فرش سرمه ای پرز بلند شگی کاشان

در صورتی که شما به دنبال خرید یک فرش فانتزی با طراحی جدید و جذاب هستید. بدون شک برای شما انتخاب و خرید فرش شگی سرمه ای پرز بلند کاشان انتخابی ایده آل برای شما خواهد بود.

توجه داشته باشید که فرش پرز بلند سرمه ای از فرش های شگی پر فروش فروشگاه زر فرش کاشان می باشد. در صورتی که شما قصد خرید یک فرش ماشینی مناسب برای دکوراسیون اتاق خود را پیدا کرده اید و ست دکوراسیون شما نیازمند تیره بودن و خاص بودن می باشد.

بدون شک برای شما رنگ سرمه ای این محصول فرش شگی فروشگاه زر فرش یک انتخاب مناسب و ایده آل خواهد بود.

ویژگی محصولات فلوکاتی فروشگاه زر فرش نرمی و لطفات فرش های عرضه شده می باشد. شما می توانید این محصولات را از کارخانه با قیمتی بسیار مناسب و ارزان تهیه کرده و آن را درب منزل با ارسال مستقیم فرش از طریق باربری و تیپاکس تحویل بگیرید.

ادامه مطلبShow less
190,000 تومان بدون مالیات
اندازه
توضیحات

فرش شگی سرمه ای فانتزی شانه دارای تراکم بالا و ریز بافتی فوق العاده ای می باشد. این کفپوش با ماشین بافت روز دنیا در سایز های  مختلف از جمله 50*80 ، 1.5*2.20، 1.*1.5، 2 در 3 متر و 2.5 در 3.5 متری تولید و عرضه می شود.

جنس نخ خاب به کار رفته شده برای تولید این محصول دنیر میکرو فلامنت می باشد که به همین دلیل این فرش به صورت نرم و لطیف می باشد.

فرش سرمه ای شگی فانتزی از طرح های زیبای شگی است که به صورت ساده و تک رنگ با رنگ سرمه ای به بافت می رسد. جنس نخ به کار رفته شده بر گرفته از الیاف سه پله بوده و کیفیت آن توسط شرکت زر فرش تضمین شده و در ابعاد مختلف عرضه شده است.

رنگ سرمه ای محصول فرش فانتزی شگی با قیمت ارزان ارائه شده است. شما این محصول را که دارای ویژگی های متعددی برای پهن کردن در دکوراسیون خانه شما می باشد می توانید با قیمتی ارزان و مناسب تهیه کنید.

.

انتخاب فرش شگی سرمه ای برای دکوراسیون

امروزه برای جذاب تر شدن دکوراسیون منازل از فرش های شگی مدرن و فانتزی استفاده می کنند. فرش شگی سرمه ای فانتزی دارای زیبایی خاصی بوده و قادر است طراحی مدرن و زیبایی را به خانه ببخشد و فضای منزل شما را هنری و شیک کند.

شما با استفاده از فرش سرمه ای شگی پرز بلند می توانید ، محیط خانه را از یکنواختی خارج کنید و زیبایی ای دوباره به منزل خود بیاورید. فرش شگی فانتزی سرمه ای از لطافت و نرمی خاص و فوق العاده ای برخوردار است.

با توجه به تک رنگ بودن این محصول شگی سرمه ای و طراحی ساده به کار رفته شده است. شما می توانید از این کفپوش ، برای انواع محیط ها از جمله اتاق خواب ، اتاق فرش کودک و... استفاده کنید.

فرش شگی در مقایسه با دیگر فرش های ماشینی سبک جدیدی دارد و به صورت مدرن به طراحی و بافت رسیده شده است. برای مکان های مختلف خانه شما به صورت دایره و همچنین مستطیلی به طراحی و بافت رسیده است.

این محصول قابلیت سفارش گذاری به صورت رول و فرش کناره را نیز دارا می باشد.

فرش فانتزی شگی طرح سرمه ای بسیار شیک و مدرن است. و به دلیل نرمی زیاد و ظاهر متفاوت با فرش های سنتی برای دکوراسیون های مدرنیته بسیار مناسب می باشد. فرش شگی یا فرش پرز بلند اغلب برای اتاق خواب و اتاق نشیمن و اتاق کودک زیاد استفاده می شود.

این فرش از دسته فرش های فانتزی و لوکس می باشد و از مدل های جدید عرضه شده فروشگاه در سال 1402 است.

.

مشخصات فنی کفپوش فرش شگی پرز بلند سرمه ای

این محصول به صورت ریز بافت بوده و دارای بالاترین تراکم ممکن می باشد که به دلیل داشتن پرز های بلند ( پرز های 5 سانت فلوکاتی ) انتخابی بسیار مناسب برای منازل شما خواهد بود.

از دیگر مشخصات فرش خشتی شگی می توان به جنس نخ تار و پود آن اشاره داشت. به صورت درجه یک و از بهترین الیاف فرش شگی می باشد ، همچنین جنس نخ خواب آن که از الیاف سه پله است به صورت درجه یک و نرم و لطیف می باشد.

این محصول فرش سرمه ای پرز بلند در ابعاد متنوعی ارائه می‌شود. در صورتی که شما می خواهید می توانید از کدام از سایز های این محصول را خریداری کنید. در پایان نیز باید گفت این زیرانداز به وسیله ماشین بافت شونهر تولید شده و دارای عمری طولانی برای خریداران خواهد بود.

از محصولات پرز بلند از جمله این فرش شگی شما می توانید برای محیط های آشپزخانه ، اتاق خواب و جلوی مبل های پذیرایی استفاده کنید. البته ناگفته نماند که این محصول به علت رنگ‌بندی سرمه ای که دارا است دیر به دیر کثیفی در آن نمایان بوده و مناسب برای دکور های مدرن و شیک نیز می باشد.

در صورتی که به دنبال یک فرش خاص با طراحی ساده و مدرن هستید. بدون شک برای شما کفپوش طرح سرمه ای انتخابی مناسب برای سفارش شما در مقایسه با دیگر محصولات خواهد بود. برای خرید فرش شگی سرمه ای می توانید هم اکنون آن را به سبد خرید خود اضافه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول

مشخصات

رنگ
سرمه ای
اندازه
1X1.5 / 1.5X2.25 / 2X3 / 50X80 / 2.5X3.5
شانه
320
تراکم
600
کیفیت
ممتاز درجه یک تضمین شده زرفرش
جنس نخ خاب
دنیر میکرو فیلامنت با پرزدهی صفر
نظرات(2)
رتبه‌بندی کلی
3.3
2 نظرات
کیفیت
(3)
طراحی
(3.5)
ارزش خرید
(3)
میزان تراکم
(3.5)
من این فرش رو برا زیر میز نهار خوری و جلوی مبل ها با سایز ۴ و ۶ متری خریداری کردم.
از کیفیت فرش ها خیلی راضی هستم به خصوص نرمی و لطافتی ک دارن.
یه چند ماه دیگم قصد دارم رنگ صورتیشو برا اتاق دخترم سفارش بدم.

Leave a review

  • ارزش خرید:
  • طراحی:
  • میزان تراکم:
  • کیفیت:
این کالا را با استفاده از کلمات کوتاه و ساده توضیح دهید.
بارگزاری تصاویر:
تصاویر را در اینجا رها کنید و یا برای آپلود کلیک کنید.
دیگران خرید کرده اند
موردی یافت نشد

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست