فرش طرح میوه سه بعدی کاشان

فرش طرح میوه سه بعدی کاشان محصولی جدید ، خاص و درجه یک می باشد. که عموما از این فرش کاشان برای آشپزخانه استفاده میشود ، طرح میوه به کار رفته شده دارای ویژگی سه بعدی بودن بوده و دارای بافتی زیبا و خاص می باشد.

میوه به کار رفته شده برای طراحی این محصول توت فرنگی می باشد و دارای رنگبندی خاص و زیبایی است. این فرش قادر است دکوراسیون منزل شما را به زیبایی هر چه تمامتر تغییر دهد.

توجه داشته باشید که فرش میوه سه بعدی به صورت ریز بافت و ریز نقش به تولید رسیده است و به همین دلیل از کیفیتی فوق العاده بالا برخوردار است.

توجه داشته باشید که فرش سه بعدی میوه توت فرنگی کاشان به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 به تولید و بافت رسیده است. دستگاه به کار رفته شده برای تولید این محصول دارای تکنولوژی روز دنیا برای تولید این محصول فرش فانتزی کاشان می باشد.

ادامه مطلبShow less
190,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش طرح میوه سه بعدی کاشان به صورت خاص و زیبا طراحی شده است و توانسته است از نقشه های بسیار محبوب و پر فروش کاشان نیز باشد. این محصول کاشان دارای بهترین بافت به کار رفته شده می باشد و از پشت فرش نیز می توانید ریز بافتی این محصول کاشان را مشاهده کنید.

فرش میوه مناسب برای استفاده جهت آشپزخانه و حتی فرش اتاق خواب می باشد ، رنگبندی به کار رفته شده برای این محصول به صورت شاد و جذاب می باشد و شما می توانید از این محصول استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این محصول به صورت ریز بافت و 500 شانه به تولید رسیده شده است و همچنین دارای تراکم 1000 برای خرید شما می باشد ( ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید این محصول باعث شده است که نقشه به کار رفته شده به زیبایی هر چه تمامتر پیاده سازی شود ) .

.

مزیت فرش طرح میوه آشپزخانه

گفتنی است محصول فرش سه بعدی میوه به دلیل سه بعدی بودن دارای عمق در طراحی می باشد و به همین دلیل قادر است دکوراسیون خانه شما را زیباتر خاصتر و جذابتر کند ، پس از انتخاب این محصول برای فرش آشپزخانه خود درنگ نکنید.

این محصول به صورت این هیت شده به تولید و بافت رسیده شده است و به همین دلیل این محصول دارای بالاترین درجه کیفی بوده و بدون پرزدهی و همچنین بدون هیچگونه حساسیت می باشد ( همانطور که مشخص است بدون حساسیت بودن فرش برای کودک شما دارای اهمیت بالایی می باشد و باید قالی بچه به صورت بدون حساسیت با نخ هیت ست شده به تولید رسیده شده باشد . )

فرش طرح میوه دارای ابعاد مختلفی می باشد و شما می توانید این محصول را در ابعاد استاندارد آن به صورت 1 در 1.5 ، 1.5 در 2.20 و همچنین 2 در 2.90 خریداری کنید ، ( سه ابعاد قرار داده شده جزو ابعاد پر فروش و همچنین محبوب فروشگاه می باشد. ).

.

مشخصات و ویژگی های فرش طرح میوه چیست !

از ویژگی اصلی این قالی می توان به طراحی میوه توت فرنگی به کار رفته شده برای تولید آن اشاره داشت ، همانطور که مشخص هست طرح فرش توت فرنگی ایده آل و مناسب برای اتاق خواب و آشپزخانه می باشد.

این فرش دارای بافت مرتب و ریز بوده و به همین دلیل دارای بالاترین تراکم ممکن برای ریز بافتی می باشد و به صورت 500 شانه و با تراکم 1000 به بافت و تولید رسیده است. توجه داشته باشید که فرش طرح میوه بعد از فرش ادویه از محصولات پر فروش کارخانه زر فرش کاشان برای آشپزخانه می باشد.

همانطور که مشخص هست یک فرش ماشینی برای آشپزخانه باید 2 ویژگی اصلی داشته باشد : اول اینکه کثیفی را به خود جذب نکند ( این ویژگی به دلیل هیت ست شده بودن فرش به خوبی رعایت شده است .

دوم اینکه فرش باید زیبایی مناسبی برای آشپزخانه شما به همراه داشته باشد ( با توجه به ریز بافتی به کار رفته شده ، 8 رنگ به کار رفته شده از جنس نخ پلی پرو پیلن درجه یک این مورد هم برای فرش سه بعدی میوه جات به خوبی رعایت شده است ).

در صورتی که یه دنیال یک فرش سه بعدی آشپزخانه عالی هستید بدون شک برای شما خرید این محصول یک انتخاب ایده آل و مطمئن می باشد. ( برای پرسش هر گونه سوال نیز تیم پشتبانی سایت همواره همراه شما می باشد . ).

.

دیگر ویژگی های فرش آشپزخانه میوه

☑️ ریز بافت و ریز نقش ( مناسب استفاده در آشپزخانه )
☑️ کیفیت درجه یک و بالا ( انتخابی ایده آل و به صرفه )
☑️ قیمت بسیار مناسب و عرضه مستقیم از کارخانه
☑️ 500 شانه ریز بافت و دارای تراکم 1000
☑️ دارای رنگبندی شاد و طرح توت فرنگی
☑️ فرش آشپزخانه میوه و پر فروش
☑️ جنس نخ هیت ست شده ، بدون حساسیت و با کیفیت بالا
☑️ مناسب برای پهن کردن در اتاق خواب و فرش آشپزخانه و حتی فرش کودک سه بعدی شما

.

نحوه خرید و سفارش فرش سه بعدی طرح میوه

در صورتی که قصد خرید فرش میوه را پیدا کرده اید می توانید این محصول فرش کاشان را به صورت مستقیم از کارخانه با قیمتی ایده آل و ارزان با بالاترین درجه کیفی خریداری کنید.

برای سفارش این محصول فرش فانتزی کافی است که ابتدا ابعاد مورد نظرتان برای خرید این محصول را انتخاب کنید و سپس دکمه افزودن به سبد خرید را بزنید ، در فرایند خرید در صورتی که از کد تخفیف برخوردار هستید می توانید از آن استفاده کنید.

در مرحله بعدی اطلاعاتی از قبیل نام و نام خوانوادگی ، آدرس و مشخصات ، شماره تماس از شما پرسیده میشود که برای این مرحله نیز لازم است شما تمامی اطلاعات را کامل وارد کنید تا سفارش شما نهایی شود.

توجه داشته باشید که فروشگاه زر فرش قبل از ارسال کالا برای ثبت نهایی سفارشی که دارید با شما تماس میگیرد ، پس در هنگام سفارش حتما توجه داشته باشید که شماره ای که وارد میکنید باید به صورت صحیح وارد شده باشد تا سفارش شما نهایی بگردد.

همچنیندر صورتی که در فرایند خرید سوالی دارید می توانید با تیم پشتبانی سایت برای خرید فرش میوه سه بعدی آشپزخانه مطرح کنید ، ما 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما هستیم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
8
اندازه
2X3 / 1.5X2.25 / 1X1.5
شانه
500 شانه
تراکم
1000
جنس نخ خاب
پلی پرو پیلن هیت ست شده
کد محصول
an mive 2044
نظرات
بدون نظر

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست