برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

فرش شنل فانتزی ماشینی

58,000 تومان
فرش شنل طرح جدید و مدرن کندو از دسته فرش های فانتزی و امروزی است. که طرح بسیار مشابه با کندو دارد. به همین خاطر اسم این طرح را کندو گذاشتند. نقشه طرح کدو زمینه ای با رنگ سرمه ای دارد. که نقوش آن با رنگ های شاد تزیین...
58,000 تومان
فرش شنل مدرن و فانتزی طرح النا از طرح های جدید و زیبای شنل فانتزی می باشد. این طرح از اشکال هندسی و نقوش مختلفی تشکیل شده است. و از طرح بی نظیر و خاص می باشد. فرش طرح النا ترکیب رنگ بندی بسیار زیبایی دارد.
58,000 تومان
فرش شنل طرح موج از فرش های مدرنی است که بیشتر جنبه تزیینی دارد. که پرز های نسبتاً کوتاهی دارند. وزن این فرش  بسیار سبک است. به همین خاطر جابجا کردن و حمل آن ها و هم چنین شستن آن ها بسیار راحت می باشد.
58,000 تومان
فرش فانتزی شنل طرح پرواز  سایز های مختلف 50*80 ، 1.5*2.25  ،  2.5* 3.5  ، 1*1.5 و 6 متری دارد. وتوسط ماشین بافت شونهر آلمان با رنگ زمینه قهوه ای بافته شده است. و جنس نخ به کار رفت در بافت این نوع شنل پلی استر می باشد.
58,000 تومان
فرش شنل فانتزی طرح اشک از طرح های جدید و  زیبای فرش شنل است. در واقع این طرح تشکیل شکل از نقش هایی به شکل اشک وارونه و یا قطره باران به حالت وارونه می باشد. که ترکیب رنگ زمینه این فرش با رنگ اشکال آن زیبایی فرش را دو...
58,000 تومان
فرش مدرن و فانتزی شنل از دسته فرش های 400 شانه با تراکم 960 است.  فرش شنل طرح راز ماشین بافت آن دستگاه پیشرفته شونهر می باشد. اندازه های استاندارد این فرش عبارتند از 50*80 ، 1.5*2.25  ،  2.5* 3.5  ، 1*1.5 و 6 متری
58,000 تومان
فرش شنل فانتزی طرح دینا از طرح های بی نظیر و منحصر به فرد فرش شنل کاشان است. که پر از نقوش و گل های رنگارنگ و زیبا می باشد. این طرح دارای رنگ زمینه قهوه ای و گل هایی با رنگ های متنوع و فوق العاده زیبا است.
58,000 تومان
فرش فانتزی شنل از دسته فرش های برجسته به شمار می آید که همین برجستگی باعث جلوه و شکوه  فرش شده است. در کف فرش فانتزی شنل از نوعی مخمل استفاده شده است. و بسیار نرم و لطیف است. از نخ پلی استر براق  با ماشین بافت شونهر...
58,000 تومان
فرش فانتزی شنل طرح قاصدک در سایز های  مختلف 50*80 ، 1.5*2.25 ، 2*3  ،  2.5* 3.5  ، 1*1.5 ، با ماشین بافت پیشرفته شونهر در تراکم 960 و 400 شانه بافته و  تولید می شود. فرش شنل طرح قاصدک رنگ قهواه ای در فروشگاه زر فرش...
نمایش 1 تا 9 از 9 مورد

فروشگاه زر فرش این بار محصول فرش شنل فانتزی کاشان را به صورت 4 ، 6 ، 9 و 12 متری برای خرید شما قرار داده است.

فرش جدید شنل از جنس نخ پلی استر بوده و به وسیله ماشین پیشرفته شونهر بافته شده است با تضمین پایینترین قیمت و کیفیت فرش فانتزی شنل برای شما آماده کرده است که شما می توانید به آسانی با امکان ارسال رایگان اقدام به خرید آن کنید.

برای معرفی کلی فرش فانتزی شنل اینگونه باید بیان داشت که ، با تغییر سبک و فرهنگ زندگی مردم ، برخی از کالاها نیز به موازات آن تغییر یافته اند یا سلیقه مردم درباره آنها تغییر یافته است . مثلا با تغییر از زندگی سنتی به آپارتمان نشینی ، خیلی از کالاهایی که در زندگی سنتی بوده اند ، در زندگی آپارتمانی جایی مناسب نیست.

فرش شنل فانتزی یکی از انواع فرش ماشینی است ، که اخیرا به بازار وارد شده است و ابعاد آن کوچک و سایز پایین است که در اینصورت می توان از آنها در مکان های کوچک مثل اتاق و محیط های اداری و غیره استفاده کرد . فرش فانتزی از انواع بسیار برخوردار بوده ، که فرش شنل ماشینی ، شگی و فریز از انواع آن هستند که هرکدام از نظر ویژگی های ظاهری متفاوت هستند .

نکته : این فرشها به این دلیل فانتزی یا مدرن خوانده می شود ، چون با طرح های سنتی قالی متفاوت بوده اند و به نوعی طرح آنها مدرن تر از طرح های قالی سنتی است .


خرید فرش شنل به صورت اینترنتی

محصولات فرش فانتزی شنل دارای فروشی بسیار بالا هستند زیرا که از این کفپوش می‌توان برای پهن کردن در قسمت های مختلف خانه استفاده کرد که به همین دلیل فروشگاه زر فرش امکان خرید فرش شنل را با قیمتی ارزان و مناسب فراهم ساخته است.

فرش شنل کمتر از 6 سال است که به بازار تولید داخلی وارد شده است . این قالی را بلژیکی نیز می گویند.

چرا که ابداع آن در بلژیک بوده است و قبل از تولید در ایران واردات آن از این کشور انجام می شده است . البته کشور ترکیه نیز اقدام به تولید این نوع فرش می کرده است و شاید باید گفت که ایران بعد از بلژیک و ترکیه ، فرش ماشینی شنل را به خط تولید خود اضافه کرده است .

در حقیقت می توان سال شروع تولید فرش شنل را سال 1392 یا یکی دو سال قبل از آن دانست .

این فرشها دارای فروش قابل توجهی در بازار بوده و هستند ، به همین علت ایجاب می کرد که این فرشها در کشور تولید و از خروج ارز جلوگیری شود . شهر کاشان اولین تولید کننده شنل بود تا اینکه بقیه کارخانه های صنعتی قالیبافی در شهر های دیگر نیز توانستند ، به خط تولید آن دست پیدا کنند .

نکته :  فرش فانتزی شنل برای خرید شما به خاطر ابعاد کوچک ، طرح های فانتزی شاد و سبک بودن توانسته توجه مشتریان را به خود جلب کند .

ناگفته نماند شما می توانید برای دیدن قیمت و خرید فرش شنل روی هر یک از محصولات قسمت زیر کلیک کرده و بعد از دیدن ابعاد آن قیمت نهایی را با 27 درصد تخفیف جشنواره مشاهده کنید.


ویژگی های فرش شنل فانتزی

فرش مدرن شنل دارای الیاف متفاوتی از بقیه قالی ها است . اصولا در بافت الیاف فرش های مدرن و فانتزی از پلی استر استفاده می شود . به همین دلیل توصیه می شود ، از قرار دادن اتو ، قابلمه و یا هر چیزی که می تواند داغ باشد از روی فرش های فانتزی خودداری کنید ، چون فرش شما به آن خواهد چسبید .

در ادامه ویژگی فرش شنل باید گفت که جنس فرش بلژیکی یا شنل از ویسکوز بوده است و به علت سبک بودن ، روی سرامیک سر می‌خورد . برای برطرف کردن این مشکل تولیدکننده در پشت این محصول لاتکس میزنند و بنابر این دیگر قالی شما سر نخواهد خورد . فرش شنل از نظر ظاهری ، دارای طرح های گل برجسته است و در آن از رنگهای شاد و متفاوت و فانتزی استفاده می شود ، که می تواند برای اتاق کودک نیز استفاده شود .

از ویژگی دیگر این فرشها ضد حساسیت و ضد پرز بودن آنها است ، به این علت که پلی استر یا ابریشم مصنوعی ، هیچ محرک حساسیت زایی از خود تولید نمی کند . بنا بر این اگر به قالی های آکریلیک حساسیت دارید ، می توانید از فرش پلی استر استفاده کنید .

فرش شنل کاشان لطیف و نرم و همچنین ضخامت آن کم است . بنابر این اگر از آن در جایی استفاده می کنید که قرار است روی آن مبل پایه دار قرار گیرد ، بهتر است در پهن کردن آن تجدید نظر کنید ، چون مقاومت شنل در برابر اجسام سخت کم است . همچنین پا خور فرش ماشینی شنل کم است .

نکته : شما می توانید فرش شنل کاشان را با بهترین کیفیت و جنس پلی استر اصل از فروشگاه اینترنتی زر فرش تهیه کنید .

.

لیست قیمت فرش شنل به صورت کامل

اگر برای اتاق خوابتان به دنبال فرش ارزان قیمت هستید ، فرش شنل فانتزی بسیار انتخاب مناسبی است . یا اینکه برای آشپزخانه چون عمر فرش آن کمتر است و بیشتر در معرض کثیفی است و می خواهید راحت شسته شود ، باز فرش شنل انتخاب مناسبی است .

شرکت زر فرش در زمینه ارائه انواع مختلف شنل با مناسبترین قیمت آن به مشتریان ، توانایی دارد و توانسته مشتریان را راضی نگه دارد .

 

قیمت هر متر فرش شنل با کیفیت شرکت زر فرش معادل 350.000 تومان است .

که این قیمت برای یک فرش به این زیبایی و کیفیت قیمتی بسیار پایین است . قیمت سایر ابعاد استاندارد این نوع فرش نیز بسته به طول و عرضش تغییر می کند .

کوچکترین اندازه آن یعنی پادری شنل که اندازه 50*80 است ، 150.000 تومان در می آید . سایر ابعادش به ترتیب کوچک تا بزرگ 1*1.5 بالغ بر 590.000 است .

اندازه 1.5*2.25 معادل 1.190.000 تومان می شود. این نوع فرش در ابعاد بزرگ تر علاوه بر پادری و قالیچه نیز وجود دارد .

قیمت فرش شنل 6 متری در حال حاضر 1.950.000 تومان است .

برای ابعاد 2.5*3.5 مبلغی که توسط مشتری باید پرداخت شود ، 2.900.000 تومان است .

اندازه 12 متری آن کمتر تولید می شود و خواهان هم کمتر دارد اما قیمت آن را بخواهیم حساب کنیم 3.600.000 تومان در می آید .

از ابعاد محبوب شنل 4 متری است که قیمت فرش شنل 4 متری : 1.190.000 هزار تومان می باشد.

.

پس لیست قیمت فرش شنل به صورت زیر می‌شود :

اندازه 50X80 1X1.5 قیمت فرش شنل ۴ متری
قیمت 150.000 تومان 590.000 تومان 1.190.000 تومان

قیمت فرش شنل 6 متری 2.5X3.5 3X4
1.950.000تومان 2.900.0000 تومان 3.600.000 تومان

آپدیت لیست قیمت : سال 1402

 

ادامه مطلبShow less

جستجو فرش ...

تماس با تیم کارخانه زر فرش

پشتیبانی زر فرش

سوالات خود را مطرح کنید

.

+ سفارش و مشاوره :

09398049880 - 09100593093

.

+ ایمیل :

zarfarsh (at) gmail. com

فهرست