتوریا ترک کاشان

محصول فرش ویکتوریا به وسیله بهترین مواد اولیه که از جنس نخ ترک می باشد به تولید و بافت رسیده شده است. به همین دلیل این محصول از دوامی بالا برخوردار بوده و کیفیت این محصول به صورت فوق العاده بالا برای خرید شما می باشد.

توجه داشته باشید که فروشگاه زر فرش کاشان عرضه کننده جدیدترین محصولات می باشد. شما می توانید این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب و ارزان از کارخانه به دلیل حذف واسطه ها تهیه کنید.

این محصول بدون هیچگونه حساسیت و پرز دهی و همچنین با ثبات رنگی می باشد. به همین دلیل از این محصول می توانید در مکان های مختلف خانه خود از جمله اتاق خواب ها ، اتاق کودک و همچنین پذیرایی استفاده کنید.

طراحی مدرنیته به کار رفته شده برای محصول فرش ویکتوریا باعث شده است که این فرش زیبایی فوق العاده ای را به خود بگیرد. همچنین این محصول به صورت گل برجسته به تولید و بافت رسیده است .

برجستگی به کار رفته شده برای این فرش خاص بودن آن را نیز دو چندان کرده است.

.

مزیت های فرش ماشینی ویکتوریا چیست !

در صورتی که قصد خرید فرش ویکتوریا ترک را پیدا کرده اید. از ویژگی های این محصول می توان به مواد اولیه درجه استفاده شده اشاره داشت. این محصول با بهترین مواد اولیه به صورت برجسته به تولید رسیده شده است.

جنس نخ به کار رفته شده برای تولید فرش ویکتوریا از آکریلیک هیت ست شده می باشد. جنس نخ آکریلیک دارای قابلیت برگشت پزیری عالی ای بوده و همچنین دارای دوام و طول عمر بالایی برای خرید شما می باشد.

همچنین به دلیل استفاده از مواد اولیه درجه یک برای تولید این محصول شما می توانید فرش ویکتوریا را به تعداد باری که می خواهید شست و شو بدهید.

طرح و نقشه به کار رفته شده برای فرش ویکتوریا به صورت خاص و ایده آل می باشد و خیلی سریع می تواند نظر هر مشکل پسندی را به خود جلب نماید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
6 ، 9 ، 12
شانه
700
تراکم
2100
ماشین بافت
شونهر
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ تار و پود
پنبه
جنس نخ خاب
صد در صد آکریلیک هیت ست شده
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
2,940,000 تومان

فرش ماشینی ترک از جدیدترین فرش های ماشینی موجود در بازار است و فرش ترک طرح مهناز خود از جدیدترین طرح های فرش ترک می باشد . فرش ترک طرح مهناز 700 شانه ی تراکم 2100 است . یک فرش 8 رنگ شیک و خاص می باشد .

2,940,000 تومان

یک نوع از فرش های 700 شانه تراکم 2100 ، فرش ترک طرح فیروزه است که از انواع فرش 8 رنگ به شمار می رود . ماشین بافت فرش ترک طرح فیروزه شونهر آلمان است و کیفیتش درجه یک ممتاز است و از فرش های ضمانت دار می باشد .

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست